Гласање

Германско ауто или Јапанско ауто

Германско
38 (52.1%)
Јапанско
35 (47.9%)

Вкупно гласови: 73

Автор Тема: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D  (Прочитано 85594 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #135 на: 01 Октомври 2011, 20:14:18 pm »
Мислам дека гласањето „Германско“ или  „Јапонско“ е непотребно, општо познат факт е дека на форумов (и во државава) се во поголем број љубители на германските аута.
Имаш право, покасно и ја го согледав тоа! Прифатено, ќе го поништам гласањето.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34364
  • Таков е животот... јебига
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #136 на: 01 Октомври 2011, 20:20:14 pm »
Си возел Дастер? Или Сандеро? Не е многу далеку од хјундаи.
Уффф многу е далеку. Вит ол дју респект, Дени грешиш во врска со ова. Хундаи е две класи над Дачиа. Сум ги возел и едните и другите, тотално неспоредливи. Овде го исклучувам само 1,5 ДЦИ моторот во Сандеро кој не е Дачиа и кој влече подобро од било што што Хундаи има да понуди
Грешка си!!! 1.5дци во сандеро степвеј неможев да го дигнам 120 на булеварите во ново лисиче.... му давам минимум 15-16 секунди до 100... за мењачот да не правам муабет....
Више нема да ја терам ОТ .... Ветувам...
Што? Сандерото корне асфалт со трета при 60км/ч , до 80 ги крева за 3 секунди. Многу многу силно влече.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44587
  • Il Moderatore
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #137 на: 01 Октомври 2011, 20:22:19 pm »

Што? Сандерото корне асфалт со трета при 60км/ч , до 80 ги крева за 3 секунди. Многу многу силно влече.

И после му требаат 10 секунди од 80-100? :D
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #138 на: 01 Октомври 2011, 20:26:03 pm »
Си возел Дастер? Или Сандеро? Не е многу далеку од хјундаи.
Уффф многу е далеку. Вит ол дју респект, Дени грешиш во врска со ова. Хундаи е две класи над Дачиа. Сум ги возел и едните и другите, тотално неспоредливи. Овде го исклучувам само 1,5 ДЦИ моторот во Сандеро кој не е Дачиа и кој влече подобро од било што што Хундаи има да понуди
Грешка си!!! 1.5дци во сандеро степвеј неможев да го дигнам 120 на булеварите во ново лисиче.... му давам минимум 15-16 секунди до 100... за мењачот да не правам муабет....
Више нема да ја терам ОТ .... Ветувам...
Што? Сандерото корне асфалт со трета при 60км/ч , до 80 ги крева за 3 секунди. Многу многу силно влече.
Не би рекол  дека 70 кс корнат асфалт у 3 та на 1170кг возило.
И више да не правиме муабет за Дачија.... те молам!!!!!!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34364
  • Таков е животот... јебига
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #139 на: 01 Октомври 2011, 20:27:34 pm »
Си возел Дастер? Или Сандеро? Не е многу далеку од хјундаи.
Уффф многу е далеку. Вит ол дју респект, Дени грешиш во врска со ова. Хундаи е две класи над Дачиа. Сум ги возел и едните и другите, тотално неспоредливи. Овде го исклучувам само 1,5 ДЦИ моторот во Сандеро кој не е Дачиа и кој влече подобро од било што што Хундаи има да понуди
Грешка си!!! 1.5дци во сандеро степвеј неможев да го дигнам 120 на булеварите во ново лисиче.... му давам минимум 15-16 секунди до 100... за мењачот да не правам муабет....
Више нема да ја терам ОТ .... Ветувам...
Што? Сандерото корне асфалт со трета при 60км/ч , до 80 ги крева за 3 секунди. Многу многу силно влече.
Не би рекол  дека 70 кс корнат асфалт у 3 та на 1170кг возило.
И више да не правиме муабет за Дачија.... те молам!!!!!!
Не викај :) пробај, па ќе видиш :)
Во право си, доволно  е Дачиа за денес

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14879
  • Пудингот на шоферството
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #140 на: 01 Октомври 2011, 21:08:17 pm »
Џиџи,кога се прави споредба на пример Голф вс Лансер,ако двете коли се горе долу исти,а цената на едното возило е доста повисока од другото,тогаш поскапото ја губи битката(тоа го имам заприметено во повеќе споредби),па со оглед на тоа Голф 6 не е крал во својата класа,но сеуште така го нарекуваат заради добро платената реклама од страна на Вољцваген  :D
п.с шо се однесува на муабетот со Дачиа,мој другар има Дачиа Логан 1.5дци 65кс и низ Битола(улица Партизанкса од веро до симпо) ме има возено 175км/х,така да Трпе незнам ти каква Дачиа не си можел да ја кренеш 100-120 ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8268
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #141 на: 01 Октомври 2011, 21:14:48 pm »
Сепак колата не е само квар, туку треба и некое задоволство да ти причинува. А и Германските и Јапонските производители успеваат да го направат тоа. Сепак префинетоста би рекол дека е силна страна на Германските производители.

