Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1958779 пати)

Присутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1050 на: 06 Јануари 2016, 21:13:07 pm »
Еве ти пρимеρ: пасат 2008ма 2.0 tdi пумпа-дизна систем една дизна κоштаа 700е, а аκо се зафρκне тρеба да се сменат сите 4 заρади сихρонизација. Сет ламела, потисна κај дизелите во главно оди со ваρијабилен замаец, а тоа κошта минимум 2 пати повеќе од сет за бензин. Аκо ја додадеш и туρбината туκа, пошто сκоρо и да нема веќе атмо дизел, излегува доста посκап. Едино поновите бензин модели со диρеκно вбρизгување се посκапи за одρжување, али не κолκу дизелот.
Си направи есап за дизелот, ај сега направи за исти пасат 2.0 тси мотор па да видиш колку е дизна и каков замаец користи.

Напρави ти господине, јас пишав за тоа што го знам од исκуство

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1051 на: 06 Јануари 2016, 21:17:53 pm »
Па како тврдиш дека дизелот е поскап од бензинот за одржавање за конкретниот модел а не споредуваш обострано, бујрум ти почна па кажи и за бензинецот колку коштаат тие работи. Во случај ако незнаеш немој толку сигурен да бидеш и да тврдиш нешто што незнаеш.

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8699
  • Пичлеме
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1052 на: 06 Јануари 2016, 21:24:31 pm »
Еве ти пρимеρ: пасат 2008ма 2.0 tdi пумпа-дизна систем една дизна κоштаа 700е, а аκо се зафρκне тρеба да се сменат сите 4 заρади сихρонизација. Сет ламела, потисна κај дизелите во главно оди со ваρијабилен замаец, а тоа κошта минимум 2 пати повеќе од сет за бензин. Аκо ја додадеш и туρбината туκа, пошто сκоρо и да нема веќе атмо дизел, излегува доста посκап. Едино поновите бензин модели со диρеκно вбρизгување се посκапи за одρжување, али не κолκу дизелот.
Си направи есап за дизелот, ај сега направи за исти пасат 2.0 тси мотор па да видиш колку е дизна и каков замаец користи.

Напρави ти господине, јас пишав за тоа што го знам од исκуство
Нема потреба од иронија, баш на место е забелешката на achtung.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1053 на: 06 Јануари 2016, 22:11:47 pm »
Гледам јас на 300 000 и кусур илјади и пумпи бризгалки и турбина три пати менувам :D

Кога се зборува за одржување предпоставувам се мисли на редовен сервис, голем сервис и одржување на подвозје, а не менување на делови од моторот кои откажуваат на половина милион километри.

Така да според мене само филтерот за дизел може да е плус (на 30 000км се менува), и поспецифично моторно масло доколку се работи за PD мотор.

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1054 на: 06 Јануари 2016, 22:13:32 pm »
Гледам јас на 300 000 и кусур илјади и пумпи бризгалки и турбина три пати менувам :D

Кога се зборува за одржување предпоставувам се мисли на редовен сервис, голем сервис и одржување на подвозје, а не менување на делови од моторот кои откажуваат на половина милион километри.
па да на тоа мислев,значи основни и нормални работи за менување...

Присутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1055 на: 06 Јануари 2016, 22:22:49 pm »
...

Тоа што ти не си сменил, не значи дека кај друг не страдаат. Боже мој, можеш и уље да не менуваш 50.000 км и да пишеш дека денар не си фрлил на сервис.


Ок, бидејќи не знам колку кошта сервис на Passat TSI (иако се скапи дизните на тси, многу помалце страдаат од причина што работат на послаб притисок од дизел, а дизел дизна многу повеќе страда од лоша нафта), еве друга споредба.

Fiat Multijet - дизни - 400 е па нагоре, сет ламела, замаец, потисна, хидраулучна пумпа - околу 400 е, турбина 200 е па нагоре.

Fiat 1.2-1.4 - бомбини (најскапите 1.4 16v 80е парче во Аутмобиле СК, ако се расипе една не мора да ги смениш сите), свеќици 1800 денари, сет ламела...- 250 е.

Разлика од минимум 700 е.

Ги пишав најчесто менуваните и најскапите делови. Во однос на останатите делови цената е горе доле иста. Оваа бензин/дизел споредба горе доле можеш да ја земеш за било која марка, доколку бензинот не е директно вбризгување.

Од друга страна, доколку се работи за понови возила, би требало да поминеш поефтино со дизелот доколку го продадеш пред да му дојдат трошоците од погоре.

#JKD Нормални или не нормални, праксата во Македонија покажува дека дизни страдаат кај многу голем процент на дизел возила, така да...

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13946
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1056 на: 06 Јануари 2016, 22:45:25 pm »
Види ова е вечна дилема. Кај мотори со повеќе километри како што и најчесто се возат подобро е дизел. Едноставно порубсни мотори и најчесто се направени да траат 1 000 000км.

