Автор Тема: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010  (Прочитано 76267 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #345 на: 01 Јануари 2016, 13:24:59 pm »
Како што разбрав, кирил е во Филаделфија. Систем за алтернативни горива во Америка е малку како рокет сајнс. Пропан-Бутан само на индустриски машини. Плус, евтин бензин.
Па со 0.6$ по литар бензин, нормално е да биде рокет сајнс... :) Кај нас толку отприлика е 1л LPG.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #346 на: 01 Јануари 2016, 13:34:06 pm »
Незнаев дека Кирил е во САД.

Зимај си бензинец и шибај. Во таков случај бркај 1.6 атмосферец. Ќе брка и 1.4 работа ама ќеифот со 1.6 во оваа кола е прајслес.

Отсутен kirilsbmw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 361
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #347 на: 02 Јануари 2016, 00:11:29 am »
Фала на препораките, и мислам дека фиеста е дефинитивно многу кул автомобил , посебно што гледам на ебеј има федери нови за помалце од 200$ што мислам дека би напраиле колата уште подобар хендлинг да има.

Поздрав

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг:
« Одговори #348 на: 02 Јануари 2016, 09:10:52 am »
Апсолутно. А можеш и СТ да побараш, таа е веќе спремна со екобуст средено подвозје и мотор а најважно од се има и далеку подобри седишта.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #349 на: 22 Февруари 2016, 08:39:37 am »
Во Саботата 20.02.2016 направен редовен сервис на 61500км.
Масло, Филтер за Масло, Филтер за воздух, Филтер за кабина - 4200 денари.

Возилото го имам во посед една година, досега неможам да се пожалам од никакви дефекти и аномалии. Беспрекорно си ја врши работата за кое што е наменето.

Во наредниве денови ќе преминам на летниот сетап пневматици. Температурите се доволно високи за да одат зимските гуми на летовање.

Отсутен Bauer

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1213
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #350 на: 22 Февруари 2016, 09:11:34 am »
Според цената и дизел и бензин ист сервис. Јас платив 6200 со филтер за нафта и тоа под гарантен рок е колата, так малку поскапо земаат

Со среќа да си ги вртиш новите километри!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг:
« Одговори #351 на: 22 Февруари 2016, 09:48:27 am »
Не за џабе е толку фалена Фиестата секаде. Обичната 1.4 е сосема супер, а јас би одел на СТ само заради седиштата. Или да ги најдеш отпосле па да си ги намонтираш на 1.4 би било фантастично.

Отсутен Bauer

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1213
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #352 на: 22 Февруари 2016, 09:57:32 am »
Најпродавано мало возило во европа 4 години по ред и кај нас неколку од нив

Отсутен Dule_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2996
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #353 на: 22 Февруари 2016, 10:29:44 am »
Јас за дизел платив 8400 редовен сервис со сите филтри.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #354 на: 22 Февруари 2016, 10:45:56 am »
Бенинскиот 1.4 е таман за оваа каросерија и тежината на возилото. Доволно жилав на отворено, до 110-120 тивок над тоа е малку бучен.
Под 2200 вртежи е тромав, над тоа е сосема во ред. Максималната моќност ја вади околу 4000 вртежи.

За низ град немам никаква замерка.

Во досегашната експлоатација од една година потрошувачка во град 7-7.5. Во град возам како ми налагаат условите, без да се замарам за економија и штедење.
На отворено околу 6-6.5. Искрено на отворено не ја штедам понекогаш вадам и над 6.5 имам доста тешка нога, но со резервирано и домаќинско возење на отворено може да се извади и под 6.

Немам намера да ставам плин, мене ми е во ред потрошувачката како што е.

После речиси 62.000 километри во кабина нема никакво крцкање или тропкање, подвозјето е сеуште стегнато и цврсто. Се согласувам со Дени, седиштата можеле да бидат подобри, не дека овие се лоши ама тие од СТ верзијата се перфектни.

Еднаш месечно минимум иде на перење кај Бушавиот и редовно ја носам на сервис за промена на масло, или на секои 10000 километри (и покрај препорачаните 12500 од Форд).

На кратко тоа е тоа. Пали вози и редовен сервис.
« Последно менување: 22 Февруари 2016, 11:54:41 am zlatkoa »

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17441
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #355 на: 22 Февруари 2016, 11:44:52 am »
Прекрасна кола, посакувам да имаше малку повеќе/подобра фабричка изолација за да не мора да се расклопува пола кола уште на сам старт. Освен тоа, немам апсолутно никакви поплаки за Фиестата во фамилија, а нема ни газдарицата. Седиштата се доволно добри за луѓе со просечна градба, ако сте над 185 разбирам зошто би ви требале погломазни и поудобни.


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13837
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #356 на: 22 Февруари 2016, 17:33:41 pm »
Fiesta-тата од оваа генерација дефинитивно подобар е бензинецот.

Страшно добро количе. Неколку пати сум се возел и возел, навистина е топ.

Отсутен Bauer

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1213
Одг: Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #357 на: 22 Февруари 2016, 17:44:45 pm »
Јас за дизел платив 8400 редовен сервис со сите филтри.
Во авто чајка? Поскапи се од мида

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #358 на: 22 Февруари 2016, 17:49:55 pm »
Мене Ми-Да ми се ок со цените. Сум земал и дополнителна опрема од кај нив и досега биле многу фер и давале добар попуст.

Отсутен Dule_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2996
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #359 на: 22 Февруари 2016, 18:53:48 pm »
Јас за дизел платив 8400 редовен сервис со сите филтри.
Во авто чајка? Поскапи се од мида

Не, во Мида. Изгледа маслото е различно затоа толкава разлика во цена: