Автор Тема: Авијација  (Прочитано 186198 пати)

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: Air crash investigation
« Одговори #450 на: 07 Април 2015, 12:14:50 pm »
Темава може да се прекрсти во "Boздухопловна тема"

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #451 на: 07 Април 2015, 14:34:23 pm »
Познат ви е дизајнов?

Да, германците го имаат.... позајмено од американецот Џек Нортроп, кој е првиот конструктор кој конструирал авион (не едрилица) со ваква конструкција: Northrop N1B во 1940.

Современиот стелт бомбардер B-2 кој користи сличен ерфрејм го произведува - пригодно - фирмата која тој ја формирал: Northrop (сега мерџана со Grumman).


Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Air crash investigation
« Одговори #452 на: 07 Април 2015, 14:38:05 pm »
На Шмит авиончето, Кептн Америка што му го рушеше :)


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Air crash investigation
« Одговори #453 на: 07 Април 2015, 14:49:50 pm »
http://en.wikipedia.org/wiki/Horten_Ho_229

Цитат
In early 2008, Northrop-Grumman paired up television documentary producer Michael Jorgensen, and the National Geographic Channel to produce a documentary to determine whether the Ho 229 was, in fact, the world's first true "stealth" fighter-bomber.[3] Northrop-Grumman built a full-size non-flying reproduction of the V3, constructed to match the aircraft's radar properties. After an expenditure of about US$250,000 and 2,500 man-hours, Northrop's Ho 229 reproduction was tested at the company's classified radar cross-section (RCS) test range at Tejon, California, where it was placed on a 15-meter (50 ft) articulating pole and exposed to electromagnetic energy sources from various angles, using the same three HF/VHF-boundary area frequencies in the 20–50 MHz range used by the Chain Home system in the mid-1940s.[3]

RCS testing showed that a hypothetical Ho 229 approaching the English coast from France flying at 885 kilometres per hour (550 mph) at 15–30 metres (49–98 ft) above the water would have been visible at a distance of 80% that of a Bf 109. This implies a frontal RCS of only 40% that of a Bf 109 at the Chain Home frequencies. The most visible parts of the aircraft were the jet inlets and the cockpit, but caused no return through smaller dimensions than the CH wavelength. Given the high-speed capabilities of the aircraft it would have given the British defences just two and a half minutes to respond, which would not have been enough time.


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #454 на: 07 Април 2015, 15:10:21 pm »
Ааа, ОК, јас мислев дека алудираш на обликот на ерфрејмот, не на стелт карактеристиките.

Германците многу го „јаделе“ заради британските радари. Според многу историчари, токму заради британската радарска мрежа ја изгубиле „битката за Британија“: и покрај тоа што британците имале помалку на број авиони од нацистите, радарите им овозможувале да ги користат „оптимално“ насочувајќи ги точно кога треба каде што треба. Откако Геринг почнал да губи премногу авиони над Ламанш и Довер, дури тогаш се сетил прво да ги онади британските радарски инсталации, но веќе било предоцна...

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5346
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #455 на: 07 Април 2015, 15:55:30 pm »

Германската воена машинерија е финансирана од американските богаташи мулти-триолинери. После војната (во која истите дебело профитирале), тие си ги собрале назад и опремата и германските научници и стручњаци.

Се разбира, историјата ја пишуваат победниците. Воедно, наивците лесно ги голтаат приказните кои им се сервираат - во случајов дека „Џек Нортроп, кој е првиот конструктор кој конструирал стелт авион„.
Но вистината е таква да дури и еден меинстрим медиум како би-би-си има ваков напис:



Project Paperclip: Dark side of the Moon


The first group of Paperclip scientists


By Andrew Walker
BBC News
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/4443934.stm

 Sixty years ago the US hired Nazi scientists to lead pioneering projects, such as the race to conquer space. These men provided the US with cutting-edge technology which still leads the way today, but at a cost.

The end of World War II saw an intense scramble for Nazi Germany's many technological secrets. The Allies vied to plunder as much equipment and expertise as possible from the rubble of the Thousand Year Reich for themselves, while preventing others from doing the same.
The range of Germany's technical achievement astounded Allied scientific intelligence experts accompanying the invading forces in 1945.
...
US forces removed V-2 missiles from the vast Nordhausen complex, built under the Harz Mountains in central Germany, just before the Soviets took over the factory, in what would become their area of occupation. And the team which had built the V-2, led by Wernher von Braun, also fell into American hands.
...
Thus began Project Paperclip, the US operation which saw von Braun and more than 700 others spirited out of Germany from under the noses of the US's allies.

Wernher von Braun: Nasa icon and former SS officer
...
 There was, though, one major problem. Truman had expressly ordered that anyone found "to have been a member of the Nazi party and more than a nominal participant in its activities, or an active supporter of Nazism militarism" would be excluded.
Under this criterion even von Braun himself, the man who masterminded the Moon shots, would have been ineligible to serve the US. A member of numerous Nazi organisations, he also held rank in the SS. His initial intelligence file described him as "a security risk".

And von Braun's associates included:
- Arthur Rudolph, chief operations director at Nordhausen, where 20,000 slave labourers died producing V-2 missiles. Led the team which built the Saturn V rocket. Described as "100 per cent Nazi, dangerous type".
- Kurt Debus, rocket launch specialist, another SS officer. His report stated: "He should be interned as a menace to the security of the Allied Forces."
- Hubertus Strughold, later called "the father of space medicine", designed Nasa's on-board life-support systems. Some of his subordinates conducted human "experiments" at Dachau and Auschwitz, where inmates were frozen and put into low-pressure chambers, often dying in the process.

