Гласање

Кои возила преферирате?

Италијански
30 (68.2%)
Француски
14 (31.8%)

Вкупно гласови: 44

Автор Тема: Италијани VS Французи ;)  (Прочитано 142844 пати)

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #390 на: 08 Октомври 2011, 17:15:27 pm »
@Carrier

1.Јас лично навивам за Ферари,НО во последниве 3год.се премногу далеку од Mercedes GP;Red Bull;Mclaren!
2.Околу WRC-сигурен сум дека Фиат/Алфа/Ланчиа не се заинтересирани,иначе тешко на Цитроен :D
3.Да се победи тим во Le Mans како Ауди Е ГОЛЕМ УСПЕХ,и тоа за потсетување 2 ПАТИ!
    
1. Јас познавам навивачи на Ферари - Ти не си навивач на Ферари (BTW jas sum za Raikonen).
2. Делта Интеграле сега да настапи Цитроен ќе трча по мирисот на ауспухот - исто и фиат ритмото, на Крсте ли беше?.
   -Еве стига нов мотор и официјално па ако се заинтересира Италија за WRC ќе збориме.
   -Цитроен ц4 во 2040 година после 30 години ако има цена како Делта Интеграле(која ќе има 60г) ќе збориме.

Ај пак ќе кажам, италијанските возиле се поубави, полуксузни, поелегантни, по мачо, по стилски, по појава, посилни, по едноставни за одржавање, слично меки и удобни на вожнјата како француските а сепак поостар и попрецизен feedback од французите даваат и попрецизни се во кривини, ентериерот е да седнеш внатре и да се поклониш пред да стартуваш мотор.
Некако се е по............. You knowe what i mean ;)

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #391 на: 08 Октомври 2011, 17:23:03 pm »
@Carrier

1. Јас познавам навивачи на Ферари - Ти не си навивач на Ферари (BTW jas sum za Raikonen).
2. Делта Интеграле сега да настапи Цитроен ќе трча по мирисот на ауспухот - исто и фиат ритмото, на Крсте ли беше?.
   -Еве стига нов мотор и официјално па ако се заинтересира Италија за WRC ќе збориме.
   -Цитроен ц4 во 2040 година после 30 години ако има цена како Делта Интеграле(која ќе има 60г) ќе збориме.

Ај пак ќе кажам, италијанските возиле се поубави, полуксузни, поелегантни, по мачо, по стилски, по појава, посилни, по едноставни за одржавање, слично меки и удобни на вожнјата како француските а сепак поостар и попрецизен feedback од французите даваат и попрецизни се во кривини, ентериерот е да седнеш внатре и да се поклониш пред да стартуваш мотор.
Некако се е по............. You knowe what i mean ;)



Не баш :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #392 на: 08 Октомври 2011, 17:45:14 pm »
@pirat: А што точно е навивач за Ферари? Некој што слепо навива за некого? Некој што не е спремен да го искритикува својот тим ако нешто не е во ред? Тоа не е навивач, тоа е фанатик. Вистински навивач ќе биде тој што се стои покрај својот тим, но ќе биде спремен да го критикува кога греши, и да ја признае грешката на својот тим.

Делта Интеграле во моментов да настапи на рели, Citroen C4 нема да трча по дим, затоа што Citroen C4 во моментов не се натпреварува. Исто така, правилата во моментов се многу различни од правилата кои што биле важечки кога Delta Integrale настапувала на рели. На пример, Delta S4 што настапувала во Group B, имала 1.8 литарски, централно поставен турбо мотор со 480 коњски сили и тежина од 970 килограми. Моменталниот Citroen DS3 WRC што настапува во WRC категоријата има 1.6 литарски, предно поставен турбо мотор со 300 коњски сили, а возилото тежи 1200 килограми.

Споредувате јаболка со портокали. Правилата и регулативите на WRC се сменети многу за да може да се прави директна споредба.

Реалноста е следна - во моментов во WRC нема италијански натпреварувач. Секоја споредба со сегашните WRC возила е тотално несоодветна.

И пак ќе потенцирам - слеп фанатик е сосема различно од навивач.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #393 на: 08 Октомври 2011, 17:45:22 pm »
1. Јас познавам навивачи на Ферари - Ти не си навивач на Ферари (BTW jas sum za Raikonen).
2. Делта Интеграле сега да настапи Цитроен ќе трча по мирисот на ауспухот - исто и фиат ритмото, на Крсте ли беше?.
   -Еве стига нов мотор и официјално па ако се заинтересира Италија за WRC ќе збориме.
   -Цитроен ц4 во 2040 година после 30 години ако има цена како Делта Интеграле(која ќе има 60г) ќе збориме.

