Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2240101 пати)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6045 на: 22 Февруари 2018, 22:39:37 pm »
Многу познавање имаш ко за работник у бауштеле!?!?!?


Испратено од мојот прекрасен мобилен користејќи Тапаток
Се трудам да се интегрирам во германското општество, и во слободното време читам и се надоградувам интелектуално. Кај и да е некој ден од бауштеле можеби ќе напреднам во чирак во некој автосервис.

...

Колку што се сеќавам тоа е голем проблем на првите генерации на ТФСИ. Поновите имаат редизајнирани канали за воздух, користат поретко масло, и во големите мотори ФауВе/Ауди веќе имаат двојно вбризгување. Во помалиот 1.5 самиот дизајн со милеров принцип, дел од смесата ги пере самите вентили во компресиониот такт.

Ја познавате материјата за Еко-Буст колега. Одличен осврт.

Човек мора да биде спремен да си ја брани марката. Иначе, кај ќе ми биде крајот.  ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6046 на: 23 Февруари 2018, 01:21:11 am »
Декабонизацијава тешко дека ќе го исчистит усисот кај дизел, кај бензин би требало дае по чист. Патем како тоа маслото ги валка усисите, или од повратокот?

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6047 на: 23 Февруари 2018, 07:47:53 am »
Демонтирање усисна грана, нафта или бензин, брејк клинер четка и воља, кај дизел декарбонизација не помага


Испратено од мојот прекрасен мобилен користејќи Тапаток

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6048 на: 23 Февруари 2018, 09:04:09 am »
Декабонизацијава тешко дека ќе го исчистит усисот кај дизел, кај бензин би требало дае по чист. Патем како тоа маслото ги валка усисите, или од повратокот?

Поради притисокот што се ствара во картерот, системот за вентилација ги враќа гасовите во усисната грана да доизгорат. Но не секогаш тоа што се враќа е само воздух.  :)

Демонтирање усисна грана, нафта или бензин, брејк клинер четка и воља, кај дизел декарбонизација не помага
Дизел, јебига.... Треба да заигра штрафцигер и челична четка за да биде нешто и од него.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6049 на: 23 Февруари 2018, 09:07:55 am »
Само вака:

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6050 на: 23 Февруари 2018, 09:23:43 am »
Кај мене усисната пластична е, не биваше со горење

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14715
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6051 на: 23 Февруари 2018, 10:06:34 am »
Демонтирање усисна грана, нафта или бензин, брејк клинер четка и воља, кај дизел декарбонизација не помага


Испратено од мојот прекрасен мобилен користејќи Тапаток

Јас сеа кога ги вадев лептирите на BMW-то, ја натопија граната во средство 12 саати да се очисти и пак имаше за чистење.

Живна малку моторот.


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6052 на: 23 Февруари 2018, 10:15:25 am »
Со нафта најдобро раскиснува, бензинот мислам дека може да ги нагриза гумените делови. Исто и брејк клинерот е добар за чистење наталожени мрснотии само е поскапа опција.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14715
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6053 на: 23 Февруари 2018, 11:05:57 am »
Мислам дека во нафта ја натопија цела. 12 саати беше потопена цела. Па после ја извадија цела нечистотија.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6054 на: 23 Февруари 2018, 11:15:00 am »
Како што кажа симо :)
Патем што ќе смени ако е 5-20 уљето..? Пак ќе парее пак ќе се налепи. А кај мене тој оддишакот е изваден, си дува в шишенце...

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6055 на: 23 Февруари 2018, 11:18:30 am »
Како што кажа симо :)
Патем што ќе смени ако е 5-20 уљето..? Пак ќе парее пак ќе се налепи. А кај мене тој оддишакот е изваден, си дува в шишенце...

Колку е потенко самото масло, на високите температури на самите вентили полесно е да испари/да се слизне во цилиндарот и да остава помалку тврди честички и јаглерод на самиот вентил. Овака теоретски. Практично, после 200к километри можеби и ќе треба чистење на самата глава и вентили. Ама тоа веќе не е во надлежност на производителот, затоа што 200к си се 200к.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6004
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6056 на: 26 Февруари 2018, 17:37:31 pm »
Фиат 2.0 20V како се покажани?

Sent from my E5603 using Tapatalk


Отсутен supermen

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 16
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6057 на: 26 Февруари 2018, 20:28:42 pm »
Дечки имало некој мајстор за менувачи од Лисиче,го викале Брада.
Може некој да ми даде контакт од него и искуство доколку сте биле кај него
фала

Отсутен igor_xxxx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 440
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6058 на: 01 Март 2018, 10:54:48 am »
@Luki Junior , како сопственик на W204 compressor, можеш да кажеш искуство од прва рака како се движи потрошувачка на масло? Загреан сум за C200K и наидов на неколку форуми поплаки дека си троши моторот масло, според сервисно упатство било наведено и до 0.8 литри на 1000км дека се толерира.

Има вистина во ова, како е кај тебе?

Да знам ако одам на W204-ка што да очекувам :)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6059 на: 01 Март 2018, 12:47:38 pm »
@Luki Junior , како сопственик на W204 compressor, можеш да кажеш искуство од прва рака како се движи потрошувачка на масло? Загреан сум за C200K и наидов на неколку форуми поплаки дека си троши моторот масло, според сервисно упатство било наведено и до 0.8 литри на 1000км дека се толерира.

Има вистина во ова, како е кај тебе?

Да знам ако одам на W204-ка што да очекувам :)


Досега сум менувал три пати масло (на 15к километри). Разликата меѓу мин/макс на шипката е околу два литри. И на трите менувања шипката беше измеѓу 3/4 и макс, кое му доаѓа околу 200-400мл за 15к километри според груба преценка потрошено масло. Од ден први вози со 0в-40 Мобил1. Сеа дали ќе се зголеми или не, не знам. Дали тоа се смета во потрошувачка на масло, исто не знам. И јас читав за голема потрошувачка на масло по форумите, ама најчест пример беше Ц180, а не Ц200 компресор. И тогаш ме беше страв, ама сепак се престрашив и мислам дека не згрешив.

 Во сервисното упатство пишува таква работа за да се осигура мерцедес, а не да ти е убаво на тебе како сопственик. Дури и во долгиот тест на Автобилд си го полнеа редовно масло, но го вртеа јуначки до 400к километри и мислам дека тестот сеуште трае. Dauertest w204 Autobild и ќе ти излезе тестот.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.