Автор Тема: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010  (Прочитано 76246 пати)

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3162
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #15 на: 29 Јануари 2015, 19:37:18 pm »


Pa SaleSk ne soglasuvam so tebe kaj mene fala bogu za ovie 15-16 godini se nema sluceno do sega da se odlepi tapacir ili krov ama mnogu e bitno nacinot na rabota, hemijata,voziloto  itn.Kaj mene sekogas koga ke pravam hemisko praktikuvam koga ke dojde musterijata da si go zeme voziloto da e suvo zatoa i koga se vaka poniski temperaaturite voopsto i ne pravam hemisko ,bez razlika kolku i da go susis nikogas nemozes da go isusis ubavo .Drugo dali znaes sto znaci da se rasturi sedisteto [vo koe ima airbag]znaes li kolku vreme treba da se rasturi i da se sklopi [i nikogas nema da bide isto kako fabricki sto e.....

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • 69
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #16 на: 29 Јануари 2015, 20:37:22 pm »
Чудна работа, кај мене и после 4 години не се одлепија. Изгледа не ми е како што треба ентериеров.

Професоре, на 306-ката твоја тапацирите на вратите не се со сунгерасто трико, кровот не ти е со сунгерасто трико. Така да твојата кола и со вапче да се пројде, нема да се одлепи. Не се секирај.

Pa SaleSk ne soglasuvam so tebe kaj mene fala bogu za ovie 15-16 godini se nema sluceno do sega da se odlepi tapacir ili krov ama mnogu e bitno nacinot na rabota, hemijata,voziloto  itn.Kaj mene sekogas koga ke pravam hemisko praktikuvam koga ke dojde musterijata da si go zeme voziloto da e suvo zatoa i koga se vaka poniski temperaaturite voopsto i ne pravam hemisko ,bez razlika kolku i da go susis nikogas nemozes da go isusis ubavo .Drugo dali znaes sto znaci da se rasturi sedisteto [vo koe ima airbag]znaes li kolku vreme treba da se rasturi i da se sklopi [i nikogas nema da bide isto kako fabricki sto e.....

Незнам @dame , jас ова го зборувам заради тоа што сум го видел. Каде е правено хемиско незнам.
Но ужасно е тоа што го имам видено. Обично кога гледам кола на страна гледам да не е толку чиста, барем знам дека не правеле хемиско. Поготово ако кровот е стакло, тоа ме плаши. Уште ако е материјалот сунгераст, распаѓање не му бега.
Незнам со што и како работиш, освен сликите кои сум ги гледал што си ги поставувал од сработеното, и секоја чест за тоа. Но дали имаш видено одлепен ентериер? Дали е точно дека тоа е од хемиско?
Ако не сакаш да одговориш, еве јас ке ти одговорам. Тоа е од хемијата која се користи, особено доколку е повисока концентрацијата на хемијата и од не добро исушени материјали. Хемикалијата влијае врз сунгерот кој истата ја упива. По неколку недели, месеци, хемикалијата реагира со лепакот и практично го одвојува платното од сунгерот, т.е. сунгерот како да се распаѓа, топи. Тоа е тоа.

А што се однесува до материјалот од седиштата. Да, точно е дека има многу работа, точно е дека се тешки за растурање, и да, тоа одзема многу време и внимание.
Но не се слагам дека нема да се затегнат како што биле фабрички сработени и стегнати. Нив не ги прави робот, ги прави човек. Истото и тука може да се направи.
Јас имам правено таков зафат на неколку коли, и до сега никој не се пожалил дека не е направено како што треба. Како на пример: Пежо 206, 306, 405, 406, Форд Ескорт, Опел Астра, Вектра, Тигра, Голф 1, 2, 3, Хонда Цивик, сигурно има уште некоја но не ми текнува во моментот.
Инаку јас не работам професионално со таа работа, но му имам помагано на еден мајстор, така да колку толку знам за што станува збор и имам познавање од таа област. Штета што никогаш не ми текнало да ги сликам тие работи.

Но да не ја труеме темава со тие работи. :)

Оставам сопственикот да одлучи за тоа што ке го прави понатаму со возилото.
Јас само му препорачав.
Верувам дека перењето на тапацирите од седиштата ке биде подобро да се направи надвор, во машина одколку во самото возило. Мислам дека ке се сложиш со оваа констатација :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #17 на: 29 Јануари 2015, 20:44:53 pm »
Убава количка, долго и непроблематично да служи!

