Автор Тема: Југце 45ка  (Прочитано 62657 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Југце 45ка
« Одговори #285 на: 14 Февруари 2017, 23:03:09 pm »
А за со сајла зборуваш. Моја грешка. Со автоматскиот саух немаш замарања, али ке имаш нешто поголема потрошувачка на гориво. Од друга страна со обичниот на сајла, ке ја запалиш колата, па ке го вратиш на половина или 1/4 првите 2 минути, па потоа целосно ке го отвориш, додека автоматскиот ке држи се додека не стигне докај 70-тина степени.

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #286 на: 14 Февруари 2017, 23:05:17 pm »
А за со сајла зборуваш. Моја грешка. Со автоматскиот саух немаш замарања, али ке имаш нешто поголема потрошувачка на гориво. Од друга страна со обичниот на сајла, ке ја запалиш колата, па ке го вратиш на половина или 1/4 првите 2 минути, па потоа целосно ке го отвориш, додека автоматскиот ке држи се додека не стигне докај 70-тина степени.
знам тоа ми е јсно, него у снага дали има разлика некоја или не?  али по се изгледа ќе биде со електронски и тоа набрзо.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Југце 45ка
« Одговори #287 на: 14 Февруари 2017, 23:07:22 pm »
Не верувам, ако ширината на грлото и ширината во средината на карбураторот се идентични, нема да има разлика во сила. На загреан мотор саухот посекако е целосно отворен, дали автоматски, дали обичен со сајла.

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: Југце 45ка
« Одговори #288 на: 15 Февруари 2017, 17:52:19 pm »
Нема разлика во снага, барај механички и не се дупи со то електронскиот. :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Југце 45ка
« Одговори #289 на: 15 Февруари 2017, 18:06:27 pm »
Снагата не зависи од саухот! :)

Ако беше така до сеа по десет автоматски сауси ќе ставаа ;D ;D

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #290 на: 05 Март 2017, 16:45:22 pm »
Ај малце помош иам две комбинации, па да ми помогнат да одлучам тие што разбираат поеќе која е боља.

Дакле едната комбинација е 1.3 мотор со стандард глава од нели од 1.3 и мењач 5ка 17/63 а втората опција е мотор 1.3 со глава 1.1 и мењач 13/53.
И двете комбинации се иста цена, со тоа што дали е по паметно да се земе комплет како што си е 1.3 мотор со 1.3 глава и понатаму здравје боже како на аки црвеното 1.3 да се бушат усиси издуви итд.  и ако има потреба понатаму да се земе 1.1 глава(пошто јас мислам дека е поевтино и полесно да се најде 1.1 глава неголи 1.3) или да се иде директива на втора опција со 1.1 глава а со самото тоа уште на старт не се 65 коња него плус уште некои 10-15 и тоа со едногрли карбуратор, а со двогрли уште поише.
Изволте со совети и со мислења за да знам каква комбинација да правам пошто реално и искрено би немал намреа поише од 90-95 коња да биде јако.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Југце 45ка
« Одговори #291 на: 05 Март 2017, 17:04:59 pm »
вентилите ти се исти на двете глави,разликата е во тоа шо главата од 1.1 има поголема статичка компресија а со тоа и поголема сила,земи го тој и обавезно со двогрли.

Отсутен aleksandar_bt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 340
Одг: Југце 45ка
« Одговори #292 на: 06 Март 2017, 01:11:05 am »
Имам јас од 1.3 комплет со брегаста кукиште и вентили.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3478
Одг: Југце 45ка
« Одговори #293 на: 06 Март 2017, 13:38:39 pm »
Ја би одел 1.1 глава на 1.3 блок, ама колку е тоа за кола за секој ден и колку може да истрпи...

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #294 на: 06 Март 2017, 14:17:41 pm »
Планот е да не биде за секој ден, моментално сеа така испадна пошто сум без втора кола одкога го дадов бмв-то, земена е друга кола во меѓу време, моментално и се праи сервис, така да сигурно ќе биде испод 5к годишно ако не и помалце југото.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3478
Одг: Југце 45ка
« Одговори #295 на: 06 Март 2017, 16:26:18 pm »
Епа тогаш оди на таа варијанта, до душа не би било лошо некој 1.6 ама ти си знаеш :D

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #296 на: 06 Март 2017, 20:33:27 pm »
И таа опција ја размислував, ама можда понатака, сега за сега вака ќе биде.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Југце 45ка
« Одговори #297 на: 07 Март 2017, 16:36:31 pm »
Ја би 1.3 со глава од 1.5 со променети издувни вентили (33ка наместо 31) и брегаста од 1.1 стар тип со 240* 9.2mm lift,главата да се симне на SCR од 11:1 и DMTR 32/32 ќе биде многу жилаво моторче :D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Југце 45ка
« Одговори #298 на: 07 Март 2017, 16:46:52 pm »
А 32/34 или 34/34 вебер карбуратор постои ?

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Југце 45ка
« Одговори #299 на: 07 Март 2017, 17:09:35 pm »
Ја би 1.3 со глава од 1.5 со променети издувни вентили (33ка наместо 31) и брегаста од 1.1 стар тип со 240* 9.2mm lift,главата да се симне на SCR од 11:1 и DMTR 32/32 ќе биде многу жилаво моторче :D

И јас така некако би играл.

Ама за 11:1 треба да си става само 98-ца :)

Јас возев 11.5:1 на пЉин додуше, најде кој да кажува ;D :D