Ако има некој потрошуваш може да се измери со нај едноставен унимер, па со сијаличка. Ако е диода прегорена, или треба да се отвори или осцилоскоп. Ако е реглерот да се проба со друг реглер. Ако е намотка или од око ако може да се утврди или со инструмент т.е. со наизменичен сигнал со висока фрекфенција. Едино да е механички проблем ако е со шајбна алтернаторот па да е прошлајфувана. т.е. сите со со шајбна ама имаше некој вид на шајбни што можеа да пролизгаат, значи моторот си врти, каишот си врти, шајбната си врти но не и осовината. Акумулатор веќе е менет.
Напонот на запалена кола, после 15-тина минути БЕЗ потрошачи треба да е 14.4в, и тоа мерен со добар апарат, па ајде да речиш дека е ок напонот, а еден таков поасален апарат е 100-тина евра. Евентуално апла ако се отидени четкиците, па ич да не полни алтернаторот па да измериш 10 волти па да речиме сигурно нешто не е во ред, ама инаку тешко дека точно ќе дијагностицира.
Што амперсати е акумулаторот ? Вака од муабет почни од диодите да ги проверуваш. Каишот да не пишти случајномкога че ја запалиш на ладно?