Бензинците да поефтини се за одржување но векот на траење им е помал во споредба со дизел. Второ на бензинецот сигурно ќе му ставиш плин. Сам по себе по 5-6 год е потенцијален поскап дефект. Плус имаш бензински дизни на кои треба да внимаваш.
Тоа за маслото се чаршиски муабети. Иста е цената и за бензин и за дизел. Јас барем секогаш ставам проверено масло или по спецификација на производител.


Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1057 на: 06 Јануари 2016, 22:53:40 pm »
на колку километри се појавуваат ти големи трошоци за дизелите,општо ? знам дека ете како дечкото со голфот,има такви погодени коли кои немаат големи давачки,но генерално се знае на колку километри се мењаат тие делови...ако е во измеѓу 100 и 200 илјади,тогаш значи по некоја логика,која стара кола и да ја купиш,дали 2000та година или 2011 со тие километри,можеш да очекуваш уште 1000 евра давачки минимум...?

Присутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1058 на: 06 Јануари 2016, 23:13:50 pm »
Сега видов дека Filip_90 уствари вози 1.9 tdi, a тие ја вртат Земјата, така да нема мука :D

Нема правило со нашево чкарт гориво. Најчесто на повисока километража, али на Пасатов што го спомнав, дизните почнаа да рикаат на 60.000 км. Знам дека се толку пошто е купен нов. Трошок боли глава. Пријател на Алфа 156 2.4 јтд на 200.000 почнаа да го зафркаваат и одма го врати секој денар што го заштедил возејќи на дизел. Друг со увезена алфа исто така на повисока километража, итн итн...

Проблемот со дизните се јавува бидејќи работат под многу висок притисок и се особено осетливи на нашава неквалитетна нафта.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1059 на: 06 Јануари 2016, 23:30:23 pm »
Сега видов дека Filip_90 уствари вози 1.9 tdi, a тие ја вртат Земјата, така да нема мука :D
Абе не е од тие тие обичните со бош пумпа, него PD. Фала богу еве во мое поседство 110 000 км немало проблем.
Инаку точно е дека работат на високи притисоци, PD работи на 1900-2000 бари, CR na 1800, додека бензинците со директно вбризгување работат на притисоци околу 200 бари.  Но незнам дали векот на дизните има врска со притисокот на вбризгување...барем до сега не сум сретнал таков податок.

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1060 на: 06 Јануари 2016, 23:45:31 pm »
На тојота страната ги имате трошоците за редовен сервис до 100 000км
И според нив за Аурис 1,33 бензин до 100 000км е 78 870 ден.
http://www.toyota.com.mk/content/modelspdfs/79-auris-2015-mk-3.pdf
а дизел 104 120 ден
http://www.toyota.com.mk/content/modelspdfs/79-auris-2015-mk-1.pdf

или разлика од  25 250ден

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5051
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1061 на: 07 Јануари 2016, 07:17:39 am »
Провери во темата што сменив во 2015та година во моите коли. Едната дизел, другата бензин.

На мене ми е полесно и поедноставно да ги дадам за бензин, отколку за делови/мајстор.  :)

Иначе, разликата во полза на дизел излегува после некоиси 20 и кусур илјади на година. Разлика, која ако имаш среќа, некој друг ќе ја плати откако ќе ја продадеш колата.  :D

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Lubenicata

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 716
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1062 на: 07 Јануари 2016, 16:02:17 pm »
Decki denes vozam pushtam klima i po nekoja sekunda kolava vo dvizenje ko da se izgasi na sekunda i samata se zapali odma...so bi mozelo da bide..?[peugeot 407]

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1063 на: 07 Јануари 2016, 17:29:39 pm »
Некој да ми кажи за што служи воздушниот сензор за температура ? Најдов денеска го наместив на клиото никаква разлика нема..

овај е..

http://www.ebay.co.uk/itm/Air-Temperature-Sensor-for-RENAULT-Clio-Grandtour-1-5-dCi-dCi-01-12-Option-2-/361262171859
прво и основно, однеси ја колата на бришење грешки во компјутер. после тоа извози ја околу 50-тина километри и компјутерот ќе си се усогласи. разлика ќе осетиш во потрошња, намалено чурење, поготово ба загреан мотор и полесно ќе пали насабајле, т.е. чак мак треба да биде, дури и на многу ладно... секако,ако се друго со колата е во ред (дизни, пумпа, компресија, греачи итн итн)... ќе осетиш и мало подобрување во снагата, кога ќе стиснеш на педалата за гас, мада, тоа е факинг дизел да го е*ам, не очекувај превише...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1064 на: 07 Јануари 2016, 17:34:14 pm »
Фала онак.. Немаше никакви грешки во компјутерот.. Баш пред некое време приметив дека го нема тоа сензорот.. 100% ми го имаат извадено во некој сервис пошто знам дека летото го имаше..
Во ред е иначе све, ќе видам дали ќе има разлика, ќе биди готова колата за 2/3 дена :) ..