Автор Тема: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique  (Прочитано 17938 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
  • 69
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #1 на: 30 Април 2015, 14:54:27 pm »
Убаво е од напред, мало, право градско количе, но:
Многу ми е грдо од позади.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #2 на: 30 Април 2015, 15:01:52 pm »
Прекрасно возило.

А где је обртомер? Ај барем мирно исклучува. Ама треба да има барем некаков.
Воланот не се мрда напред-назад. Незнам зашто вакви работи стварно... Нема смисла.

Бела боја, ама разиграна со голем број шари и црти некако ја оправа.

Инаку возилово е баш она кое се бара за градско возило. Привидно за мене е во класа на Смарт исклучиво. Како перцепција на возач дефинитивно делува помало од Ап, Ајго, Ц1 и сличните. Како се пика во тафталиџе во уличките, стварно одлично, одлично возило.
Моторот е посебен шмек што е позади, дава убаво чувство. Со полна гас си вледуваш во кривини и нема пролизгување кое ти шири лак. Бра-во. Ова се бараше пак ќе кажам. Ново, интересно. Тие некои ситници што се многу чудни - што дури е нејасно зошто така се одлучиле само остануваат.

Прашање е дали оди со други мотори, овој има малку турбо-лаг да речеме. Не е толку страшно, ама зошто немаш обртомер, не си сигурен баш каде си со моторот и дали ќе повлече. Се привикнуваш ама океј. Инаку пристојно си влече, кога влече. Само си троши 8.5 во град, како и сите бензинци е жедничко. Требале да смислат во предницата да може да се убаци плинска боца некоја од 25-30 литри... :) Да се искористи просторот поубаво. :) Со атмосферчето, таман. Незнам што дизел оди, и дали има дизел опција, и тоа може да е интересно.

Јас би го купил дефинитивно за второ возило!

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16724
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #3 на: 30 Април 2015, 16:26:01 pm »
Има еден атмосферец 1.0 со 20 кс и 45 Nm помалку, што забрзува до 100 за 14 секунди. На сите тестови го карактеризираа како полош од овој, цело време има лаг. ;D

Мене ми се допадна исто, како на изглед така и во возење. Доста добро држи и е забавно за управување, а да можеше да се исклучи системот за пролизгување ќе беше дефинитивно 3 места над останатите во класата. Моторчето вади специфичен звук и ова е прв пат три-цилиндарец да не ми звучи лошо, а на моменти звучи и доста интересно. Внатре има солиден простор за неговите димензии и ентериерот изгледа квалитетно склопен.

Секако, тука се и недостатоците кои ги имаат повеќето конкуренти од класата. Тоа се малиот багажник и високото седење. Само што тука подот беше необично висок, а и седиштата немаа доволно странична поддршка па доброто лежење во кривини е пропратено со држење на совозачот за што ќе му дојде при рака. Тоа, како и недостатокот на обртомер ми се глупи мани што лесно можеле да ги средат пред да го пуштат во производство.

Сепак, и покрај се, дефинитивно Твингото би бил мојот избор во класава. BTW, без сомнеж доколку излезе RS верзија од малишанов ќе биде одлична!

Отсутен Mercury

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 799
  • Т(д)ркач
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #4 на: 01 Мај 2015, 17:29:46 pm »
Фала ку..у им текнало дека километражот треба да стои пред шоферот

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1923
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #5 на: 01 Мај 2015, 21:57:48 pm »
Интересно количе, ама отварањето на хаубата е комедии. Ми се допаѓа тоа што моторчето е од позади.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #6 на: 02 Мај 2015, 21:34:11 pm »
Од претходното Твинго јас бев многу задоволен. Возилото беше одлично за на отворен пат. Е сега, вака оценето по изглед, новово изгледа бајаги повисоко и понестабилно, уствари наменето за низ град. Баш сакам да го пробам и да го споредам со старото.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43788
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #7 на: 02 Мај 2015, 21:37:10 pm »
Изгледа на ретардирано FIAT 500  :-X

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #8 на: 02 Мај 2015, 22:08:29 pm »
Изгледа така како што требаше да изгледа новиот FIAT 500. Штета што немаа храброст да го направат со заден погон.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43788
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #9 на: 02 Мај 2015, 22:15:31 pm »
Не гледам како rear engined дизајн прави било каква предност кај овие мали градски возила. Не треба покажување храброст кај возила кои треба да се продаваат во неколку милиони примероци. Сепак, со среќа нека му е на новото Twingo, изгледа светлосни години подобро од старото.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #10 на: 02 Мај 2015, 22:24:18 pm »
Не се гледа продноста, се осеќа предоста. Особено кај оваа кола.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43788
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #11 на: 02 Мај 2015, 22:25:35 pm »
Може објаснување како се осети предноста?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #12 на: 02 Мај 2015, 22:27:40 pm »
Предните тркала се вртат повеќе лево, десно што привидно ја прави колата многу помала од перцепција на возачот. А тоа е целата поента на оваа класа на возила.

И:
Инаку возилово е баш она кое се бара за градско возило. Привидно за мене е во класа на Смарт исклучиво. Како перцепција на возач дефинитивно делува помало од Ап, Ајго, Ц1 и сличните. Како се пика во тафталиџе во уличките, стварно одлично, одлично возило.
Моторот е посебен шмек што е позади, дава убаво чувство. Со полна гас си вледуваш во кривини и нема пролизгување кое ти шири лак. Бра-во.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #13 на: 02 Мај 2015, 23:14:28 pm »
FIAT 500 е воскреснување на стар модел, инспириран од успехот на новото Мини. Историјата му е најголемата марткетиншка вредност. Со оглед на тоа што не е баш буџет модел, можеле да вложат во нова платформа (или да ја купат од Смарт, сеедно).

Во FIAT решија да ја копираат формата, но не и погонот. Затоа новата петстотка ми изгледа смешно, фејк. Компромитирана, наџиџана Panda, со ретро школка чиј дизајн не одговара на платформата.

Новото Twingo, во ништо не личи на FIAT 500. Предницата е скоро идентична како кај фејслифтот на претходната генерација, задниот дел личи на Renault 5 Turbo, затоа што и тие решија да играат на педигрето.


А задниот погон си има предности за градско возило. Се жртвува малку простор во гепекот кој и така ретко ќе се полни во градско возило, а се добива мал круг на вртење.

Колку за информација FIAT 500 има помал багажен простор од новото Twingo, помалку простор во внатрешноста, 2 врати помалку, а е пократко за само 4.5 cm. Мислам дека ова доволно кажува какви се предностите на градските возила со заден мотор, во однос на градските возила кои само изгледаат како да се такви.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: CARclub Тест: Renault Twingo 0.9 TCE Dynamique
« Одговори #14 на: 02 Мај 2015, 23:26:55 pm »
И пак, Фиат 500 е непоимливо многу покул од оваа негова квази-имитација.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.