Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2230634 пати)

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #705 на: 26 Октомври 2015, 23:01:51 pm »
Да, истото тоа и за ПеКа (каналниот) ремен.

Не те сфатив, мислиш ролерот е aux или?
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #706 на: 26 Октомври 2015, 23:07:31 pm »
Да, истото тоа и за ПеКа (каналниот) ремен.

Не те сфатив, мислиш ролерот е aux или?
Врати се на претходната страна, во последниот пост ти пишав, т.е надополнив, вајда е тоа тоа :)

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #707 на: 26 Октомври 2015, 23:11:51 pm »
Врати се на претходната страна, во последниот пост ти пишав, т.е надополнив, вајда е тоа тоа :)

Ок, значи poly-v е тоа што го баравме. Фала Филип, сега се надевам дека чудово не е скапо :)
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #708 на: 28 Октомври 2015, 00:15:38 am »
Тој каналниот мислам немаше наш превод, како Poly-V го учевме. А од него изгледа имаше повеќе врсти во завсност за што машини се користат, PK, PJ, PL...  ;D
Кратенката AUX вајда е оваа https://www.google.com/search?q=poly+v+auxiliary+drive&biw=1366&bih=643&source=lnms&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAGoVChMIsvnFhJLhyAIVQdYsCh09ZA01&dpr=1
Вистински превод според мене би бил „ремен за помошни уреди“.

А еве кои се спецификациите за PK, PJ, PL...


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #709 на: 28 Октомври 2015, 00:20:06 am »
Ако и клима-компресорот е закачен на истиот тој ремен, да, може да е за помошни уреди.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #710 на: 28 Октомври 2015, 00:21:38 am »
Се` што е закачено на тој ремен се помошни уреди - серво, клима, алтернатор... воедно, тоа е и значењето на зборот „auxiliary“

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #711 на: 28 Октомври 2015, 02:09:31 am »
А кај колите што користат различни ремени за сите овие работи? Пример кај мене: серво со клинест, клима со сосема трет, канален каиш само за алтернатор.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #712 на: 28 Октомври 2015, 07:29:16 am »
Сите тие се ремени за помошни уреди. Без било кој од нив, моторот може да работи. Ребрастиот не е помошен, пошто е составен дел од моторот - без него не може да работи машината.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #713 на: 28 Октомври 2015, 10:13:55 am »
Вистински превод според мене би бил „ремен за помошни уреди“.
За во автомобилската индустрија да, но кога ќе видиш за уште многу работи се користат овие ремени па затоа не им смислиле превод ;D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #714 на: 28 Октомври 2015, 10:30:24 am »
кај мене на комбето 3 има плус 2 ребрасти... едниот ребраст врти на брегаста, другиот на бош пумпа. од 3-те линиски каиши, првиот иде на алтернатор вториот поголем иде на перка, а од перката има еден мал што ја врти серво пумпата... вкупно 5 каиши.. и за среќа само 2 затегачи... алтернаторот е како затегач и серво пумпата е како затегач. само на тој за перката има затегач посебен... инаку кога ке дојде ред за сервис ако имаше 5 затегачи, ке се отцепев пари давање... не дека и сега ми е баш смешка, кога треба да мењам 5 каиши одеднаш...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Boshe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5315
  • Пиши лаже
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #715 на: 28 Октомври 2015, 20:45:06 pm »
Ме интересира само, да не прашувам по мајстори... Дали знае некој колку кошта квалитетен каиш за а4 Б5?
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #716 на: 28 Октомври 2015, 22:27:59 pm »
^Ребраст каиш со сет лагери и затезачи или ПК каиш и за која машина 1.9 тди и колку коња?

Отсутен Boshe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5315
  • Пиши лаже
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #717 на: 29 Октомври 2015, 00:35:37 am »
Само каиш ми треба, без лагери. За 1,9тди 90 коња.
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #718 на: 29 Октомври 2015, 23:49:20 pm »
Ај едно прашање до поискусни...прееска дур стоев со голфот(за оние што не знаат а можда ќе им треба информацијата за да одговорат,1.4 ТСИ 6ка 122 коња) на некаде средна температура имаше качено колата,у лер и дадов повеќе гас...излезе облак бел,односно чад...мислев пошто не е загреана,ја повозев едно 5-6 км и потоа пак застанав,но пак истото...на тргање не испушта чад,но другариве викаат поради ветерот па не се гледа...

и друга работа,исфрла вода од ауспухот...другариве викаат контензација дека прави...проверивме на хартија бела и вода е не е уље...

прашав онака на прва нога што би се рекло еден мајстор што е за ВВ за белиот чад,и ми кажа дека ако исфрла бел чад можно е да е турбото...

кај да ја носам да ја видат што и е ? на компјуер ако ја стават ќе видат ли ? дечкото од бутел(ми се чини емил се викаше или енес) ми делуваше ептен спремен и стручен,ако се покаже на компјутер уште утре му звонам на него...
на мука сум ептен...:S

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #719 на: 30 Октомври 2015, 01:13:46 am »
Нормално е на ова време да ти кондензира низ ауспух на прво палење. За димот примети дали одма го снемува или баш како облак останува позади тебе. Бел дим значи вода иначе.