Одлучено е да биде комбинацијата 1.3 1.3 17/64 па понатаму да се игра или со таа глава или да се земе од 11 па со таа да се игра, и мењачот го мозгав многу, и одлучив да го турам сеа по долгиот пошто претежно низ град би се возело нема да го возам на успон и брдски за кратиот, па понатаму ако треба ќе се тури краткиот.
Друга работа што ми чури цел ден глаата, почнав со делчиња зимање за тој мотор што треба да однесам кај што ќе ми го праат, то ест уље, филтри, ребраст каиш итд. е сеа земав уље поевтино 4 литра за до прв сервис ина, не глеав некое богзна какво уље да биде пошто ќе се вози само 1500км е сеа ми кажаа да биде 20-30 ајде тоа првото нека биде такво, ама работата што ми чури глаата е тоа што на едно место ми кажаа зашто тураш толку густо уље тоа ти е за издувани мотори над 200к км, и сеа не знам што да правам, дали да турам селенија плин тоа е 15-40 или да барам толку густо, а од овие по асалните уљиња нема таа градација, и си викам ај да видам што има 15-40 пошто моментално такво возам во 45ката, испадна дека само селенија плин и шел има такво, а тие ја што ги гледав мотул и селенија обична се 10-40 и сеа не знам што да правам се мислам 10-40 да не е ретко многу, ама па нема некоја разлика голема од 15-40.