 And the paperclip which secured their new details in their personnel files gave the whole operation its name. Sixty years on, the legacy of Paperclip remains as vital as ever.
With its radar-absorbing carbon impregnated plywood skin and swept-back single wing, the 1944 Horten Ho 229 was arguably the first stealth aircraft.


The Stealth bomber: Based on a 1944 German design
The US military made one available to Northrop Aviation, the company which would produce the $2bn B-2 Stealth bomber - to all intents and purposes a modern clone of the Horten - a generation later.

Cruise missiles are still based on the design of the V-1 missile and the scramjets powering Nasa's state-of-the-art X-43 hypersonic aircraft owe much to German jet pioneers.


             



Ајт, товарај за во ’мерика!







Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #456 на: 07 Април 2015, 16:14:25 pm »
Воедно, наивците лесно ги голтаат приказните кои им се сервираат - во случајов дека „Џек Нортроп, кој е првиот конструктор кој конструирал стелт авион„.

Ако читаш малку повнимателно ќе забележиш дека ама баш никаде не реков дека Џек Нортроп е првиот кој конструирал стелт авион, туку првиот кој конструирал авион со „летечко крило“ конфигурација на ерфрејмот. И тоа си е така.

Инаку, после војната, во САД (и во Британија, и во СССР, кој што си фатил...) идат сочуваните примероци од сите нацистички воени машини, не само од Ho229...

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Air crash investigation
« Одговори #457 на: 07 Април 2015, 16:23:50 pm »
Дали некој знае која е официјалната причина за несреќата кај Блаце 2008год, кога се урна армискиот Ми-17 во која загинаа 11 припадници на АРМ ?

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1936
Одг: Air crash investigation
« Одговори #458 на: 07 Април 2015, 16:51:22 pm »
http://arhiva.vlada.mk/files/Konecen_Izvestaj_na_komisijata_za_helikopterskata_nesrekja.pdf

Еве ти извештај.

Според мене има низа на проблеми, од одржувањето на хелихоптерот до инсталацијата на новите системи и притоа не соодветна обука на пилотите, грешка во процедури од страна на пилотите, еднаш зборат македонски па англиски, мешаат фити со метри, во цела збрка можда и некој инструмент затаил.

Во главно, македонска работа. Нема институција која функционира правилно. Се е импровизација кај нас.
« Последно менување: 07 Април 2015, 16:58:17 pm DimitarMK »

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: Air crash investigation
« Одговори #459 на: 07 Април 2015, 17:17:47 pm »
Дали некој знае која е официјалната причина за несреќата кај Блаце 2008год, кога се урна армискиот Ми-17 во која загинаа 11 припадници на АРМ ?
Речиси од истата како и владиниот Кинг Ер

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #460 на: 07 Април 2015, 18:43:41 pm »
Речиси иста како најголем дел од авионските несреќи.

Нема еден круцијален причинител. Се работи за цела доооолга низа на неправилности и груби прекршувања на правилата и процедурите.

Во извештајот - од стр. 44 па натаќе.

Микси, ова одамна сакам да прашам некој упатен: има ли кај нас воопшто некој со прописна IFR обука?
« Последно менување: 07 Април 2015, 18:54:40 pm filipv »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #461 на: 07 Април 2015, 19:45:07 pm »
има ли кај нас воопшто некој со прописна IFR обука?

Osven na tebe jas na nitu eden drug ne mozam da se setam ;D

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: Air crash investigation
« Одговори #462 на: 07 Април 2015, 20:23:44 pm »
Хехе, нормално дека има

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Air crash investigation
« Одговори #463 на: 16 Април 2015, 18:26:17 pm »
Russia's new supersonic bomber can outrun Britain's best fighter jet... and Vladimir Putin could soon send them our way

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3005961/Russia-s-new-supersonic-bomber-outrun-Britain-s-best-fighter-jet.html

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #464 на: 16 Април 2015, 18:37:24 pm »
Жута штампа.

Вистина е дека максималната теоретски можна брзина на Ту-160 е отприлика иста како онаа на Тајфунот, НО таа брзина тупољевот може да ја држи кратко време (неколку минути) затоа што може да ја постигне само со форсаж при што се троши енормно количество гориво - цел резервоар се празни за, како што реков, неколку минути. Брзината на крстарење при која го има номиналниот, голем долет е далеку пониска и подзвучна.

Од друга страна, Тајфунот е еден од ретките авиони кој има можност за суперкруз, т.е. за одржување на многу висока, надзвучна брзина без употреба на форсаж. За разлика од Ту-160 (како и повеќето други авиони) тајфунот може да крстари со надзвучна брзина и без форсаж. Со други зборови, доколку летаат со иста, максимална брзина, Тупољевот нема поголем, туку помал домет од Тајфунот.

Па така, и покрај тоа што теоретски најголемата моментална брзина на Ту-160 е иста како на Тајфунот, просечната брзина е далеку помала. Затоа, Ту-160 не може ни у лудило да му избега на Тајфунот, иако oваа жута штампа го сугерира спротивното.