Ај пак ќе кажам, италијанските возиле се поубави, полуксузни, поелегантни, по мачо, по стилски, по појава, посилни, по едноставни за одржавање, слично меки и удобни на вожнјата како француските а сепак поостар и попрецизен feedback од французите даваат и попрецизни се во кривини, ентериерот е да седнеш внатре и да се поклониш пред да стартуваш мотор.
Некако се е по............. You knowe what i mean ;)
Не баш :)
Да баш се поедноставни, посебно поедноставни од французките, спореди предница со било која кола vs Италијанска, и се остало, посебно француските се хаос за одржавање...пази генерациски при споредбите...
« Последно менување: 08 Октомври 2011, 19:53:57 pm velestrumf »

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #394 на: 08 Октомври 2011, 17:59:56 pm »
1. Јас познавам навивачи на Ферари - Ти не си навивач на Ферари (BTW jas sum za Raikonen).
2. Делта Интеграле сега да настапи Цитроен ќе трча по мирисот на ауспухот - исто и фиат ритмото, на Крсте ли беше?.
   -Еве стига нов мотор и официјално па ако се заинтересира Италија за WRC ќе збориме.
   -Цитроен ц4 во 2040 година после 30 години ако има цена како Делта Интеграле(која ќе има 60г) ќе збориме.

Ај пак ќе кажам, италијанските возиле се поубави, полуксузни, поелегантни, по мачо, по стилски, по појава, посилни, по едноставни за одржавање, слично меки и удобни на вожнјата како француските а сепак поостар и попрецизен feedback од французите даваат и попрецизни се во кривини, ентериерот е да седнеш внатре и да се поклониш пред да стартуваш мотор.
Некако се е по............. You knowe what i mean ;)


Не баш :)
Да баш се поедноставни, посебно поедноставни од французките, спореди предница со било која кола vs Италијанска, и се остало, посебно француските се хаос за одржавање...пази генерациски при споредбите...

Грешка си дека француските возила се тешки за одржавање, поготово дизелите. А предницата кај италјанските знае да биде проблематична и скупа.
 Едино Xantiata и цитроените со хидраулика знаат да бидат малце комплицирани.
« Последно менување: 08 Октомври 2011, 19:55:54 pm velestrumf »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #395 на: 08 Октомври 2011, 18:07:42 pm »
Луѓе сметаат дека хидрауликата е комплицирана, уствари воопшто не е. Една од првите примероци (ако не и првата) во Скопје е Xantiata која ја возеше татко ми, па јас. Донесена е во 1993-та или 1994-та (не сум точно сигурен, треба да проверам). Ја возеше татко ми 12 години, јас ја возев 2, и цело време не сме имале ама баш никаков проблем со колата, нит со хидраулика, нит со ништо. Едино што треба да се проверува редовно е притисокот во бомбите, и соодветно да се реагира. Сега е службено возило, и човекот што ја вози се нема пожалено за никаков проблем.

Долготрајноста на едно возило зависи исклучиво од начинот на експлоатација и редовното одржување.


Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #396 на: 08 Октомври 2011, 18:17:09 pm »
Луѓе сметаат дека хидрауликата е комплицирана, уствари воопшто не е. Една од првите примероци (ако не и првата) во Скопје е Xantiata која ја возеше татко ми, па јас. Донесена е во 1993-та или 1994-та (не сум точно сигурен, треба да проверам). Ја возеше татко ми 12 години, јас ја возев 2, и цело време не сме имале ама баш никаков проблем со колата, нит со хидраулика, нит со ништо. Едино што треба да се проверува редовно е притисокот во бомбите, и соодветно да се реагира. Сега е службено возило, и човекот што ја вози се нема пожалено за никаков проблем.

Долготрајноста на едно возило зависи исклучиво од начинот на експлоатација и редовното одржување.


Ја напоменав од причина што, таткоми, па исто и братми имаа хантиа 1.9тд. Јас не ја дочекав, другар на братми и ја ебаа мајката на водно.
 И баш мислев на тие бомби, често се заебуваа и тоа металнот потисното цревото од хидрауличната пумпа знаеше да пукне.
Али и ден денес ми е една од омилените коли

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #397 на: 08 Октомври 2011, 18:54:07 pm »
Ако го погледнеш сетапот на мојата 166-ка на предната (со двојна виљушка) и задната multilink оска, ќе видите дека не е „така едноставна“ суспензијата на Алфа. Тоа и` овозможува беспрекорно лежење и држење на пат, но кога нешто не е во ред со сетапот, леле мори мајко :) Мајстори трљаат раце :D
Кај французите акцентот и решенијата се за беспрекорна комоција, исто така со своите мани и со мајстори што трљаат раце :)


Долготрајноста на едно возило зависи исклучиво од начинот на експлоатација и редовното одржување.


Кој какво сака возило нека има, не Германско, не Јапонско, не Француско, ма и руско нека биде, ОВА Е ЗАКОНОТ НА ВОЗИЛАТА!


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #398 на: 08 Октомври 2011, 23:35:22 pm »
Не би сакал да го коментирам постот на Пират,затоа што е нереален!

Несакам да спомнувам примери,ама кога ме влечеш за јазик ке ти кажам:
Шурами т.е. брат на женами има Фиат темпра на која обавезно 1 годишно и мења предни виљушки,и што треба да кажеме сега-нечини фиат само заради тоа!

Мислам па дај малце да бидеме реални...

