Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1766908 пати)

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2716
  • Шалабајзер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #945 на: 14 Декември 2015, 21:40:30 pm »
Да де те сфатив :)
No turbo, no fun :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33926
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #946 на: 14 Декември 2015, 21:55:42 pm »
Кога е поведро е и поладно. Магла нема на температури под -2 да речеме :)
Каква магла ме има фатено во Унгарија од Будимпешта до Сегед на -16....  :)

Тоа е унгарска магла де....

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20608
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #947 на: 14 Декември 2015, 22:34:53 pm »
Кога е поведро е и поладно. Магла нема на температури под -2 да речеме :)
Каква магла ме има фатено во Унгарија од Будимпешта до Сегед на -16....  :)

Маглата што ја јадевме у Софија прошли вторник, беше каква што не се сеќавам дека имало кај нас, сигурно повеќе од 10 години.

У даден момент, толку беа ужасни условите на патот, што за малце ќе излетавме и ќе биднеше беља :-\
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #948 на: 14 Декември 2015, 23:09:58 pm »
Дали дизел мотор  зимно време троши повеќе?
Без зафрканции озбилно питам

Зависно од тоа како се вози. Кај мене на пример, бидејќи во зима не употребувам клима, а имам релативно долги градски релации при кои првичното загревање на моторот игра мала улога, во зима имам помала потрошувачка, отколку во лето на температури над 30 степени, кога климата грофта нон-стоп. И тоа за 15-тина % помала потрошувачка.

која од алфите ти е дизел?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3218
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #949 на: 14 Декември 2015, 23:25:45 pm »
Кога е поведро е и поладно. Магла нема на температури под -2 да речеме :)
Каква магла ме има фатено во Унгарија од Будимпешта до Сегед на -16....  :)

Маглата што ја јадевме у Софија прошли вторник, беше каква што не се сеќавам дека имало кај нас, сигурно повеќе од 10 години.

У даден момент, толку беа ужасни условите на патот, што за малце ќе излетавме и ќе биднеше беља :-\

И јас ја кркав истата магла неколку денови претходно. Од Софија до Рафинерија пред Скопје. ТЕСТО.

Отсутен smole

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2960
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #950 на: 15 Декември 2015, 01:18:10 am »
Dali sam mozam da go iscistam motorceto za ler gasot, leptirot za ler gasot i map senzorot, so koe sredstvo i kako? Ili da idam do servis?

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9217
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #951 на: 15 Декември 2015, 01:28:02 am »
Oди дo сервис,не ризикувaј дa зaебеш мaф сензoр вреден 100тинa еврa зa 200-300 денaри

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4972
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #952 на: 15 Декември 2015, 06:46:56 am »
Маглата што ја јадевме у Софија прошли вторник, беше каква што не се сеќавам дека имало кај нас, сигурно повеќе од 10 години.

У даден момент, толку беа ужасни условите на патот, што за малце ќе излетавме и ќе биднеше беља :-\


Страшно е околу Софија, со маглата. Имаат околу милион и пол/два милиони жители, многу повеќе коли/фабрики. Плус кај Перник е оваа топилницата за челик, маме ебе на сѐ до Ѓуешево.

На автопатот до Обиколницата ме има фатено -26 (пред неколку години кога беа студовите). Прв пат во животот видов дизели со замрзната нафта во движење. Страшно. Па се организиравме народот некако, да ги префрлиме овие другите, затоа што ќе замрзнеа на на сред автопат.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43430
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #953 на: 15 Декември 2015, 07:21:30 am »
Дали дизел мотор  зимно време троши повеќе?
Без зафрканции озбилно питам

Зависно од тоа како се вози. Кај мене на пример, бидејќи во зима не употребувам клима, а имам релативно долги градски релации при кои првичното загревање на моторот игра мала улога, во зима имам помала потрошувачка, отколку во лето на температури над 30 степени, кога климата грофта нон-стоп. И тоа за 15-тина % помала потрошувачка.

која од алфите ти е дизел?
Ниедна. Принципите кои ги кажав горе, важат и за дизели и за бензинци. АКо иммам 4км, наместо 14км до работа, ќе биде друга прикаска и за бензин и за дизел.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #954 на: 15 Декември 2015, 08:05:54 am »
На автопатот до Обиколницата ме има фатено -26 (пред неколку години кога беа студовите). Прв пат во животот видов дизели со замрзната нафта во движење. Страшно. Па се организиравме народот некако, да ги префрлиме овие другите, затоа што ќе замрзнеа на на сред автопат.
Eве јас да прашам нешто во врска со ова.
На колку степени нафтата замрзнува, односно во гел се прави, кај нас, и дали му ставате некои адитиви за да се спушти таа точка, или бензинските ставаат.

