Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2229103 пати)

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4042
  • MadaFunker
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1035 на: 06 Јануари 2016, 02:28:03 am »
На една нагорнина, во втора возев полека.. светна оваа сијаличка на бордот пропратено со свирење, после на рамно се изгасна. Тоа беше пред некој ден, денес истото ми се повтори и пак на истата нагорнина во втора брзина  ???  
Барав нешто на интернет, најдов дека е поврзано нешто во врска со кочниците. Глицеринот не е сменет, и нивото е нешто над минимум, плочки тие се променети, е дисковите ми се доста стари и извозени, одамна се за менување  :(

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Што може да биде?

Тоа се јавува кога имаш проблем со кочниците..глицерин, плочки, притисок,  тако даље. Ја би ти рекол да си смениш глицерин, дискови и плочките да ги провериш. Што е сигурно е сигурно.
Со кочење проблеми имаш?
А може дека и малку глицерин имаш па нагорнина да се метка сензорот дека немаш доволно...who knows :)
New blood of old school

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1036 на: 06 Јануари 2016, 06:31:12 am »
На една нагорнина, во втора возев полека.. светна оваа сијаличка на бордот пропратено со свирење, после на рамно се изгасна.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Што може да биде?
Ниво на хидраулична течност за кочниците (глицерин по нашки) ти е опаднато. Пред да досипеш, Провери истрошеност на плочките, ако се при крај - смени плочки. Кога ќе смениш плочки ќе се врати глицеринот назад во садот, па потоа ако е пак пониско, досипи. Ако не се при крај, провери прво некаде да не ти пушта по малку.
Истата течност најверојатно се користи и за хидрауликата за куплунг, така да провери да не пушта некаде и тој сегмент.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1037 на: 06 Јануари 2016, 08:18:25 am »
Дотури глицерин пошто на таа угорница ти паѓа под минимум и ти светнува сијаличето.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1038 на: 06 Јануари 2016, 10:55:58 am »
Шо катара се 1.7 дизел моторите од Isuzu шо се ставаат во Опел? Ги бива?

Отсутен Vlade3

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 86
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1039 на: 06 Јануари 2016, 11:23:03 am »
Одлични мотори. Исузу е еден од најголемите производители на дизел мотори во светот. 1.7 се добро покажани мотори.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1040 на: 06 Јануари 2016, 11:30:57 am »
Само ако е здрав моторот, ако не е ќе те разболи :D

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1041 на: 06 Јануари 2016, 15:34:02 pm »
...


Твојов не е 2.0 али е tsi и ќе да е истото кукиште. На 2:50 го спомнува звукот што си го слушнал. :)

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1042 на: 06 Јануари 2016, 15:39:56 pm »
вистина ли е дека бензинец е многу поефтин за одржување(без разлика која марка и модел) од дизелаш,и зошто ?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1043 на: 06 Јануари 2016, 19:12:18 pm »
Зависи од кој бензинец и од кој дизел. Најчесто да, поевтин е за одржавање (иако е дискутабилно дали е многу поевтин или само поевтин), и во случај на поголем дефект, бензинците помалку чинат да се поправат.

Секако дека е премногу генеричен одговоров, меѓутоа можеби нешто подетално ќе најдеш во темата за дизели и бензинци, негде на 500-600 страна :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1044 на: 06 Јануари 2016, 19:35:30 pm »
На една нагорнина, во втора возев полека.. светна оваа сијаличка на бордот пропратено со свирење, после на рамно се изгасна.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Што може да биде?
Ниво на хидраулична течност за кочниците (глицерин по нашки) ти е опаднато. Пред да досипеш, Провери истрошеност на плочките, ако се при крај - смени плочки. Кога ќе смениш плочки ќе се врати глицеринот назад во садот, па потоа ако е пак пониско, досипи. Ако не се при крај, провери прво некаде да не ти пушта по малку.
Истата течност најверојатно се користи и за хидрауликата за куплунг, така да провери да не пушта некаде и тој сегмент.
Пушта по малку глицерин од задната лева шепа, а и нивото на глицерин во казанчето е на минимум.
Тоа ќе да е проблемот.. фала друшто.  :)

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1045 на: 06 Јануари 2016, 20:49:50 pm »
Зависи од кој бензинец и од кој дизел. Најчесто да, поевтин е за одржавање (иако е дискутабилно дали е многу поевтин или само поевтин), и во случај на поголем дефект, бензинците помалку чинат да се поправат.

Секако дека е премногу генеричен одговоров, меѓутоа можеби нешто подетално ќе најдеш во темата за дизели и бензинци, негде на 500-600 страна :)
Па пример иста кола,иста марка.Пример,октавиа од салон дизел и октавиа од салон бензин,со слична кубикажа и коњажа...

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1046 на: 06 Јануари 2016, 21:01:08 pm »
Еве ти пρимеρ: пасат 2008ма 2.0 tdi пумпа-дизна систем една дизна κоштаа 700е, а аκо се зафρκне тρеба да се сменат сите 4 заρади сихρонизација. Сет ламела, потисна κај дизелите во главно оди со ваρијабилен замаец, а тоа κошта минимум 2 пати повеќе од сет за бензин. Аκо ја додадеш и туρбината туκа, пошто сκоρо и да нема веќе атмо дизел, излегува доста посκап. Едино поновите бензин модели со диρеκно вбρизгување се посκапи за одρжување, али не κолκу дизелот.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1047 на: 06 Јануари 2016, 21:06:31 pm »
Лош пример.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1048 на: 06 Јануари 2016, 21:08:14 pm »
Еве ти пρимеρ: пасат 2008ма 2.0 tdi пумпа-дизна систем една дизна κоштаа 700е, а аκо се зафρκне тρеба да се сменат сите 4 заρади сихρонизација. Сет ламела, потисна κај дизелите во главно оди со ваρијабилен замаец, а тоа κошта минимум 2 пати повеќе од сет за бензин. Аκо ја додадеш и туρбината туκа, пошто сκоρо и да нема веќе атмо дизел, излегува доста посκап. Едино поновите бензин модели со диρеκно вбρизгување се посκапи за одρжување, али не κолκу дизелот.
Си направи есап за дизелот, ај сега направи за исти пасат 2.0 тси мотор па да видиш колку е дизна и каков замаец користи.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1049 на: 06 Јануари 2016, 21:11:41 pm »
Пред некое време у пп ме праша еден член за одржување на бмв 1 скапо ли е или ефтино. Му одговарам и следно беше: Ок ајде за уље и филтри, ама кажи ми ЗГЛОБОВИ и други делови колку пари се. Му кажав дека кабли и свеќици се мењаат на 20 000 и се откажа од купување, така да по скапо е.