Мислам дека „Префинетост“ е последен збор во листата на опис на германски возила (исклучок се мајбах).
Se slozuvam, se imam vozeno vo Mercede S 320 CDI 2002g i sedenjeto i sedistata nekako kruti i neprijatni, kozeni no sepak plasticni, navidum nalikuva na luksuz i prefinetost, luksuz uspeva da bide ama prefinetost ne, a koga S klasa ne e prefinetost...mozda CLS no sto znam, za MOJ VKUS premnogu deja vu...
E iskreno mi se svigja enterierot na Porsche Cayenne, tuka postoi doza na prefinetost...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #142 на: 01 Октомври 2011, 21:42:03 pm »
!!!Извинење за убер-пост и цитирање толкав текст!!!

Golf VI

Новиот Golf, веќе 6-ти по ред, задржува се што имаше претходникот, а носи некои подобрувања, главно поквалитни материјали во внатрешноста и помалку продор на звук од моторот.

Oд VW  се одлучија за доработка на 5-ката, наместо комплетно нов модел, па и затоа повеќе би му одговарало името VW Golf 5 и пол! Повторно одлични возни својства, функционален и комфорен ентериер со високо ниво на прегледност, одличен менувач и одлична потрошувачка наспроти веќе досадниот надворешен дизајн и малку конзервативно дизајнираната внатрешност, го сместуваат високо, во самиот врв во класата.

На страна многуте вљубеници во Golf поради традицијата, тој се уште има што да понуди, иако за ралика од првата и втората генерација, искуството на корисниците преку четвртата и петтата генерација покажа дека и Golf може да биде ранлив и дека трошоците за одржување не се така ниски како порано.

Многу значајно, за ралика од претходната генерација, малку дури и е загубено на возни својства, само заради повиско ниво на удобност, кое се добива со помеко подесената амортизација.

Нема сомнените дека Golf  е одличен автомобил, можеби најдобар во класата, но како главен негов контра аргумент секако оди високата (највисока) цена во однос на конкурентите. Добро опремен Golf 6 веќе е многу блиску до цената на модел со исто силен мотор и речиси исто ниво на опрема како автомобил од повисоката класа (Mazda 6, Honda Accord...). Вреди добро да се размисли.
   ПРЕДНОСТИ
• Комфорна кабина
• Квалитетни материјали
• Завршна обработка
• Возни својства
• Перформанси
• Економичност

• Добра звучна изолација
   
   НЕДОСТАТОЦИ
• Висока цена и скапи доплати
• Удобност во рамките на просекот во класата
• Дизајн - изгледа само како освежен модел на 5-ката
• Слаб основен бензинец

извор коли ком мк


Митсубиши Лансер

Lancer визуелно е најатрактивниот модел во класата. Зад лутиот поглед се крие солиден семеен автомобил, во многу нешта погоден за македонскиот купувач.

Жива вистина е дека Lancer со својот маркантен и агресивен дизајн со остри линии речиси никого не остава рамнодушен. И додека Lancer Evo е темпирана бомба на 4 тркала, кај регуларниот модел очигледен е обидот за интегрирање на спортски темперамент и неопходен комфор, спакувани во не толку компактни димензии.
 
Во внатрешноста има и повеќе од доволно простор. Возачот има мноштво варијанти за нагодување на идеалната позиција на седиштето, со што се надминува проблемот што воланот не се нагодува и според длабочина. Од назад, пак, стигнуваат првите посериозни забелешки – багажникот е долг, но тенок, што го ограничува и вкупниот волумен и соодветноста на одреден багаж. Уште една неповолност е што задната клупа не е делива.
 
Нема критики од аспект на опременоста и безбедноста. Во богатата сериска се и сателитската навигација, одличниот стерео систем со 30 гигабајти меморија за песни, темпомат, сериските ESP и ASR, како и 6-те воздушни перничиња.

Kaj Lancer постигнато е високо ниво на компромис помеѓу удобност и возни својства. Релативно е удобен, но не како кај најдобрите од класата. Поминува суверено преку поголемите дупки или нерамнини, но малку е несигурен кај помалите. Нерамнините се чувствуваат и слушаат, но ударите не се пренесуваат на телата на патниците, автомобилот е цврст и компактен. На автопат, Lancer се однесува како поголем автомобил.
 
Доколку кон сето тоа се придодаде и големата бучава од патот, а особено од моторот, (при брзини некаде над 100 km/h), се добива впечаток дека Lancer не нуди високо ниво на удобност за патниците, како што тоа го нудат конкурентите. Компензацијата за сето тоа, сепак, е солидното држење во свиоците, иако воланот не враќа доволно повратна информација од патот.
 
