Автор Тема: Авијација  (Прочитано 166051 пати)

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Air crash investigation
« Одговори #420 на: 01 Април 2015, 03:22:15 am »
Никаде не посочив дека копилотот е крив и никако поинаку. Само се осврнав на муабетот од Микси дека не секогаш реалната слика и впечатокот кој некои луѓе го оставаат се исти.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #421 на: 01 Април 2015, 10:27:03 am »
Дечки, вие сите што не верувате во првичните соопштенија сте „простаци“ и сте веројатно „необразовани“.... вака да ви објаснам ако не сте знаеле.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг:
« Одговори #422 на: 01 Април 2015, 10:38:06 am »
Не бе, сите тие шо веруваат дека авионот уствари бил соборен или контролиран со далечинско сте паметни и образовани. :)

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Air crash investigation
« Одговори #423 на: 01 Април 2015, 10:46:25 am »
Дали може една тема во која нема да е споменато кој има големи уши, а кој има мал IQ?

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7062
  • хаУс мајстор
Одг: Air crash investigation
« Одговори #424 на: 01 Април 2015, 11:04:58 am »

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5290
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #425 на: 01 Април 2015, 11:06:53 am »
Никаде не посочив дека копилотот е крив и никако поинаку. Само се осврнав на муабетот од Микси дека не секогаш реалната слика и впечатокот кој некои луѓе го оставаат се исти.

Главниот обвинител (на незавршена истрага), и сите меинстрим медиуми го посочуваат копилотот како главен кривец. Муслиман бил, педер бил, го оставила девојката, суициден бил, све и свашта бил иако никој тоа не го знаел (а пилотите ги прегледуваат 24/7). Го урнал авионот, нема докази за тоа, ама да му верувате на дедо!

Денес наместо докази се продаваат пропаганда, лаги и хистерија. Знаеш што е TSA? Епа еве како таму на „западот„ бараат терористи, исполни само неколку од „симптомите„ долу - и отиде на ректално длабински преглед и интерогација, најверојатно ќе го пропуштиш летот ама ако де - ќе леташ некој друг ден (се разбира - новите билети, на твој трошок).

Еве оригинален прашалник што аеродромското обезбедување го пополнува за патниците:
https://www.scribd.com/doc/260376408/Tsa
Симптоми:
„signs of intent to commit a terrorist act include: showing up late, yawning, having recently shaved, blinking, “bulging” neck arteries, demonstrating an inability to match carry-on with body type, inability to assimilate to latest fashion trends, chest beating, crying, laughing, talking, and, worst of all, smelling bad„.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #426 на: 01 Април 2015, 12:05:27 pm »
Кое е твоето мислење, Van? Кој, како и зошто го урна ербасот?

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Air crash investigation
« Одговори #427 на: 01 Април 2015, 12:39:19 pm »
Копилотот јадел гмо  :D мала шала Ван, морав.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Air crash investigation
« Одговори #428 на: 01 Април 2015, 12:39:27 pm »
(а пилотите ги прегледуваат 24/7)
Сообраќајни пилоти потребно е да имаат class 1 лекарско кое важи 1 година (и за постари 6 месеца, само не ми текнува возраста сега)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Air crash investigation
« Одговори #429 на: 01 Април 2015, 12:56:14 pm »
Абе се испокаравте за авиони на форум за коли....

Амин.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2744
  • Слобода или смрт
Одг: Air crash investigation
« Одговори #430 на: 01 Април 2015, 14:31:22 pm »
За добро карање нема лоша тема :D

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5290
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #431 на: 02 Април 2015, 10:17:06 am »



http://www.reuters.com/article/2015/04/01/us-france-crash-idUSKBN0MS3JI20150401
 
Цитат
   "There is no doubt that what we saw are the final seconds of what happened on board," Reichelt said.
As Reuters reports, the scenes seen on the video were chaotic and very wobbly, said Bild, adding screams and shouts of "My God" could be heard in variuous languages, indicating the passengers knew what was happening.


Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Air crash investigation
« Одговори #432 на: 03 Април 2015, 15:16:51 pm »
До кај е ова со авионов? Не пратам више...