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3162
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #18 на: 29 Јануари 2015, 21:52:30 pm »
Da, se soglasuvam deka ne treba da ja trueme temata so toa no moram samo ova da go kazam cisto informativno se soglasuvam deka del na odlepuvanjata e od samata hemija  se upotrebuvaat razni kiselini i sto uste ne ,no moze da se odlepi i od cistenje so parea, a moze i samo od voda posto na pr samiot krov gorel so godini na sonce i izgoren e sungerot na samiot materjal  i koga ke dojde vo dopir so voda kraj ,no ima i materjali koi se ,,ekoloski"i koi vo dopir so voda samiot sunger se topi  ise odlepuva odma zatoa spomnav deka za taa rabota mora da imas iskustvo i kvalitetna hemija .Za rasutaranje  na sedista jas stvarno ne bi preporacal sto stvarno ima mnogu za rasutranje i bara mnogu vnimatelnost ne deka jas toa ne sum go pravel i deka ne bi go napravil  no sepak neka si odluci koja kako misli i saka

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #19 на: 29 Јануари 2015, 22:03:33 pm »
Фала за добрите зборови.

@Dame @SaleSK И покрај тоа што имате делумно спротивставени ставови околу хемиското чистење во едно сте согласни и двајцата. Чистењето треба да се направи кога времето е значително потопло од сега.

Фиестата внатре е многу сочувана и чиста. Нема некои флеки и мрснотии по седиштата и тапацирите. Тоа дека колата треба детално да се исчисти за да биде „како нова„ се согласувам и треба да се направи. Претходниот газда сигурно си прднал во седиштето 20-30 пати и нормлно е дека не ја пазел како очи колата. Мислам дека претходниот сопственик ја има возено колата некој период без патосници и тепихот кај возачот е „малку заматен„ односно му треба здраво чистење со правосмукалка, средство и сл.

Методата на Даме е со хемија, а методата на Сале е со сапун и демонтажа на штофот. Искрено читајќи ве вака стварно незнам на што да се одлучам. Знам само дека несакам да ми висат шкембиња од штоф на плафонот и несакам да имам згужван штоф со набори на седиштата.

Каросеријата треба да се восоцира и да се репарираат ситни гребнатинки што веројатно ги имаат направено од удари од врати на паркинг и сл.


Сале верувај дека видов еден „мал милион„ коли пред да ја купам Фиестава. Два пати службено бев во Германија и видов и таму еден куп на возила. Можам дека само да кажам дека кај нас се продава најголемото ѓубре од запад. Возило со 150.000 километри од било кој бренд во Германија се продава дупло поскапо од понудата што ја имаме кај нас и плус му даваат 6 месеци гаранција на цело возило. ПОЛОВНО возило!!! Моја слободна проценка е дека 80-90% од увезените возила имаат преку 300.000-400.000 километри, и дека кај нас ги средуват, перат, им ставаат адитиви, враќаат километражи и ги продаваат како „уникат, единствени, малку возени, како нови, со нај нај фул опрема„.
Баш затоа земав кола од купена во МК и затоа земав бензинец. Дизелите од увоз се возени, возени, прее*бани од возење, и ти се чиста лотарија при купување.


Отсутен sinisa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1207
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #20 на: 29 Јануари 2015, 22:35:30 pm »
Доста сочувана надворешно Фиестава, колку можев да приметам на улично осветлување, иначе ја видов пред Халомедика :)

Како е со потрошувачка? Едно другарче возеше неколку дена со ист мотор па се утепа од жалење, ама он малце потешка нога има :)


Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • 69
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #21 на: 29 Јануари 2015, 22:42:59 pm »
Фала за добрите зборови.

@Dame @SaleSK И покрај тоа што имате делумно спротивставени ставови околу хемиското чистење во едно сте согласни и двајцата. Чистењето треба да се направи кога времето е значително потопло од сега.

Секојпат спротиставените мислења, кога ке се спојат, кога ке се изанализираат и детално разгледаат, резултираат позитивно. Ова од искуство ти го кажувам. :)

Сале верувај дека видов еден „мал милион„ коли пред да ја купам Фиестава. Два пати службено бев во Германија и видов и таму еден куп на возила. Можам дека само да кажам дека кај нас се продава најголемото ѓубре од запад. Возило со 150.000 километри од било кој бренд во Германија се продава дупло поскапо од понудата што ја имаме кај нас и плус му даваат 6 месеци гаранција на цело возило. ПОЛОВНО возило!!! Моја слободна проценка е дека 80-90% од увезените возила имаат преку 300.000-400.000 километри, и дека кај нас ги средуват, перат, им ставаат адитиви, враќаат километражи и ги продаваат како „уникат, единствени, малку возени, како нови, со нај нај фул опрема„.
Баш затоа земав кола од купена во МК и затоа земав бензинец. Дизелите од увоз се возени, возени, прее*бани од возење, и ти се чиста лотарија при купување.