Моторите се солидни. 1,5 бензинецот со 109 КС троши 7,4 литри просечно (6,4 на отворено и 9,2 литри во град), што е добар резултат за таков мотор во семејна лимузина, но само со дефанзивно возење. Спортскиот и гласен звук е постојана покана за подинамично возење, но тогаш и потрошувачката значително расте.
 
Можеби не е на ниво на јапонските конкуренти Civic Sedane или Corolla, но затоа неговата цена е особено достапна. Едноставно, за сумата по која се продава на македонскиот пазар, Lancer е и тоа како исплатлив автомобил.

извор коли ком мк

Се согласувам за повеќето ствари наведени за Голфот. Особено за звучната изолација, амортизацијата, комфорот, и особено ЕРГОНОМИЈАТА, која што успеале некако да ја изостават дечкиве од колиКомМк.

Арно ама, има неколку контрадикторности... На пример, МОРА да биде наведено за кој модел се работи, ако веќе се истакнуваат „Перформанси“ и „Економичност“ како предности. Пошто нека ми извини било кој, ама овие две карактеристики се пар светлосни години далеку од 1.4 со 80 КС, или од 1.2 TSI со 80 и нешто коња. За економичност, можда, ако не го газиш, ама за перформанси, „доџи јуче“...

Е сеа за Лансерот...

Тука тек не да им фали наведување на модел, него не знам... Прво, ако е багажникот долг и тенок, онда е излишна споредбава, пошто Лансерот е седан, Голфот е хечбек. Ако е Спортбек (а не е, пошто нигде не е наведено), онда Мицубишито има значително поголем и поубаво распределен багажен простор од Голфот. Второ, задната клупа кај мене е деллива, што ќе рече, пак споредбава пати од недостаток на информации.

Од аспект на опременоста и безбедноста... Врска да се немало... Која побогу сериска опрема ти има сателитска навигација и 30 GB меморија?? Плус, темпоматот мислам дека не е во сериска опрема. Можда сега е, порано не беше, така да, ќе го оставам тоа под знак прашалник. Плус, има 7 воздушни перници, а не 6.

Звучната изолација колку што знам, ја подобрија кај поновите седани. Ова беше проблем кај моделите што сефте ги донесоа , кога го претставија Лансерот кај нас (2008). Спортбекот уште у старт си има одлична звучна изолација. Арно ама, тука не правиме муабет за Спортбек нели (иако би требало, кога веќе споредуваме хечбеци). Се согласувам за држењето во свиоците и за нечувствителниот волан. Проблемот со воланот се решава со малку поголеми тркала и пошироки гуми ;)

Со дефанзивно возење троши барем литро помалце од наведеново... Оваа потрошувачка ја постигнува со нормално возење.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #143 на: 01 Октомври 2011, 22:20:01 pm »
Некои момци станале покомпетентни од ADAC па беа доволно доблесни да ги демантираат овде на форумов. Браво.

Како и да е, дечките од CNN направиле истржаување врз база на искуства од сопствениците на возилата и дошле до следниве резултати:

Most Reliable Small Car
Most reliable (Best score first)
Honda Fit (pictured)*
Toyota Yaris*
Honda Civic Hybrid*
Toyota Corolla

Least reliable (Worst score first)
Chevrolet Cobalt
2006 Nissan Sentra
Volkswagen Jetta (5 cyl.)
Chevrolet Aveo

Most Reliable Family Car
Most reliable (Best score first)

Honda Accord Hybrid (pictured)
Toyota Prius
Honda Accord (4-cyl.)
Ford Fusion*
Mercury Milan*

Least reliable
Volkswagen Passat (4 cyl.)*

Most Reliable Upscale/Large Car
Most reliable (Best score first)
Lexus ES350 (pictured)
Lincoln Zephyr*
Hyundai Azera*
Acura TSX
Acura TL

Least reliable (Worst score first)
Jaguar X-type
Chrysler 300 (V8)
Saab 9-3

Most reliable (Best score first)
2006 Lexus LS (2007 model pictured)
Infiniti M*

Least reliable (Worst score first)
Cadillac STS (V8)
2006 Mercedes-Benz S-class
Mercedes-Benz CLS*
Mercedes-Benz E-class sedan
BMW 7-series
Jaguar S-type

Most Reliable Sport/Sporty car
Most reliable (Best score first)

Lexus SC
Toyota Camry Solara (4-cyl.)
Subaru Impreza WRX
Honda S2000
Mitsubishi Eclipse*
2006 Mini Cooper hatchback

Least reliable (Worst score first)
Pontiac Solstice*
Mercedes-Benz SL
Mercedes-Benz CLK
Mercedes-Benz SLK (V6)
Chevrolet Corvette
Porsche 911 Carrera
Ford Mustang (V6)