Не можам да го најдам има едно видео со Јони од Петта брзина кај што го пали цитроен или пежо беше, на се пониски и пониски температури,
и тогаш прв пат видов како нафтата се претворе во мед.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4972
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #955 на: 15 Декември 2015, 08:14:30 am »
На автопатот до Обиколницата ме има фатено -26 (пред неколку години кога беа студовите). Прв пат во животот видов дизели со замрзната нафта во движење. Страшно. Па се организиравме народот некако, да ги префрлиме овие другите, затоа што ќе замрзнеа на на сред автопат.
Eве јас да прашам нешто во врска со ова.
На колку степени нафтата замрзнува, односно во гел се прави, кај нас, и дали му ставате некои адитиви за да се спушти таа точка, или бензинските ставаат.

Не можам да го најдам има едно видео со Јони од Петта брзина кај што го пали цитроен или пежо беше, на се пониски и пониски температури,
и тогаш прв пат видов како нафтата се претворе во мед.

Зависи колку парафин има во нафтата. Обично, не треба да има, но кој знае што има. Затоа не е добра идеја да се користи црвена нафта зимно време (поради зголемените количини на парафин во неа, отколку во евродизел-от).

Да речеме на Запад, ја менуваат нафтата со зимска (со адитиви против желирање/згуснување/замрзнување). За нордиските пазари, самите филтери за нафта имаат вградено греачи во нив, и горивните црева се добро изолирани. И пак имаат проблеми и препорачуваат бензин за погонско гориво.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #956 на: 15 Декември 2015, 15:36:25 pm »
Дали дизел мотор  зимно време троши повеќе?
Без зафрканции озбилно питам

Зависно од тоа како се вози. Кај мене на пример, бидејќи во зима не употребувам клима, а имам релативно долги градски релации при кои првичното загревање на моторот игра мала улога, во зима имам помала потрошувачка, отколку во лето на температури над 30 степени, кога климата грофта нон-стоп. И тоа за 15-тина % помала потрошувачка.

која од алфите ти е дизел?
Ниедна. Принципите кои ги кажав горе, важат и за дизели и за бензинци. АКо иммам 4км, наместо 14км до работа, ќе биде друга прикаска и за бензин и за дизел.

па човекот праша за дизел... инаку, процентуално гледано (мерено во проценти зголемувањето на потрошњата во однос на тоа што го мери летно време), дизелите зимно време креваат поише потрошња во однос на бензинците, зашто потешко доспеваат до раб. температура...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2610
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #957 на: 15 Декември 2015, 19:10:26 pm »
^ Е баш така, тоа прашав дали потрошувачката се згилемува зимно време баш на дизел, затоа што сум видел и сум осетил како лада бензинец(нормално) на 0 степени флева во елемент и ги засрамува ТДИ-ата кои знаат да завреглат малко при утринско палење  ;D

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43430
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #958 на: 15 Декември 2015, 22:21:08 pm »
Дали дизел мотор  зимно време троши повеќе?
Без зафрканции озбилно питам

Зависно од тоа како се вози. Кај мене на пример, бидејќи во зима не употребувам клима, а имам релативно долги градски релации при кои првичното загревање на моторот игра мала улога, во зима имам помала потрошувачка, отколку во лето на температури над 30 степени, кога климата грофта нон-стоп. И тоа за 15-тина % помала потрошувачка.

која од алфите ти е дизел?
Ниедна. Принципите кои ги кажав горе, важат и за дизели и за бензинци. АКо иммам 4км, наместо 14км до работа, ќе биде друга прикаска и за бензин и за дизел.

па човекот праша за дизел... инаку, процентуално гледано (мерено во проценти зголемувањето на потрошњата во однос на тоа што го мери летно време), дизелите зимно време креваат поише потрошња во однос на бензинците, зашто потешко доспеваат до раб. температура...

Ок, и каде сеа мојот одговор не се согласува со принципите за возење дизел?
Дали дизел кој се вози на подолги релации (да речеме 15км градска, со минимум 30минути пат) ќе троши помалку во зима или во лето кога грофта климата сите тие 30 минути?
Дали дизел кој се вози на кратки релации троши повеќе гориво во зима, затоа што не стига до работна температура?



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2610
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #959 на: 15 Декември 2015, 22:40:04 pm »
За последното прашање, да. На дизелот му треба подолго време да постигне работна температура.
За градска вожња со клима вс, зима без ќе му дојде исто
« Последно менување: 15 Декември 2015, 22:49:37 pm brm brm »