Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1755794 пати)

Отсутен hrn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 531
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #825 на: 26 Ноември 2015, 18:16:21 pm »
19.900 ДЕНАРИ?!?!?!?! Спрат да не дига газдата на фирмата?!

Прво прашај во Euro07, MegaAutoParts и останатите големопродажни магацини за TRW и Lemforder делови за предница. Тоа се производители кои се многу блиску со квалитет до деловите кои фабрички се вградуваат во колата. Ако не ти се свиѓаат тие цени, барај други производители во истите тие продавници.

Па и јас се зачудив за цената многу е висока, фала иначе ќе прашам во понудените магацини па ќе пишам :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #826 на: 26 Ноември 2015, 22:27:09 pm »
На 147/156 ако сакаш оригинални алфини делови да ставиш (или TRW), тие пари нема да ти стигнат само за долни и горни вилушки.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен hrn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 531
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #827 на: 26 Ноември 2015, 23:23:32 pm »
На 147/156 ако сакаш оригинални алфини делови да ставиш (или TRW), тие пари нема да ти стигнат само за долни и горни вилушки.

Па затоа не возам италијанско  ;D ;D ;D иначе имам мерак на една брера да извозам во животов :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #828 на: 27 Ноември 2015, 07:09:59 am »
На 147/156 ако сакаш оригинални алфини делови да ставиш (или TRW), тие пари нема да ти стигнат само за долни и горни вилушки.

Па затоа не возам италијанско  ;D ;D ;D иначе имам мерак на една брера да извозам во животов :D

Прашај си за Ауди-то колку чини оригиналното подвозје, па да праиме споредби ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #829 на: 27 Ноември 2015, 11:22:43 am »
Глупа работа што неможе секоја чаура, гумица и јабучица да се извади, него мора цели виљушки да се мењаат. Како и да е, скапо ;D

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11708
  • Архитект
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #830 на: 27 Ноември 2015, 14:34:54 pm »
Момци значи ово је немогуче може знаете некој со гранде што имал ваков проблем никако неможем да го решим бев на 2 мајстора ми рекоја дека се е океј ништо не тропка а на кратки дупки или калдрма го држиш воланот и мислиш тркалото не е стегнато како да се тресе и тупо тропкање се јавуе... бев и на технички и таму ми рекоја дека се е стегнато а внатре ка возиш се осеќа дека не е нешто у ред со десната страна. сменив стабилизатор пак исто што мислите според вас некој ми спомна да сменим буферот(лежач на амортизер и буфер исто е ??) или можно да е до летвата на воланот ???? при вртење на воланот ништо не чкрипи ни крцка све е океј ама при вожна по калдрма се осеќа како да не е стегнато тркалото. што може да проблемот мн ме живцира ?

Според објаснувањето на симптомите, исто како кај мене.
Јас имам Алфа 147.

Кај мене е летвата. Ми ја стегнаа луфтата, па се среди лупањето. Ама како и да е, ќе треба да се смени летвата.

Иначе ако сакаш да се осигураш дека е летвата, во малку побрзо. Над 50 - 60. Тогаш не би требало да има никакво тропкање.
Кај мене беше така, кога возев до 50км/ч - тропаше, чукаше - си мислиш дека тркалата ќе излезат. Се тоа на рамен пат, на нерамнини скоро не осетни. На дупки ништо. Се си е во ред.

Кога ќе забрзам си немаше никаков проблем. Чиста логика, дека тогаш не работи баш сервото.

Отсутен hrn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 531
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #831 на: 27 Ноември 2015, 23:29:28 pm »
На 147/156 ако сакаш оригинални алфини делови да ставиш (или TRW), тие пари нема да ти стигнат само за долни и горни вилушки.



Па затоа не возам италијанско  ;D ;D ;D иначе имам мерак на една брера да извозам во животов :D

Прашај си за Ауди-то колку чини оригиналното подвозје, па да праиме споредби ;)

Па еве и од ПроПартс и од МегаАутоПартс иста цена добив за тие СИДЕМ (19.900), а за LEMFORDER си добив пристојна ценичка од скромни 37.800 денарчиња.И сега се мислам што да правам мн пари ми се у пм, сега земав гуми :/
« Последно менување: 27 Ноември 2015, 23:36:33 pm hrn »

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2216
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #832 на: 27 Ноември 2015, 23:59:40 pm »
Смени си само тоа што има потреба не комплет.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен hrn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 531
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #833 на: 28 Ноември 2015, 00:04:53 am »
 ;D
Смени си само тоа што има потреба не комплет.