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #399 на: 08 Октомври 2011, 23:39:07 pm »
Оставиго Пират,тој и куоре се фанатици за итаљански возила и со нивното размислување мислат дека само тие се најдобри!
Воопшто не се реални,само трескаат глупости
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #400 на: 08 Октомври 2011, 23:57:57 pm »
Јас имам одлични искуства со француски возила (205д и 206) во поглед на издржливост.
Освен што полуосовините ги сменив на 205-ката возилата си беа сосем исправни низ годините.

Во иднина да ми се понуди Пежо нема да се двоумам да го купам.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #401 на: 09 Октомври 2011, 00:22:42 am »
Не би сакал да го коментирам постот на Пират,затоа што е нереален!

Несакам да спомнувам примери,ама кога ме влечеш за јазик ке ти кажам:
Шурами т.е. брат на женами има Фиат темпра на која обавезно 1 годишно и мења предни виљушки,и што треба да кажеме сега-нечини фиат само заради тоа!

Мислам па дај малце да бидеме реални...

Кажи му на шура ти да си купи TRW, d да не се заебаа веќе .. :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #402 на: 09 Октомври 2011, 01:18:38 am »
Не би сакал да го коментирам постот на Пират,затоа што е нереален!

Несакам да спомнувам примери,ама кога ме влечеш за јазик ке ти кажам:
Шурами т.е. брат на женами има Фиат темпра на која обавезно 1 годишно и мења предни виљушки,и што треба да кажеме сега-нечини фиат само заради тоа!

Мислам па дај малце да бидеме реални...
Zet mi kupi stabilizator za Astra (2000g), do Skopje i nazad go izvoze 200km i go vrati u dukjan i ne gi ni pobara parite nazad, kolku pari tolku muzika, temprata na sura ti i astrata na zet mi neka bidat dokaz deka sekoja kola e skapa za odrzavanje, koj saka poevtino da ja odrzava poredovno ke ja odrzava - ura za mehanicarite.

SPORED MENE: Toa ne znaci deka astra ne e dobar avtomobil, ZA MENE: astra sekogas ke bide po ne ubav, ponekomforen i po krut avtomobil koj jas ne bi go kupil.
Xsara probuvav, ne bi kupil - pokraj mekata voznja koja ne e zabavna vo krivini, elektricnite stakla se kaj radioto ;D

Xsantia i laguna sakav da kupam, ok se, od koga izvozev resiv da ne kupam - SPORED MENE kupiv poubav i pozabaven za vozenje avtomobil za koj nekoj se trudi da dokaze deka ne cini, deka e skap za odrzavanje a ne e taka...
Na 270.000km kaj mene prednicata e kamen - nema menjato nisto, smeneti se samo diskovi i sega jas lamela menjav - fakti!


JoveVW, Pokraj site avtomobili koi gi probav, VW resiv da ne ni izvozam, imav prethodno izvozeno golf 4, pasat 1999g i bez razmisluvanje otpadnaa, SPORED MENE: Xsara, Astra, Xantia, Laguna se mnogu podobri avtomobili od VW - ne smetam deka tresam gluposti, proveri ti da ne treses koga tvrdis deka VW e najdobar avtomobil ili best buy ili whatever.

Zero, Xantia e dobar avtomobil, ako obozuvas xantia ke si kupis i ke si ja odrzavas na soodvetniot nacin bez razlika na muabetite deka se rasipuvala hidroulikata, pa toa i e zastiten znak na xantia, toj sto saka da si kupi xantia mozda bas poradi toa ja kupuva a nekoj saka da trese gluposti okolu toa kolku ke kostalo i kolku cesto ke se rasipuvalo... i sto e uste podrsko ke te beduva da ne kupis.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #403 на: 09 Октомври 2011, 01:28:49 am »
Ako sakate da sporedime ceni na odrzavka - ama samo so fakti  :)
Ne se koskame, samo zustro debatirame  ;D sepak se raboti za moeto i tvoeto vozilo i negovoto  ;D
Avtomobilite zasluzuvaat zestoka debata, mislam deka nemase da bidam volku gnevno nastroen ako ne bea nekoi strucnjaci koga kupuvav kola da mi recat za Lancia da ne kupuvam na nacin kako da ke ripam od 10 sprat  :P

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Италијани VS Французи ;)
« Одговори #404 на: 09 Октомври 2011, 02:43:20 am »
За одржување имам секоја пофалба за ZX-ot моите што го возат. Најчесто одржуван кај Дац.
Лагуна - крш со цени во Аутомотив!
Мегане - види лагуна.
АутомобилеСК се поумерени со FIAT, a за алфата се „опасни“:
За овој дел конкретно ми побараа 12.400 денари, од сајтов одземете 19% и додадете 25е транспорт, па споредете сами:
http://ricambi.alfisti.net/product_info.php?info=p9119_Door-Lock-the-front-right--passenger--Alfa-166--936-.html

Така да, можам да кажам дека нема генерализација тука Италијани вс Французи. Алфа 166 е скапо ауто, плочки предни се 100-тина евра оригинал Алфа Ромео кај Тони. Фиат Стило е ефтино ауто, предни плочки се околу 4000 во АутоСК.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.