И јас често патувам и имав можност истото да го видам што си го видел и ти.
Ретко на кого може да му се докаже тоа. Одлично си ги забележал работите, си донел најисправна и најпаметна одлука во изборот на возилото, моторот по моја проценка. :)
А тие ситни козметички детали препушти им го на професионалците. Еве ти го @dame, има еден куп објавени слики од неговата работа по форумов. :)
Не го познавам лично, но ми делува сосема ОК, а пред се се гледа дека ги познава материјалите и хемикалиите :)

Само едно би му бил благодарен да ми го објасни ако не е проблем:
no ima i materjali koi se ,,ekoloski"i koi vo dopir so voda samiot sunger se topi  ise odlepuva odma zatoa spomnav deka za taa rabota mora da imas iskustvo i kvalitetna hemija
Јас се уште немам сретнато сунгер кој во допир со вода може да се растопи, раствори, распадне (освен ако не е изгорен од сонце и старост како што фино објасни).
Дали можеш да ни посочиш за каков сунгер станува збор. Јас знам за сунгер кој може да се распадне од вода - морски исушен сунгер - и тоа при трљање, а само со топење не.

Инаку за сите останати работи е во право.
Како и за ова:
stvarno ima mnogu za rasutranje i bara mnogu vnimatelnost ne deka jas toa ne sum go pravel i deka ne bi go napravil  no sepak neka si odluci koja kako misli i saka

Растурање на седишта бараат голема внимателност, педантност и стрпливост. Проблем единствено може да биде ербегот. Но колку што тој е проблематичен за вадење, толку е проблематичен и кога се работи со хемија или парочистач во негова близина. Нели?

.Za rasutaranje  na sedista jas stvarno ne bi preporacal sto stvarno ima mnogu za rasutranje i bara mnogu vnimatelnost ne deka jas toa ne sum go pravel i deka ne bi go napravil  no sepak neka si odluci koja kako misli i saka

Секоја работа си има своја цена, нели?
:)
Само зависи кој колку е спремен да плати.
;)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7049
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #22 на: 29 Јануари 2015, 22:51:40 pm »
Со здравје да си ја возиш !!!

Јас би советувал да ги задржиш моменталните бандажи, одлично изгледа со нив, додека со 16" ќе биде overkill.

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3162
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #23 на: 29 Јануари 2015, 23:04:40 pm »
SALE  ke pokusam da bidam kratok materjalot za tapaciranje e sostaven od 3 dela pretezno edniot del e onoj koj go gledame i go ima vo razlicni dezeni vtoriot e sungerot i tretiot e kako postava koja fakticki se lepi vo poveketto slucaevi a za tapaciranje na sedista sluzi za poubavo da se navlece samiot tapacir e sega postojat del od tie tapaciri koi sungerot e ,,ekoloski ''[spored firmata koja gi proizveduva tapacirite, koga bi se nasol kako otpad vo priroda bi se rastopil ] toj vo dopir so voda se topi toj go ima na poveketo veke postari vozila kako golf4 kako tapaciri na vrata i krov ,opel astra  f i g kako tapacir na krov vektra a i b tapacir na krov , audi a3,a4 96-99 kako tapacir na krov rover site modeli tapacir na krov i ajde da ne nabrojuvam koj seuste ne .... no pokasno samite firmi gi uvidoa samite falinki na materjalite i prestanaa da gi vgraduvaat istite materjali barem pogolemiot del od niv... ako uste bilo sto te interesira slobodno pobaraj me pomini kaj mene koga ke se potstopli i ke ti pokazam  posto imam nekoi materjali doma i ke ti objasnam  pozz  

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17441
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #24 на: 29 Јануари 2015, 23:05:00 pm »
Возилото е најдобар избор ако бараш добар сооднос вложено/добиено. Опремата го прави уште подобар тој сооднос. Сакам да ти посакам да ја умножиш километражата неколку пати без проблеми.
Имено и во моја фамилија го направија изборот за Фиеста по моја силна препорака, 1.4 TDCi во Trend опрема. Иако е оскудно опремена во споредба со твојава, сепак има доволно опрема за едно девојче.

Јас сум презадоволен од колата, од досегашните 14.000 км кои ги има колата моја заслуга се повеќе од 4000 и за таа километража сфатив дека доколку удобно се наместиш во седиштето, колата е одличен избор за долги патувања. Во кривини држи одлично, стабилна е и на поголеми брзини и е колку толку удобна за својата големина.

