Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2230941 пати)

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10845 на: 04 Февруари 2022, 10:36:38 am »
Drugari znaete nekoj niz skopje sto prodava kabel i softver za vag-vcds programa. Sakam da ekperimentiram so kolata pa da sledam zdravstvenata sostojba na kolata ko demek mnogu se razbiram  8)
Vo Bitola najdov ama daleku mi e malku i kostase okolu 80€
Ши не си земеш од алиекспрес, јас имам функционира ко оригинал

Ќе ти дам ја на тебе CLS!

Овај, алиекспреCLS!

Нè мрдна сите, тибем...
ааа, богами од алекспрес евтино ќе ми испадне тој кабел ама се плашам да не добивам после CLS или цуци лиже стапо  ммм
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 379
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10846 на: 04 Февруари 2022, 15:33:13 pm »
Што и да земеш гледај да е оргинал!!

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
Зедов Shell Helix 10w40 HX 6 произведено во Турција. Има некој да сподели искуство/мислење за маслово?

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10847 на: 04 Февруари 2022, 15:39:04 pm »
Сеа од кога си го земал...

Ти ќе кажеш.

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 379
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10848 на: 04 Февруари 2022, 15:50:38 pm »
Сеа од кога си го земал...

Ти ќе кажеш.
Абе ќе кажам ама утре  ;D До утре дур го пробам да кажеше некој нешто ако не чини да одам да му вратам  :P

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10849 на: 04 Февруари 2022, 15:55:52 pm »
После ебење - нема каење.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10850 на: 04 Февруари 2022, 15:58:59 pm »

Зедов Shell Helix 10w40 HX 6 произведено во Турција. Има некој да сподели искуство/мислење за маслово?
Ништо не му фали ако е произведено во турција. Не е за шопска додуша, ама ако специификацијата одговара за колата - ќе си го биде.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10851 на: 04 Февруари 2022, 16:07:16 pm »
Једино влакно од турски брк ако најдеш внатре...

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14706
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10852 на: 04 Февруари 2022, 16:29:39 pm »
Зедов Shell Helix 10w40 HX 6 произведено во Турција. Има некој да сподели искуство/мислење за маслово?

Вози Мишко немаш гајле.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10853 на: 07 Февруари 2022, 22:50:09 pm »
како се викат ова ? и на енглески плс.
« Последно менување: 08 Февруари 2022, 08:59:14 am Bicikle »

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1885
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10854 на: 13 Февруари 2022, 13:05:24 pm »
Пред некој ден ги следев параметрите на дијагностика и ми паднаа чудни вредностите за Маф сензорот (Air Mass).

При работа на лер и константна брзина, actual и expected вредностите скоро се поклопуваат. Но при забрзување и полна туража, actual вредноста е за скоро 400мг (1300 vs 900) поголема од expected.

Поради која причина би можело да се јавуваат вакви големи разлики?

Нема зачувани никакви грешки, не чади, има нормална потрошувачка, ЕГР стои и е функционален (чистен пред 2-3 месеци), катализаторите стојат. Единствено можда послабо прима како за 150кс, ама ова е одокативно според мене Дали воопшто треба да го исчистам Маф сензорот со клинер за Маф сензор?

Некој што има следено/дијагностицирано вакви патаметри да кажи свое мислење зошто се јавуваат вакви разлики?

@Simo - Carrier159  знам ти имаш дијагностика, претпоставувам имаш следено вакви параметри на дизел па да кажиш мислење?
  www.malservis.mk - сѐ за твојот автомобил!

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2614
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10855 на: 13 Февруари 2022, 18:52:41 pm »
Една консултација пријатели, само кога е ладно, околу 0, а посебно на минусни температури, кога колата ми е надвор оставена, првото палење е доста потешко, некога пали од втор или трет обид, а кога ќе запали има облак од сив чад на кратко и после нема никаков чад. После првото палење, после нема проблем. Акумулатор добар, анласер добар, греачи добри. Некоја идеја што може да биде. Вчера правев мал сервис во Виталеда, ми кажаа за да проверат треба колата 2 дена да ја оставам а моментално ми е луксуз тоа, вака од нога, се сомневаат на дизни, проверуваа на дијагностика, некои вредности на 3-тата и 4-тата дизна осцилирале или сл ама не морало да значи дека е до нив. Јас им спомнав да не е случајно реле за греачи ама ми кажаа дека ќе мора да исфрли грешка ако е тоа, затоа што со дијагностика проверуваа. Знам за бел, сив и црн чад ама ова со сив чад ми е енигма. Некој со слично искуство? Се надевам не е до дизните, ама да прашам, знае некој колку е репарација кај некој саглам бошист?

Сив чад на прво палење е најчесто за некакво согорување на масло - нешто кај што има течено масло и го спалуваш со првото палење т.е го согоруваш. Пример турбото, вентили или можеби некоја карика се случува вака да прави, ама прво би ги исклучил другиве работи. Јас прво би проверил турбина види да не имаш премногу луфта.  Чекор по чекор проверувај секаде.


Mene isto mi se desavase na pezoto 307 mislenje od poveke majstori bese deka e anlanserot, ne go vadese na dijagnostika ama mislenjeto bese deka bavno reagira no funkcionira. Ne mi se davaa 100e pa taka go vozev i go prodadov, a i deka go cuvav vo garaza vo podrum retko ja gledav taa pojava.

Од алансерот чадеше?

Oh god...

Posle minuta dve verglanje macenje da zapali mora da zacadi, ako e turbo sto ne mu zacadi na normalna temp
Алансерот е среден од пред 1 година, по пропис како што треба (истото го правеше коалта и пред да се среди), така да би ја исклучил можноста дека е до алансерот, мада никогаш не се знае.
Тоа со турбото би им сугерирал на сервисерите да го видат следниот пат.
Ама и да капе масло од турбото, не знам колку има врска тоа што тешкото палење се случува само на ладно (ова ми го враќа филмот кога имав Југо и не палеше на ладно, требаше ремонт да се прави, се надевам не е така во овој случај :))
И тука еден апдејт. Во сервисот, по симптомите што ги имаше, се сомневаа на дизни или пумпата за гориво. Јас ја елиминарав можноста дека се дизни затоа што не покажуваше ниту еден симптом, ниту сецкаше, ниту имаше црн чад, работи колата мирно и рамномерно. За пумпата за гориво знаев само дека не пушта нафта.
Сепак излезе нешто сосема друго. Немало струја до греачите поради неисправно реле. Не покажуваше никаква грешка (пр. Електроник фаулт или сл). Како што затопли, изгледа ќе почекам за јас да ја пробам како пали на прв старт на минусна температура. Се надевам дека на ова ќе застане.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен vwgolf

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10856 на: 14 Февруари 2022, 11:04:03 am »
Каде може да се најдат гумици за балштангла али да се добар квалитет ? За една година 2 пати менувам, шкрипат и страшно нервира тој звук.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10857 на: 14 Февруари 2022, 11:42:44 am »
Џабе ги менуваш, нека ги подмачкаат со силиконска маст и убаво нека ја исчистат шипката, не само вади старо стави ново.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10858 на: 14 Февруари 2022, 11:57:27 am »

Отсутен DMirceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 200
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10859 на: 14 Февруари 2022, 17:33:40 pm »
Некој да имал сличен проблем да знае да помогни.
на сеат кога притискам кумплуг го снемува трпањето а кога е лер неубо работи,исто при промена на брзини додека е со мала туража затресува се додека не се додаде туража.
сменет потисна сет замаец носи статичен и не е сменет
Good Year