Пред некој ден ги следев параметрите на дијагностика и ми паднаа чудни вредностите за Маф сензорот (Air Mass).
При работа на лер и константна брзина, actual и expected вредностите скоро се поклопуваат. Но при забрзување и полна туража, actual вредноста е за скоро 400мг (1300 vs 900) поголема од expected.
Поради која причина би можело да се јавуваат вакви големи разлики?
Нема зачувани никакви грешки, не чади, има нормална потрошувачка, ЕГР стои и е функционален (чистен пред 2-3 месеци), катализаторите стојат. Единствено можда послабо прима како за 150кс, ама ова е одокативно според мене

Дали воопшто треба да го исчистам Маф сензорот со клинер за Маф сензор?
Некој што има следено/дијагностицирано вакви патаметри да кажи свое мислење зошто се јавуваат вакви разлики?
@Simo - Carrier159 знам ти имаш дијагностика, претпоставувам имаш следено вакви параметри на дизел па да кажиш мислење?