Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2231250 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #690 на: 25 Октомври 2015, 02:03:38 am »
Ова веројатно е делче од некој поголем склоп, кој Фиат го смета за non-serviceable part (сметаат дека не треба да се расклопува и сервисира, туку треба комплетно да се замени цел склоп на делови) и затоа нема соодветна замена, т.е. не се произведува заменски дел.
Доколку го прашаш пријателот од каде е изваден делот, можеби ќе може да го најдеме на fiat eper или tecdoc.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #691 на: 25 Октомври 2015, 02:26:05 am »
јас сум повеќе од сигурен дека ова е отпорникот за намалување на бризна на  перката од парно-клима... ова ако прегори, не дува перката или (по ретко) работи само на максимална брзина... низ него дува воздухот од истата перка за да го разладува... смесено е во канал за воздух и е само тоа... неможеш да смениш ништо друго со  него и да сакаш...

инаку, многу се загрева чудово и сите коли го имаат истово или слично на него... зависи каква изведба имаат...

www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6992
  • Бенве сие бенве
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #692 на: 25 Октомври 2015, 06:39:38 am »
 Онак е најблиску, климата дувала само на максимум. Ќе му речам да ги слика и останатите делови па ќе ставам слики и од нив.

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #693 на: 25 Октомври 2015, 13:07:41 pm »
Онак е најблиску, климата дувала само на максимум. Ќе му речам да ги слика и останатите делови па ќе ставам слики и од нив.

Некаде на форумов прочитав искуство од еден член дека тој отпорник знае да рикне и поради ненавремена замена на филтер за полен така да кога ќе го смените делот проверете го и филтерот за полен.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #694 на: 25 Октомври 2015, 15:16:00 pm »
чисти глупости... нема везе тоа...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #695 на: 25 Октомври 2015, 22:49:18 pm »
Значи пред 3 дена, станувам сабајле влагам у кола, вртам на брава и вергла и не запали одма туку се мучеше малце и запали ... и првите 5 секунди работеше како на 2 клипа. Потоа се нормално си работи, влече никаков проблем.
Од работа накај дома, исто. Еве и денес сабајле истото ми се повторува.
На што треба да ме насочува за каков проблем?

Инаку правен е редовен сервис пред недела дена, што не верувам дека има некаква врска со ова.
Дали бомбинава на ладен мотор почнува да откажува?
свеќици се ставени нови пред пола година, не забушавам со колава за такви работи. Се е сменето кога требало.

Се работи за Renault Clio 1.2 8V mk2 2000god

Погледни дали ти губи вода и дали зачуре назад насабајле, јас типувам на слаб дихтунг на глава и кога одстои влезе малку вода во 1-2 клипа и затоа ти затрокира насабајле додека искара водата, кога колата работи фати ги цревата за вода дали се тврди, ако се 100% ти е слаб дихтунгот ;)
smeneti se dihtunzite komplet, svetnati se ventilite itn pred 10tina meseca.
Ne fali ni gramche od togas.

Ќе треба да пробаш на копмпутер да ја ставиш, да видиш што ќе покаже, да не наѓагаме.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен ford_mkd1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #696 на: 26 Октомври 2015, 00:49:14 am »
може ли едно прашање кон поискусните, зошто се случува следната ситуација:
во втора брзина некаде на 1800 вртежи во моментот кога се вклучува турбото, се слуша само еднократно звук "ПОП" (звукот не е многу гласен, налик на отворање плутена тапа на шише) , а инаку не чуствувам загуба на снага т.е веројантно турбото работи добро. Станува збор за форд мондео 2000г 2.0 тдди 115кс

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 819
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #697 на: 26 Октомври 2015, 20:09:05 pm »
Nakoj spomna deka imalo covek od Tetovo koj raparira stakla osteteni od kamce.Mi treba broj ako mu se naoga na nekoj.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30069
    • CARclub.mk
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #698 на: 26 Октомври 2015, 20:11:32 pm »
Во Скопје го прават тоа во Еуроимпекс, и колку што знам и во Новус.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #699 на: 26 Октомври 2015, 20:13:59 pm »
И во Едел Пром, поточно во менито услуги е објаснето од кој вид оштетувања поправаат  ;D  http://www.edel-prom.com/

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #700 на: 26 Октомври 2015, 21:16:10 pm »
Во упатство ми пишува кога ќе треба да се смени ребрастиот каиш, треба да се смени и aux belt. Како го викаат тоа кај нас за да знам што да барам? (се работи за Civic 1.7cdti isuzu мотор).
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #701 на: 26 Октомври 2015, 21:22:33 pm »
Порано се мењаше ребраст и клинаст. Сеа у поново време се мења ребраст и канален. Сосе ролери и затегачи. И водна пумпа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #702 на: 26 Октомври 2015, 21:36:54 pm »
Порано се мењаше ребраст и клинаст. Сеа у поново време се мења ребраст и канален. Сосе ролери и затегачи. И водна пумпа.

Ќе прашам утре и во Солид да видам што ќе ми речат, пошо ми понудија сет ребраст со затегач и ролер. Затегач знам дека го викаат tensioner за ролер ваљда е истиот збор.
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #703 на: 26 Октомври 2015, 21:45:54 pm »
Да, истото тоа и за ПеКа (каналниот) ремен.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #704 на: 26 Октомври 2015, 22:47:56 pm »
Тој каналниот мислам немаше наш превод, како Poly-V го учевме. А од него изгледа имаше повеќе врсти во завсност за што машини се користат, PK, PJ, PL...  ;D
Кратенката AUX вајда е оваа https://www.google.com/search?q=poly+v+auxiliary+drive&biw=1366&bih=643&source=lnms&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAGoVChMIsvnFhJLhyAIVQdYsCh09ZA01&dpr=1
« Последно менување: 26 Октомври 2015, 23:05:48 pm Filip_90 »