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Air crash investigation
« Одговори #433 на: 03 Април 2015, 16:21:03 pm »
Како не пратиш? Ние сите од тебе чекаме ;)

http://www.theguardian.com/world/2015/apr/02/germanwings-crash-second-black-box-found

Ја нашле втората црна кутија.

Цитат
“The second black box, the DFDR, was found by a female gendarme from Chamonix,” he said.

“This box was the same colour as the rock. It was found to the left of a ravine that had already searched but it was embedded. It had to be dug out. It had obviously been in the fire, because it is charred, however, its general state leads us to hope there is a possibility that it can be exploited.”

Robin said the DFDR would normally contain 500 registered flight recordings, of speed, altitude, motors and other technical data that he said were “vital ... for finding out the truth” of the Airbus A320 crash.

The flight recorder was flown to Paris on Thursday evening to be sent for examination by experts at the French air accident investigation bureau (BEA).

“It will give us all the details of the flight itself from its departure from Barcelona to the crash and, above all, the actions of the pilot,” Robin said. “It will tell us if there was only one pilot operating at the time of the crash ... it’s a complement to us understanding the final minutes of this flight.”

Robin said the evidence appeared to confirm that Lubitz was alive and conscious right until the end and had acted twice in response to two speed alarms.


Паралелна истрага, го испитувала таблетот на копилотот и нашла дека од него некој сурфал по сајтови за методи за самоубиство, лекарски интервенции и сигурносни механизми за пилотската врата во авион.

Цитат
Ralf Herrenbrück, the German prosecutors’ press spokesman, said the a tablet computer found in the co-pilot’s flat had been analysed.

“The browser history had not been deleted, in particular search terms called up using this device in the time from 16 March to 23 March 2015 could be reconstructed,” Thursday’s statement from Herrenbrück said.

“According to these, the user was, on the one hand, looking into medical treatments and, on the other, learning about the different methods and possibilities of committing suicide.”

On at least one day, according to the statement, Lubitz had spent several minutes entering search terms about cockpit doors and their security arrangements.

The user name, personal correspondence and search terms found on the tablet all appeared to confirm that the device belonged to Lubitz, Herrenbrück said. He added that they would not be releasing the exact search terms used and that the device was still being examined.





Но ништо од ова не ги објаснува борбените авиони кои го следеле авионот а кои не се споменуваат во извештајот иако се сосема јасно сликани.

Цитат
Нема шанси некогаш да признаат дека било поинаку, т.е дека автопилотот е оневозможен со далечинско управување, откако авионот се урна во планината.

Невозможно е приказната во која автопилотот останал уклучен а копилотот се онесвестил, бидејќи авионот би продолжил да лета рамно додека не остане без гориво. Не би почнал да паѓа сам од себе.
Најголемиот проблем се борбените авиони кои го следеле авионот додека не ударил во планината а потоа избегале. Тоа е факт и од тоа не може да избегаат.

Дали луѓето ќе поверуваат во приказната за самоубиство? Нема ако дознаат за борбените авиони.

...

Авионот А320 е посебно креиран што педалите и вртачите не се поврзани со механиката на авионот. Ако А320 бил опремен со механика за избегнување на судири, тој никако не можел да удир во планина бидјеќи би се подигнал во последен момент. Во тој случај, борбените авиони морале да пукаат на крилата на опашката како би оневозможиле избегнување на судир.

Без опашка, авионот под полн гас би се удрил во планината, што се поклопува со извештаите на очевидци кои слушнале грмење од неколку секунди.

...

Кој на крај бил во авионот?

Според најновите извештаи , во авионот се наоѓале двајца инжиниери на фирмата „Delphi“
Ова е дури дел од информациите, кој знае што уште ќе дознаеме и што се ќе се обидат да скриајт од нас.

http://think.mk/pregled/avionot-ne-bil-urnat-od-kopilotot-tuku-na-mestoto-porano-imalo

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #434 на: 03 Април 2015, 16:42:29 pm »
Но ништо од ова не ги објаснува борбените авиони кои го следеле авионот а кои не се споменуваат во извештајот иако се сосема јасно сликани.

:)

не тролај сеа и ти