Само да не бидам одма погрешно сватен од другите.
Овој или сличен проблем што ти го споменуваш Куоре, го имале поголем дел од возилата во Наше Такси, е сега незнам колку има поминато вашиот ама повеќето ланцери од споменатата такси компанија до максумум 60 000 поминати километри имале проблем со мењачите.Проблемот го решавале со промена на цел сет, ламела потисна и лагер, кој чинел 800 евра.
И јас знам дека цел сет се менува, ама на волку нова кола не би требало да има потреба. До кај 50.000 држат на Лансерите.
Лансерите овие што се од наше такси ги менуваат на 80.000 приближно, ламелите. А нормална кола за фамилиарна употреба ќе ја смениш на 160 000 и тоа прашање и дали на толку.
Јас колку што знам овај лансер ви е службен и е купен од таа пратката поевтини и не е прв дефект до сега така? Нешто со компјутерот имаше мака?
Проверете си да не е цела кола дефектна, да не е склопувана од 3-4 ?
Колата ја вози директорот, уопште не е агресивен, мислам дека никад нема да ја дигне над 4000 обртаи. Иначе имаше доста проблеми, но ајде тоа со компјутерот да го разберам ко детска болест на секоја нова кола, но ова веќе загрижува. Неможе чоек да се ослободи и да излезе на подолг пат.
Ланцерот си беше ефтин ко и секој Ланцер само што овој беше Такси едишн со 17 ки бандаши турено накнадно и некој карбон детаљи.