Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2228722 пати)

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1065 на: 07 Јануари 2016, 17:51:26 pm »
 за што служат тие вентили на колата ? слушам повеќе луѓе и мои другари,викаат,ако зимаш ТДИ,да земеш 1.9 дека биле со 8(?) вентили,а 2.0 биле по кварливи и заебани пошто биле со 16 вентили...имало и 2.0 со 8 вентили ама биле ретки...има ли вистина у ова ? за коли од 2005-2011

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1066 на: 07 Јануари 2016, 17:59:23 pm »
Вентилите се оние кои пуштаат воздух да влезе и излезе од цилиндарот.

Немаат врска со расипување. Не е само во вентилите разликата во моторите. Сигурно сакал да каже дека заради некоја друга работа е порасиплив, но најлесен начин да ги разликуваш е по бројот на врнтили.

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1067 на: 07 Јануари 2016, 20:25:30 pm »
Вентилите се оние кои пуштаат воздух да влезе и излезе од цилиндарот.

Немаат врска со расипување. Не е само во вентилите разликата во моторите. Сигурно сакал да каже дека заради некоја друга работа е порасиплив, но најлесен начин да ги разликуваш е по бројот на врнтили.

e да може да било тоа причина...значи,сепак и овде сте согласни дека 1.9 е подобар од 2.0 ? за половна кола,со 150+ км ?

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1068 на: 08 Јануари 2016, 09:02:24 am »
Некој да ми кажи за што служи воздушниот сензор за температура ? Најдов денеска го наместив на клиото никаква разлика нема..

овај е..

http://www.ebay.co.uk/itm/Air-Temperature-Sensor-for-RENAULT-Clio-Grandtour-1-5-dCi-dCi-01-12-Option-2-/361262171859
Еве го.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Оваа сликата е од твојот мотор или од интернет?
Еве јас не се разбирам многу, ама тој конекторот се ми се чини треба да оди во маф сензорот,
а вака ми се гледа маф сензорот е сега без конектор, а на конекторот сега стои сензор за температура кој ќе се мафта ваму-таму при возење
и најверојатно не игра никаква улога.

Што код имаш на моторот ме интересира?
Мојот е К9К 722 и воопшто нема маф сензор(еден трошок помалку  :)).

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1069 на: 08 Јануари 2016, 09:37:25 am »
Кај проверувате според кодот што и кои делови имате?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44365
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1070 на: 08 Јануари 2016, 09:50:09 am »
Кај проверувате според кодот што и кои делови имате?
За твојата кола сите информации за кодови од FIAT ќе ги најдеш на http://eper.fiatforum.com/

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1071 на: 08 Јануари 2016, 10:08:18 am »
Кај проверувате според кодот што и кои делови имате?
Јас ги имам „скоро“ сите сервисни упатства за Рено Меган 2 пред фејслифт, убаво опишано, само алатот го немам.
Сите каросерии, мотори, опрема, fault finding процедури, димензии, толеранции, абе шо не.
Се се мислам од дропбокс линк да ставам тука на форумов да му се најдат на тој шо има, ама ќе биди вечерва.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1072 на: 08 Јануари 2016, 10:22:40 am »
Кај проверувате според кодот што и кои делови имате?
За твојата кола сите информации за кодови од FIAT ќе ги најдеш на http://eper.fiatforum.com/
фала :)

Јас и ја видов странава негде во една тема ама после за забораив :)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1073 на: 08 Јануари 2016, 11:03:11 am »
Некој да ми кажи за што служи воздушниот сензор за температура ? Најдов денеска го наместив на клиото никаква разлика нема..

овај е..

http://www.ebay.co.uk/itm/Air-Temperature-Sensor-for-RENAULT-Clio-Grandtour-1-5-dCi-dCi-01-12-Option-2-/361262171859
Еве го.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Оваа сликата е од твојот мотор или од интернет?
Еве јас не се разбирам многу, ама тој конекторот се ми се чини треба да оди во маф сензорот,
а вака ми се гледа маф сензорот е сега без конектор, а на конекторот сега стои сензор за температура кој ќе се мафта ваму-таму при возење
и најверојатно не игра никаква улога.