Си има мака со споните, кога е особено влажно крца многу јако, и после дожд го прскам со WD-40 и престанува се до првиот дожд или првото вирче и па јово на ново  ;D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17295
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #834 на: 28 Ноември 2015, 00:30:37 am »
Може ли да кажеш што од предница спаѓа во тие делови? Цениве се ретардирано високи за 20 години стара кола.

Отсутен hrn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 531
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #835 на: 28 Ноември 2015, 00:48:30 am »
Може ли да кажеш што од предница спаѓа во тие делови? Цениве се ретардирано високи за 20 години стара кола.

Па види јас ги прашав КОМПЛЕТ? и затоа добив вакви цени, но ќе видам деновиве во какво стање се рамења,спони и се остало па ќе подразмислам што ќе сменам оти мн пари ми се ПРЕТЕРАНО многуу.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17295
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #836 на: 28 Ноември 2015, 01:14:06 am »
Којзнае што се не вклучиле внатре. Ако има амортизери пресметано во цената, мооожеби е оправдана. Но 38.000 денари (да не збориме уште колку ќе земе сервисер за да ги промени) е апсолутно луда сума за 20 години стара кола, па макар тоа да е Ауди.

Еве што е мој совет да си провериш: вилушки, стабилизатори, горни јабучици (оние од летва до тркало што идат) и лагери на амортизери. Прашај цени за следниве работи, па кажи.

Отсутен hrn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 531
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #837 на: 28 Ноември 2015, 01:35:26 am »
Којзнае што се не вклучиле внатре. Ако има амортизери пресметано во цената, мооожеби е оправдана. Но 38.000 денари (да не збориме уште колку ќе земе сервисер за да ги промени) е апсолутно луда сума за 20 години стара кола, па макар тоа да е Ауди.

Еве што е мој совет да си провериш: вилушки, стабилизатори, горни јабучици (оние од летва до тркало што идат) и лагери на амортизери. Прашај цени за следниве работи, па кажи.


Ќе проверам, ќе прашам па ќе пишам иначе колата вој месец нема шанси да се чепне така да тоа од декември ќе се мењава, па после ќе се балансира предница и гуми.Морам да го средам воа пошто не е играчка а колата се вози претежно на отворено ;D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #838 на: 28 Ноември 2015, 01:36:49 am »
Дали е стара или нова, кога е подвозје во прашање не менува на цена. Амортизер си е амротизер, лагер си е лагер, буфер си буфер...Ако скааш да те служи ко шо треба, ќе го платиш ко шо треба, па макар и 200 години да била стара колата....

Па така, ако планира да ја возиш таа кола во наредни 4-5 години тогаш нема што да му ја мислиш, плати си и клати си. Ако планираш да прикрпиш додека ја шитнеш тогаш оди на најефтина варијанта.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен hrn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 531
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #839 на: 28 Ноември 2015, 02:09:20 am »
Дали е стара или нова, кога е подвозје во прашање не менува на цена. Амортизер си е амротизер, лагер си е лагер, буфер си буфер...Ако скааш да те служи ко шо треба, ќе го платиш ко шо треба, па макар и 200 години да била стара колата....

Па така, ако планира да ја возиш таа кола во наредни 4-5 години тогаш нема што да му ја мислиш, плати си и клати си. Ако планираш да прикрпиш додека ја шитнеш тогаш оди на најефтина варијанта.


Планирам да ја возам уште 3 години минимум, и после ќе седи у гаража и ќе се вози од време на време.Со еден збор маста ќе и ја извадам ;D ;D ако не ќе се собира пари па здравје за 2 месеци ќе се среди се како што треба се ново комплет и капата настрана.И само за информација што има во китот од LEMFORDER!


« Последно менување: 28 Ноември 2015, 02:32:41 am hrn »