Автор Тема: Југце 45ка  (Прочитано 62644 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Југце 45ка
« Одговори #315 на: 20 Март 2017, 12:10:43 pm »
Одлични фарчињата!

И кога ќе го комплетираш, сакам кругче, да се потсетам на првата кола. :)

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #316 на: 20 Март 2017, 12:34:11 pm »
Обавезно тоа, да се среди и добиваш обавезно.

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: Југце 45ка
« Одговори #317 на: 20 Март 2017, 19:44:53 pm »
Супер изгледа и кај тебе.  ;D


Фала ти уште еднаш. 8)


Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #318 на: 20 Март 2017, 19:57:18 pm »
Да доеш да ми го напраиш возачкиот кај мене хаха бомбона дошла!

Иначе таман работа, за тоа сме тука, наредно идење жмигавци ;D

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #319 на: 28 Март 2017, 18:22:02 pm »
Средено и тоа од списокот, сменети механизми, прозори и кедери и ставени ретровизори нов тип.



Остнува деновиве да се однесе мотор и мењач да и се стави, да се спушти уште(планирано е околу 3 сантима да иде позади) и да се скратат предните амортизери(ама тоа отом потом да се стави првен мотор да видиме колку ќе падне од предходниот мотор) и браникот заден е среден само да се склопи и да се монтира коа ќе се врати колата од трансплантација.

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #320 на: 09 Март 2018, 00:00:48 am »
Не да сум ја забаталил темва сТрам ме било, година дена неам пишано(али барем колата не сум ја забаталил)

Тизер еден да не ја заборавите како изгледа, има некои новости, повеќе инфо и слики деновиве. Stay tuned!  ::)



Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Југце 45ка
« Одговори #321 на: 09 Март 2018, 07:23:45 am »
Ми се свиѓа бројчето на таблицата, 4567 ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #322 на: 09 Март 2018, 10:37:03 am »
За тоа ја одбрав, да биде уникатна, интересна, а да не биде ко оние што тураат 4 исти бројки "мангупите".

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: Југце 45ка
« Одговори #323 на: 12 Март 2018, 14:31:30 pm »
@stapmkd признај си дека ја зема за да не ја забораваш кога ќе плаќаш паркинг :P

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #324 на: 12 Март 2018, 23:13:11 pm »
Искрено неам проблем со тоа пошто иам лепенка за паркинг, али интересна идеа е хаха

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #325 на: 13 Март 2018, 15:42:42 pm »
Ајде вака со ред

Првичната одлука за 1.3 мотор се отфрли и на крај се решив ипак да биде 1.6 фиат/ланчија. После неколку консултации со Аки(српското југо на нирбургринг што беше) ми даде некои инструкции(повеќето беа околу припрема на кошот) и се фатив за работа.

Пошто моторот беше изваден, остана да се доизвади све што имаше под хауба(мењач, полуосовини, балансштангла, парно, инсталацијата прибрана на куп итд.. колку што е можно повише да се испразни, знам дека можеше уште да се растура ради подобар пристап како на пример воланска летва амортизери, цевките и пумпата за кочници, ама ги немав условите за таков зафат).


Следно беше соголување до гол лим на местата каде што треба да се вари за да се појача






Па се извари кошот и се ставија триаголници(првичната замисла беше да се напраи ќошето односно горе доле и челно парче да ги спои али пошто испадна парчето железо да биде доста дебело и цврсто се решивме само за по еден триаголник лево и десно) и се избрусија сите варови за да не изгледа грубо(немам многу слики од варењето и брусењето варови)



Следеше поминување со Wash Primer на сите делови кај што беше избрусено до гол лим







Следно беше да се изапсигува цел кош за филер/шприц кит





Дихт маса каде што беше варено за да се затнат дупчиња некои ако има и естетски да не делува грубо со варовите(сликите се малце лоши)


Вчера беше ставена во филер








Следно е да се исуши филерот деновиве убаво и да стегне, да се изапсигува со мокра 600ка да се земе боја(најверојатно некоја нијанса на темно златна металик) и лак, да се офарба и да се почне полека со склапање за да може да се однесе да му се стави мотор. Се надевам дека до лето ќе биде у возна состојба.


Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3478
Одг: Југце 45ка
« Одговори #326 на: 13 Март 2018, 16:04:24 pm »
Зашто не турбо?
Кошот како кош ти ќе го појачаш ама тоа останува во рамки на кошот, пак е слабо врзан со остатокот од каросеријата. Ја би играл на следен начин, цевки во праговите, тие цевки да излегуваат напред па од тука под косина директ да се врзат со кошот, така ќе го изврзеш цело. Ова е опција ако не сакаш ролбар. Јас чекам некое подобро време со повеќе пари и ќе правам свап, ама строго 1.4T-jet, ништо друго не би ставил. И јас поштувам атмо 1.6, ама ќе лапа 15л, а ќе имаш врв глава 115-120коња, а со Т-jet од старт ги имам тие 120, се друго после е работа на желба и пари.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5558
Одг: Југце 45ка
« Одговори #327 на: 13 Март 2018, 16:33:39 pm »
Убаво се само зошто вареното како не доварено изгледа како полу хефтано кај амортизерот?
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #328 на: 13 Март 2018, 17:50:49 pm »
Зашто не турбо?
Кошот како кош ти ќе го појачаш ама тоа останува во рамки на кошот, пак е слабо врзан со остатокот од каросеријата. Ја би играл на следен начин, цевки во праговите, тие цевки да излегуваат напред па од тука под косина директ да се врзат со кошот, така ќе го изврзеш цело. Ова е опција ако не сакаш ролбар. Јас чекам некое подобро време со повеќе пари и ќе правам свап, ама строго 1.4T-jet, ништо друго не би ставил. И јас поштувам атмо 1.6, ама ќе лапа 15л, а ќе имаш врв глава 115-120коња, а со Т-jet од старт ги имам тие 120, се друго после е работа на желба и пари.


Убаво се само зошто вареното како не доварено изгледа како полу хефтано кај амортизерот?
Турбаш знам дека ќе биде по брзо и по стартно ама нејќам, што се однесува до т џетот заебанција ми е голема пошто е инџекшн, треба компјутер, преправање со довод на гориво позади незз што како беше, вака стартно ми се околу 80 и ќе глеам да идам накај 100-130, а понатаму ќе се види ќе се бара cat cam брегаста ќе се бара грана и два двогрли, ќе се полираат усиси издуви, ќе се чепка полека полека, да не дојде наеднаш све па да нема што да се праи после хаха, за почеток моторот со двогрли и алуминиумскиот хладњак од нов тип треба да се стаи, а што се однесува до појачувањата нема да остане вака треба да се нарачаат од србија санки(за југо, не за флорида), санките меѓусебе ќе се изварат унакрсно, горе ќе има струт под хауба, ќе има позади на задни амортизери струт(тоа зборев со дарко со кецот, треба да видам со него  коа ќе го ставам моторот, он нјаверојатно ќе ги праи) и понатаму можда ќе видиме можда ќе се праи ролбар

Така ги варат сите, на сантим размах по 2 сантима вар еве слика да видиш кај аки на двата југовци како е, смо кај мене изглеа така дека е брусен варот




триаголниците вакви требаше да бидат, ама како што кажав се завари дебело парче железо и немаше потреба

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Југце 45ка
« Одговори #329 на: 13 Март 2018, 20:26:36 pm »
Андреј е љубител на dimple die па затоа се му е во тој облик и е многу добро. ;D

Инаку да не вртам у темава, која ќе и биде намената на колава?
Дали ќе биде дејли или викенд кола, бидејќи гледам инсталацијата од плинот си ја оставил?