Што код имаш на моторот ме интересира?
Мојот е К9К 722 и воопшто нема маф сензор(еден трошок помалку  :)).

ко што гледам на сликава џекот си е од тој сензор,откачен маф сензор ќе прави големи проблеми,тој е еден од оние клучни сензори

овој за температура на воздух е мање више небитен,моторот си ја прави смесата од сензорот за температура на антифриз
затоа отштекан не ти прави никаков проблем,а ако го уштекаш и работи ќе ти намали потрошња можда 100 грама

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1074 на: 08 Јануари 2016, 11:06:46 am »
Се испосравте да ги пофалите дизеливе УПМ!!! Ама македонче, колку повеќе го јебеш, толку поише те сака! :D TDI POWER!!! Кој бензинец е скап за одржавање бе луѓе ШО ТРЕСКАТЕ глупости? Свемирска разлика има во одржувањето, барем 50 до 100% е поскапо на дизелот. Филтрите се поскапи, сетот ламела е поскап и си бара РЕДОВНО менување ради торкот, каишите (ланчиња најчесто) и затегачите се неколку кратно поскапи, да не зборам за потребата од РЕДОВНО менување водна пумпа со сетот ребраст, а кога сме кај ДЕФЕКТИТЕ, а ги имаат многу повеќе одколку бензинците (турбини, ДПФ, дизни, пумпа за бисок притисок), тогаш се носи литро зејтин у црква, па се оди на механичар!

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1075 на: 08 Јануари 2016, 11:12:48 am »
Sekoj si svojot esap. Ne se vozbuduvaj mnogu za gluposti.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1076 на: 08 Јануари 2016, 11:14:19 am »
Види ова е вечна дилема. Кај мотори со повеќе километри како што и најчесто се возат подобро е дизел. Едноставно порубсни мотори и најчесто се направени да траат 1 000 000км.

Бензинците да поефтини се за одржување но векот на траење им е помал во споредба со дизел.

Ова го збориш од искуство? Си отворил бензински мотори па си заклучил дека се UNDERENGINEERD во споредба со бензинците? Не би се сложил со тоа, бидејки истите материјали се користат, може трпат повеќе компресија, имаат посилни клипови и клипњачи, посилни блокови, ама тоа не се делови кои се трошат!!! Муабетот ти е на ПАМЕТ комплетно, освен еден многу важен детал, а тоа е подмачкувањето кое нафата доплонително го прави, а со тоа кариките и цилиндрите помалку страдаат!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1077 на: 08 Јануари 2016, 12:08:51 pm »
Се испосравте да ги пофалите дизеливе УПМ!!! Ама македонче, колку повеќе го јебеш, толку поише те сака! :D TDI POWER!!! Кој бензинец е скап за одржавање бе луѓе ШО ТРЕСКАТЕ глупости? Свемирска разлика има во одржувањето, барем 50 до 100% е поскапо на дизелот. Филтрите се поскапи, сетот ламела е поскап и си бара РЕДОВНО менување ради торкот, каишите (ланчиња најчесто) и затегачите се неколку кратно поскапи, да не зборам за потребата од РЕДОВНО менување водна пумпа со сетот ребраст, а кога сме кај ДЕФЕКТИТЕ, а ги имаат многу повеќе одколку бензинците (турбини, ДПФ, дизни, пумпа за бисок притисок), тогаш се носи литро зејтин у црква, па се оди на механичар!

Не знам кој те испровоцира да го напишеш ова, но имаш многу неточни информации. И на погрешна тема си.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1078 на: 08 Јануари 2016, 12:56:52 pm »
Pak davas(te) nepovrzan i nekonkreten odgovor... Kazi be nesto od iskustvo, daj cena, napravi sporedba...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1079 на: 08 Јануари 2016, 13:27:51 pm »
Конкретно, можам да ви кажам за разликата за редовен сервис кај Golf 6 1.4 TSI 122 и Golf 6 2.0 TDI 140 - редовен сервис на бензинецот е помалку од 6000 денари, редовен сервис на дизелот е околу 8000 денари.