Автор Тема: Пумпа на спојка кај Ланцер  (Прочитано 9037 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Пумпа на спојка кај Ланцер
« Одговори #45 на: 03 Октомври 2011, 20:41:51 pm »
Се случува, па и на јапанац. Гарант чим има 4000 важи гаранција така да ќе се среди тоа.
Чим на Аурисот турбината ја поправиле на толку, сигурно и ова ќе го средат. Само ќе нема кола 2-3 дена.

Има гаранција, пукнало некое црево што иде у потисна, иначе делот ќе се чека 7 дена.

А да не кажаа случајно што може да го предизвика пукањето на тоа црево? Или елегантно и елоквентно си ги чуваат тие детаљи за себе?

Ја да ти кажам право, сумњам дека пукнало црево. Го криат вистинскиот дефект.

Мене исто така ми е сумњива прикаскава со „пукнало црево“, со оглед дека хидрауликата на квачилата користи и е врзана со течноста за хидраулика на кочниците. Ако пукне цревото, тогаш истекува течноста за кочници до одредено ниво (цевката е споена малку повисоко, но сепак под минимум на садот за дополнување на течност за кочници, за да не изгубиш кочници ако ти цркне квачило),  и индицира на инструмент табла дека немаш доволно течност за кочници.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Пумпа на спојка кај Ланцер
« Одговори #46 на: 03 Октомври 2011, 20:44:52 pm »
Се случува, па и на јапанац. Гарант чим има 4000 важи гаранција така да ќе се среди тоа.
Чим на Аурисот турбината ја поправиле на толку, сигурно и ова ќе го средат. Само ќе нема кола 2-3 дена.

Има гаранција, пукнало некое црево што иде у потисна, иначе делот ќе се чека 7 дена.

А да не кажаа случајно што може да го предизвика пукањето на тоа црево? Или елегантно и елоквентно си ги чуваат тие детаљи за себе?

Ја да ти кажам право, сумњам дека пукнало црево. Го криат вистинскиот дефект.

Мене исто така ми е сумњива прикаскава со „пукнало црево“, со оглед дека хидрауликата на квачилата користи и е врзана со течноста за хидраулика на кочниците. Ако пукне цревото, тогаш истекува течноста за кочници до одредено ниво (цевката е споена малку повисоко, но сепак под минимум на садот за дополнување на течност за кочници, за да не изгубиш кочници ако ти цркне квачило),  и индицира на инструмент табла дека немаш доволно течност за кочници.

Точно така покажуваше на Рав 4 кога откажа сервото и кочниците. Само во сред вожња.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Пумпа на спојка кај Ланцер
« Одговори #47 на: 06 Октомври 2012, 19:42:38 pm »
se razjasni li misterijava?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Пумпа на спојка кај Ланцер
« Одговори #48 на: 13 Октомври 2012, 21:01:53 pm »
Не ми беше тоа намерата, повеќето од дефектите ги немам пишано, но ова на барање на претспоставениот морав да прашам.  ;D
Се шегувам секако :)


Иначе генерално, новиве коли се тешко срање. Премногу ги комплицираат.

не чинат новите коли...олдиес ис гоодиес.. ама и стари има комплицирани ...имам фиеста 96 со хидрауличен куплунг (слејв цилиндер) и пумпа на педала (мастер цилиндер)
колата беше купена од Германија 2002 и менуваше како сат. На околу 80.000км мислам беше, запалив ламела, влечев голем мондео од дупка. Има тука една работа, колата има всс сензор и сама додава гас, не гаси како обична кола. Тогаш првпат се отвараше звоно, само ламела сменив. т.е. репарирав бидејќи у тунгузијава немаше само ламела фи180мм.
Терав така 28000км и решив да го сменам сетот комплет пред 2 години, на 118000км. Пишман сум што не отидов Солун , тука ем скапо ем немаше лук хидрауличен куплунг туку некој италијански. Сменив се, репарираната ламела до нитни ама оригиналната потисна ко нова.
По 11000км, на 129.000 ми рикна првата пумпа за куплунг, годинава . за нова година. На 3 јануар годинава  ја менував, купив каква најдов, некоја италијанска (кинеска). Всушност се е сега кинеско , само има разни квалитети и брендови или но наме или фалсификати на познати брендови.
Не помина ни 3-4.000, проблеми со куплунгот, се губи притисокот, дали новиот друк лагер што нема БОТ вентил а пумпата е послаба, никој не знае. А ништо не тече, не се губи глицерин.
   Земете во обзир  дека колата е 16 години, 80% градска вожња, 4 возачи (2 женски) и дека неоригинални  делови се ставени. Е сега  да сменев со се оригинал, ке тераше уште 80.000км без проблем, ама има ситуација поправките да чинат многу во споредба со вредноста на колата
Е сега си мислам, 2002 да купев од постарите Фиести мк3, исто 1996, ама  куплунг со сајла, без сервоволан, ( а исто мотор со 8 вентили и со ланче, плус тие беа монопоинт), нема што да се расипе, ко планинско магаре е.
А  б.т.в., имаше и во 80-тите коли со хидраулична пумпа на педала ѕа куплунг, мислам Лада. Дури мислам Симка и тогаш имаше хидрауличен куплунг ?
Е сега и кај лада знае да зеза пумпата, ама метална е, само  гумичка се менува, нема филозофија.




Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Пумпа на спојка кај Ланцер
« Одговори #49 на: 13 Октомври 2012, 23:32:27 pm »
зависи од џебот,ако имаш пари за ново ауто и негово оддржување,зошто да не
ако немаш,ќе си земеш постара технологија како што рече и ќе си тераш :)

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Пумпа на спојка кај Ланцер
« Одговори #50 на: 14 Октомври 2012, 18:46:08 pm »
зависи од џебот,ако имаш пари за ново ауто и негово оддржување,зошто да не
ако немаш,ќе си земеш постара технологија како што рече и ќе си тераш :)

не е се само во парите... се работи за сигурност...има квар што е незгоден... па и самите во топикот кажувате за Ланцерот под гаранција а квар што може да те стави во многу незгодна ситуација, н.пр. во Албанија си на одмор, па уште во планините ако ти се случи...