Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1957681 пати)

Отсутен TheHeatIsOn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 515
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #930 на: 14 Декември 2015, 15:32:35 pm »
Дали некој би знаел од каде може да се набават добри чаури за заден трап, долни јабучици и кратки спони за Пасат B3 1993 год ?

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #931 на: 14 Декември 2015, 15:35:27 pm »

Отсутен TheHeatIsOn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 515
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #932 на: 14 Декември 2015, 16:25:56 pm »
Фала, им се јавив имаат се на лагер, со пристапни цени а за квалитет ке видиме :)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #933 на: 14 Декември 2015, 18:02:33 pm »
Дали дизел мотор  зимно време троши повеќе?
Без зафрканции озбилно питам

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29674
    • CARclub.mk
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #934 на: 14 Декември 2015, 18:04:19 pm »
Генерално, да, како и секој мотор. Кај поновите турбодизели со ДПФ е особено изразено на кратки релации.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #935 на: 14 Декември 2015, 18:18:55 pm »
Зимно време воздухот е погуст па следствено на тоа  и смесата треба да му е побогата. Дополнително на тоа, воздухот е и повлажен па во смесата има повеќе вода која не гори (а апсорбира енергија) па мора моторот да испорачува повеќе вртежи.

Така да, повеќе троши, исто како и бензинецот и плинецот.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #936 на: 14 Декември 2015, 18:26:17 pm »
Ај уште две последователни прашања, може се глупи али да си прашам



Кога беше густата магла, од ауспух ми искачаше многу густ бел чад, тоа е до маглата или ???


И исто кога беше маглата, вообичаено за пократок временски период почнуваше да загрева, еве вчера и завчера, поведро е и истата релација Влае-Пржино ми загрева тек кај Алумина, а претходно загреваше негде после Реплек, одприлика кај Гоце студентскиот
No turbo, no fun :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #937 на: 14 Декември 2015, 18:32:54 pm »
Антифризот провери си го, не е до маглата. Да не влага во цилиндар.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #938 на: 14 Декември 2015, 18:41:32 pm »
Ај уште две последователни прашања, може се глупи али да си прашам



Кога беше густата магла, од ауспух ми искачаше многу густ бел чад, тоа е до маглата или ???


И исто кога беше маглата, вообичаено за пократок временски период почнуваше да загрева, еве вчера и завчера, поведро е и истата релација Влае-Пржино ми загрева тек кај Алумина, а претходно загреваше негде после Реплек, одприлика кај Гоце студентскиот

Од истата причина за која пишав погоре. Густиот бел чад од ауспухот е водена пареа која се јавува како нус производ на согорувањето а во исто време се исфрла и влагата (маглата) која се усисува со воздухот.
Второто прашање, воздухот вокој има магла е скоро 100% заситен со вода и е многу погуст одошто сувиот воздух, следствено на тоа е и потежок и има повеќе материја во единица волумен. Према томе (а Томе је у војсци) воздухот со магла има многу подобри особини за апсорбирање на топлина, или народки кажано ладење, па ништо чудно што побавно ти загрева...... ти текнува?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #939 на: 14 Декември 2015, 18:42:19 pm »
Дали дизел мотор  зимно време троши повеќе?
Без зафрканции озбилно питам

Зависно од тоа како се вози. Кај мене на пример, бидејќи во зима не употребувам клима, а имам релативно долги градски релации при кои првичното загревање на моторот игра мала улога, во зима имам помала потрошувачка, отколку во лето на температури над 30 степени, кога климата грофта нон-стоп. И тоа за 15-тина % помала потрошувачка.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #940 на: 14 Декември 2015, 18:52:44 pm »
Ај уште две последователни прашања, може се глупи али да си прашам



Кога беше густата магла, од ауспух ми искачаше многу густ бел чад, тоа е до маглата или ???


И исто кога беше маглата, вообичаено за пократок временски период почнуваше да загрева, еве вчера и завчера, поведро е и истата релација Влае-Пржино ми загрева тек кај Алумина, а претходно загреваше негде после Реплек, одприлика кај Гоце студентскиот

Од истата причина за која пишав погоре. Густиот бел чад од ауспухот е водена пареа која се јавува како нус производ на согорувањето а во исто време се исфрла и влагата (маглата) која се усисува со воздухот.
Второто прашање, воздухот вокој има магла е скоро 100% заситен со вода и е многу погуст одошто сувиот воздух, следствено на тоа е и потежок и има повеќе материја во единица волумен. Према томе (а Томе је у војсци) воздухот со магла има многу подобри особини за апсорбирање на топлина, или народки кажано ладење, па ништо чудно што побавно ти загрева...... ти текнува?



Погрешно ме сфати, кога беше маглата побрзо ми загреваше, сега последниве денови кога беше чисто и суво поспоро

П.С: Томе се врати, се видовме пред некој ден :)
No turbo, no fun :)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #941 на: 14 Декември 2015, 20:03:21 pm »
Ви благодарам за одговорите. :)
На стар диздел му треба повеќе време да се загрее а посебно зимно време значи при работење на ладно, ќе троши повеќе... Или тресам глупости? Мислев дека баш поновите дизели го немаат овој проблем.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #942 на: 14 Декември 2015, 20:27:15 pm »
поновите дизели имаат "саух" исто како бензинците,затоа кога ќе ги запалиш отсабајлечки не ги будиш комшиите од радиус 2км
баш заради тоа исто како и бензинците,на кратки релации трошат повеќе

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #943 на: 14 Декември 2015, 21:00:15 pm »
Кога е поведро е и поладно. Магла нема на температури под -2 да речеме :) а кога е ведро и чист воздухот, нема стаклена градина и топлината оди во вселена во форма на инфрацрвено зрачење :) и е многу поладно. Така да логично е на поладно поспоро да ти загрева хахах ;D

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5047
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #944 на: 14 Декември 2015, 21:40:24 pm »
Кога е поведро е и поладно. Магла нема на температури под -2 да речеме :)
Каква магла ме има фатено во Унгарија од Будимпешта до Сегед на -16....  :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.