Автор Тема: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique  (Прочитано 17812 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #45 на: 04 Мај 2015, 11:29:07 am »
Toa mozebi e iznad ama ako se zaletaat so ceni kako za Megan Rs togas ne ke e na arno. ;D
Ете истакнати се цените! А и не е споредливо со другите Реноа искрено за да се прави паралела. Ова е нов, убав и интересен начин на размислување кој е за пофалба. Истиов да го земеш, само со некој поекономичен мотор како атмосферецот на плин, или дизел ако има, би дошло и пониско во цена. Рачунај колава е самошто излезена. И е ептен фанки. Ем е фанки, ем има значка рено. Значи да беше истава кола со дачија значка немаше да е фанки, ама пошто е со колку толку позната марка е одма друго.  ;D ;D ;D ;D


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #46 на: 04 Мај 2015, 11:46:53 am »
cmooon Deni, нов иновативен шије-ми-га-џура начин..... Ефтин смарт фор четири. Тоа е ова. И тоа треба да биде. Да не се залетуеме многу :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #47 на: 04 Мај 2015, 12:52:51 pm »
cmooon Deni, нов иновативен шије-ми-га-џура начин..... Ефтин смарт фор четири. Тоа е ова. И тоа треба да биде. Да не се залетуеме многу :)

По тоа што го видовме, тоа и не е толку лоша работа. Во Германија (споредувам тамошни цени пошто Смарт не се продава кај нас официјално) Смарт ФорФор кошта од 12.945 евра, Твингото од 9800.

Како и да е, Твинџулето мене ми се свиѓаше многу. Мало, маневрабилно, прегледно и лесно за возење. Можда визуелно наликува на Фиат 500 (како кому), али и тоа не е лоша работа. Као што реков, ми се свиѓаше многу, а ја не сакам Рено.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #48 на: 04 Мај 2015, 13:02:45 pm »
Супер е Твингцето, мене ми остави сосема позитивен впечаток.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #49 на: 04 Мај 2015, 13:55:05 pm »
Треба количе од 6 бона. 6.600 со клима и електрика на прозори. Тоа се бара. А да не изгледа како да го правеле во фабрика за играчки во кина. Знам дека нема, ни конкуренцијата не праи такви работи, а треба. Со опрема нека си биде и 10. Кој сака кожен волан, кој сака магленки, кој сака бандаши, нека си има опции. ама за „точак низ град“ доста е електрика на стакла и клима.

Има. За 6500 евра се добива Спарк со 86кс, електрика на стакла, 6 воздушни перничиња, АБС, Борд компјутер, клима, 5 врати и конкурентен квалитет и издржливост. За таа цена возилцето е полн погодок. Штета што е грдо ко не знам што и што ќе го нема повеќе.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #50 на: 04 Мај 2015, 14:07:38 pm »
Спаркот не го задоволува условот „ да не изгледа како да го правеле во фабрика за играчки во кина“ ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #51 на: 04 Мај 2015, 14:14:25 pm »
Мене исто кул ми изгледа твингово, и не ми личи на 500 :)

Али ја би пре 500 и смарт али фор ту. Само и цената на твингово е многу по нормална од другиве две, така да таман си е.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #52 на: 04 Мај 2015, 14:49:04 pm »
Супер е твингово ама ако не извадат RS верзија тури му пепелот  :P

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #53 на: 04 Мај 2015, 16:16:27 pm »
Треба количе од 6 бона. 6.600 со клима и електрика на прозори. Тоа се бара. А да не изгледа како да го правеле во фабрика за играчки во кина. Знам дека нема, ни конкуренцијата не праи такви работи, а треба. Со опрема нека си биде и 10. Кој сака кожен волан, кој сака магленки, кој сака бандаши, нека си има опции. ама за „точак низ град“ доста е електрика на стакла и клима.

Има. За 6500 евра се добива Спарк со 86кс, електрика на стакла, 6 воздушни перничиња, АБС, Борд компјутер, клима, 5 врати и конкурентен квалитет и издржливост. За таа цена возилцето е полн погодок. Штета што е грдо ко не знам што и што ќе го нема повеќе.
Спаркот треба да биде 4600

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #54 на: 04 Мај 2015, 16:20:30 pm »
Ќе извадат RS верзија, hopefully v6 :P

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #55 на: 05 Мај 2015, 23:38:22 pm »
Превисоки амбиции му дадовте на количево, а и на сличните, Fiat 500 e недостижен..

Покрај познатите AI форумџии смешен е постот на Зеро за разводнување на дизајнот на кралот во класата, мислам чоек шо дрка на издркотина од Волзбург не му личи да даде таков коментар ...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #56 на: 06 Мај 2015, 00:35:13 am »
cmooon Deni, нов иновативен шије-ми-га-џура начин..... Ефтин смарт фор четири. Тоа е ова. И тоа треба да биде. Да не се залетуеме многу :)

По тоа што го видовме, тоа и не е толку лоша работа. Во Германија (споредувам тамошни цени пошто Смарт не се продава кај нас официјално) Смарт ФорФор кошта од 12.945 евра, Твингото од 9800.

Како и да е, Твинџулето мене ми се свиѓаше многу. Мало, маневрабилно, прегледно и лесно за возење. Можда визуелно наликува на Фиат 500 (како кому), али и тоа не е лоша работа. Као што реков, ми се свиѓаше многу, а ја не сакам Рено.

и ја го видов реното во живо, зеро ми направи една презентација кратка... по чудна хауба у живот не сум видел... башка пластична... многу чусно звучи кога работи... и сега, за големината, не се сомневам дека има добар маневар, лесно врти, поготово што погонот му е на задни тркала, автоматски добива поголем ајншљак на предни тркала, па автоматски мислам дека можеш во 1,5 метро во круг да го свртиш... тоа се ралтивно добри карактеристики за мало возило...

НО...

мало е бе у пм... мало е стварно... ако и успеам јас некако да влезам во него, ке треба со маст да ме намачкате за да излезам... а ке го споредиш на паркинг, личи како во шифоњерот кога ке налеташ на детски-бебешки патичиња...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #57 на: 06 Мај 2015, 07:02:51 am »
Превисоки амбиции му дадовте на количево, а и на сличните, Fiat 500 e недостижен..

Покрај познатите AI форумџии смешен е постот на Зеро за разводнување на дизајнот на кралот во класата, мислам чоек шо дрка на издркотина од Волзбург не му личи да даде таков коментар ...

1. Јас не зборував за разводнување на дизајнот, зборував за разводнување на 500 како бренд. Од Fiat 500, направија уште милион други коли, само за да се шлепаат на името „500“. Сега и наследникот на Punto ќе биде некоја варијанта на 500.

2. Од ова..



Ова..



Кое сум го видел во живо, и во живо - не личи на ништо. Баш вакво во жолта боја има во Скопје. Изгледа као short bus за ретардирани деца. Жалосно е што го носи името 500.

--

Јас не го оспорувам шармот и кул-факторот на 500. Никој со здрав разум не може да го прави тоа.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #58 на: 06 Мај 2015, 07:22:51 am »
Бусот за ретардирани деца си владее во сегментот. На FCA не им пречи „шлепањето“ на „ружен“ модел на името 500. Мене ми е страшно кул Б-МВП возилце и не би имал проблеми жена ми да разнесува деца по градинка со вакво.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #59 на: 06 Мај 2015, 09:02:31 am »
Fiat со 500 се пронајде себе си

Само така нека продужат:




Штета за Рено што не направи Твинго кое ќе потекнува од оригиналот..