Со среќа да ја возиш. Доколку набавуваш 16ки, не експериментирај и барај ги оригиналните. И прашај во Мида колку чинат спиралчињата од Sport, онака за дополнително задоволство во кривини. :)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #25 на: 29 Јануари 2015, 23:17:02 pm »
Доста сочувана надворешно Фиестава, колку можев да приметам на улично осветлување, иначе ја видов пред Халомедика :)

Како е со потрошувачка? Едно другарче возеше неколку дена со ист мотор па се утепа од жалење, ама он малце потешка нога има :)



Да, беше вчера и денес пред Халомедика. Ја носев ќерката во Солена Соба.

Градско возење е околу 7-7,5 литри. На отворено неможам да ти кажам бидејќи еднаш бев со неа до Солун и здраво ја газев и натаму и наваму за ја да проверам за да знам што машина сум купил :). Мислам дека на отворено ќе држи 5,5-6.

Моторот е доста жилав и добро бутка. Мењачот е добро пресметан и добро влече при ниски степени. На отворено ако држиш крузинг брзина околу 100-110 во петта имаш одличен комфор при возење, без бучава и со доволно резерва. За престигнување, морав да вратам степен подолу за да ја качам над 3500 вртежи за да може здраво да потегне. Иако ако држиш брзина од 100-110 и во петта може добро да повлече ако не си на нагорнина.
« Последно менување: 29 Јануари 2015, 23:28:08 pm zlatkoa »

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #26 на: 29 Јануари 2015, 23:25:05 pm »
Возилото е најдобар избор ако бараш добар сооднос вложено/добиено. Опремата го прави уште подобар тој сооднос. Сакам да ти посакам да ја умножиш километражата неколку пати без проблеми.
Имено и во моја фамилија го направија изборот за Фиеста по моја силна препорака, 1.4 TDCi во Trend опрема. Иако е оскудно опремена во споредба со твојава, сепак има доволно опрема за едно девојче.

Јас сум презадоволен од колата, од досегашните 14.000 км кои ги има колата моја заслуга се повеќе од 4000 и за таа километража сфатив дека доколку удобно се наместиш во седиштето, колата е одличен избор за долги патувања. Во кривини држи одлично, стабилна е и на поголеми брзини и е колку толку удобна за својата големина.

Со среќа да ја возиш. Доколку набавуваш 16ки, не експериментирај и барај ги оригиналните. И прашај во Мида колку чинат спиралчињата од Sport, онака за дополнително задоволство во кривини. :)

Бев во МиДа. Прашав за 16-ки и за спирали. Чекам да ми дадат понуда со цени. Не планирам да купувам афтермаркет бандаши.

Бандашите што ги има и мене многу ми се допаѓаат. Бендисав едни што ги ставаат на Fiesta ST ама треба да проверат во МиДа дали има 16ки. Ми спомнаа некоја цена од 300-350 евра по бандаш, што е некако многу, ама чекам да проверат што можат да набават, па ќе се ценкам :))))

Инаку колата во целина е одличен избор за некој што 90% ја вози во град и има неколку испади во годината до планина и море. За семејство со 3 членови е сосема доволна.
Мене ми требаше вакво возило и затоа купив Фиеста.


Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #27 на: 29 Јануари 2015, 23:27:29 pm »
Со здравје да си ја возиш !!!

Јас би советувал да ги задржиш моменталните бандажи, одлично изгледа со нив, додека со 16" ќе биде overkill.

Мене ми се допаѓаат 15-ките што ги носи, ама мислам дека 16-ки ќе и лежат поубаво. Имам видено во по интернетов варијанти со 16-ки и не е така лошо. Overkill се 17-ки. Тоа е стварно премногу. Ако не најдам солидна понуда за 16-ки ќе ги возам 15-ките ама ќе земам добри гуми летни.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #28 на: 29 Јануари 2015, 23:53:38 pm »
Ако ставиш пониски спирали нема потреба од 16ки. -35мм и тоа е се што треба.

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Ford Fiesta MK7 1.4 Titanium 2010
« Одговори #29 на: 30 Јануари 2015, 01:23:48 am »
Одлично количе, со здраје да се вози и многу безгрижни километри ! Ако не се лажам, ова е истото што се продаваше по огласи до скоро ~6.5к евра ? Можеби е некултурно од моја страна да прашувам за цена, ако не сакаш јавно да споделиш, нема проблем :)