Ајде еве еден мал апдејт после првите поминати 1000 километри.
Во град колата троши околу 9. Тоа беа првите 350 км поминати низ град. Очекувам потрошувачката да падне околу 1л за некое време. До сега сите коли нови кои сум ги возел, после поминати 5-10к километри намалувале потрошувачка за околу 1л.
На отворен пат, колата товарена до крај, до врв у гепек,
и 4 возрасни и 1 дете, сеа за празников до Србија и назад, на борд просечна потрошувачка од 5,6л.
Резервоарот наполнет до горе на Лук, поминати некој си 600км на автопат и некој си 80 во град, гориво има уште, не ми е светната резервата. Планирам да поминам уште минимум 70 додека да ми се запали резервата, одприлике. 90% од патот колата беше возена според пропишаната брзина на патот.
Возењето е одлично, удобно и комфорно. Моторот е тивок. При брзина од 120км/ч и 3000 вртежи одприлике , 6-та брзина, потрошувачката е економична.
Треба да се обрне внимание доколку е потребно забрзување за претицање и слично, колата да се вози на вртежи повисоки од 3500.
Круз контролата функционира одлично.
Стабилност, амортизација нема никаква врска со претходните модели каде што е наведена премеката суспензија.
Позади има доволно простор за тројца возрасни без никаков проблем.
Покрај другото си купив и уште еден пар алуминиумски фелни за зимски гуми.
Полека но сигурно треба да се спремаме со време.
Барем јас сум така научен и навикнат.
Останува фелните да се очистат темелно и да се спакуваат прописно се до моментот кога ке се монтираат на нив и нови зимски гуми.
Затоа си купив и дополнително средство за да ги очистам, а и си земав и шампон пошто летно време обично си ја перам колата во двор, нови микрофибер крпи за бришење на колата, стаклата и инструмент таблата. Практично релаксација и задоволство
Останува да си земам средство за гумите, пошто имав дома, ама не можам да си го најдам
Што препорачувате за средство за гумите, да се зацрнат но не да светат премногу?
Нешто како кај Дандо и Бушавко што има?