Most Reliable Wagon/Minivan
Most reliable (Best score first)

Pontiac Vibe (pictured)
Scion xB
Toyota Matrix
Toyota Sienna

Least reliable (Worst score first)
Buick Terraza
Chevrolet Uplander
Saturn Relay
Nissan Quest

Most Reliable Small SUV
Most reliable (Best score first)

Toyota FJ Cruiser* (pictured)
Honda Element
2006 Honda CR-V
Toyota Rav4*
2006 Mitsubishi Outlander*
Subaru Forester

Least reliable
Kia Sportage

Midsized SUVs
Most reliable (Best score first)

Toyota Highlander Hybrid* (pictured)
Toyota 4Runner
Toyota Highlander
Honda Pilot
Lexus RX400h* (hybrid)
2006 Acura MDX

Least reliable (Worst score first)
Mercedes-Benz M-class*
Land Rover LR3 (V8)
Cadillac SRX (V8)
Mercedes-Benz R-class*
Volkswagen Touareg
Jeep Grand Cherokee
Hummer H3*
2006 BMW X5 (V8)
Volvo XC90 (I6 and V8)
Ford Explorer (V8)
Mercury Mountaineer (V8)

Large SUVs
Most reliable (Best score first)

Toyota Land Cruiser
Lexus LX
Toyota Sequoia
Chevrolet Tahoe*
GMC Yukon*

Least reliable (Worst score first)
Nissan Armada
Infiniti QX56
Lincoln Navigator
Hummer H2

Pickups
Most reliable (Best score first)

Subaru Baja
Toyota Tundra
Toyota Tacoma
Nissan Frontier (V6)

Least reliable (Worst score first)
Nissan Titan
Ford F-250 (diesel)
Dodge Dakota (4WD)
2006 Cadillac Escalade EXT

ИЗВОР: http://money.cnn.com/2006/11/08/autos/cr_most_reliable/index.htm
Како што гледам 90% од најдоверливите возила се јапонски. Од друга страна пак над 50% од најмалку доверливите се германски. Око ми фрли VW и Мерцедес. Ги подшкртав VW кои според Дени се најнеприкосновената марка на автомобил во галаксијата. Во листата ги гледам само кај најнедоверливи возила.

Дени, ве молам за кратка изјава. Кои се причините за ваквите резултати? Дали се работи за некаква завера или дечките од CNN биле под дејство на тешки дроги додека ја составувале листава?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #144 на: 01 Октомври 2011, 22:22:40 pm »
Џиџи,кога се прави споредба на пример Голф вс Лансер,ако двете коли се горе долу исти,а цената на едното возило е доста повисока од другото,тогаш поскапото ја губи битката(тоа го имам заприметено во повеќе споредби),па со оглед на тоа Голф 6 не е крал во својата класа,но сеуште така го нарекуваат заради добро платената реклама од страна на Вољцваген  :D
п.с шо се однесува на муабетот со Дачиа,мој другар има Дачиа Логан 1.5дци 65кс и низ Битола(улица Партизанкса од веро до симпо) ме има возено 175км/х,така да Трпе незнам ти која Дачиа не си можел да ја кренеш 100-120 ;)

Onaa zamislenata

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #145 на: 02 Октомври 2011, 00:34:05 am »
Денеска се возев со МЛ320 ЦДИ АМГ-pack. Генерално несакам џипови... Црн со хром детаљи...





Какви јапанци, какве пичке материне.


П.С. Го земаа откако им откажа РАВ4 во сред возење (кочници, серво...).


Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #146 на: 02 Октомври 2011, 15:38:07 pm »
А на тако ми другар, прв братучед, зет од сват за внука, имале Porsche Cayenne и BMW X6-ка и двете им откажале тотално сп помалку од 3000km поминат. Потоа си купиле Лада Нива и ене ја сега има поминато над дваипол милиони без промена на уље.

Какво геманско, какви срење глупости.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #147 на: 02 Октомври 2011, 15:40:24 pm »
А на тако ми другар, прв братучед, зет од сват за внука, имале Пореш Кајен и BMW X6-ка и двете им откажале тотално сп помалку од 3000km поминат. Потоа си купиле Лада Нива и ене ја сега има поминато над дваипол милиони без промена на уље.

Какво геманско, какви срење глупости.
Демек лажам?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #148 на: 02 Октомври 2011, 15:41:28 pm »
Ај, ај. Знаеш ти и боље. Ај сега кажи ни колку се срање јапанците, а колку се најдобри VW во се.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7631
Одг: Германски версус Јапонски возила на културен начин ;D
« Одговори #149 на: 02 Октомври 2011, 15:49:38 pm »
Aj за VW дека не е релијабилен, ама Мерцедес?