Автор Тема: Авијација  (Прочитано 166077 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #360 на: 30 Март 2015, 15:05:12 pm »
Они (тие што ја имаат  власта со информирањето) лажеа и за Грција и за Сребреница и за Грузија и за Ерменија и са мал милион други работи.

Kои се тие? Дали лажовот е еден ист, или постојат повеќе центри од кои потекнува лажењето?

Дај ми една добра причина зошто да верувам на информации пласирани од некој што докажано лаже во јавност без око да му трепне?

Повторно: кој е тој? Кој е тој еден ист извор кој порано лажел за Сребреница, а сега лаже за ербасот?

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2744
  • Слобода или смрт
Одг: Air crash investigation
« Одговори #361 на: 30 Март 2015, 15:07:23 pm »
Каква наивност чудо едно.. :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #362 на: 30 Март 2015, 15:10:00 pm »
Каква наивност чудо едно.. :D

Се согласувам дека тука имаме едно чудо наивност.

Но, ако алудираш на тоа дека јас сум наивниот, да те потсетам дека не бев ја тој што верува дека авионите на путин и обама имаат падобрани.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2744
  • Слобода или смрт
Одг: Air crash investigation
« Одговори #363 на: 30 Март 2015, 15:12:26 pm »
Авионите на путин имаат едно чудо работи па така и падобран а ти пријателе нема никогаш да дознаеш што има во нив.

Очигледно уште не си научил дека некоја кожа е поскапа од другите..

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #364 на: 30 Март 2015, 15:15:11 pm »
(facepalm)

Микси, читаш ли бе ова друже...

Авионите на путин имаат едно чудо работи па така и падобран а ти пријателе нема никогаш да дознаеш што има во нив.

А како ти дозна?

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2744
  • Слобода или смрт
Одг: Air crash investigation
« Одговори #365 на: 30 Март 2015, 15:18:25 pm »
(facepalm)

Микси, читаш ли бе ова друже...

Авионите на путин имаат едно чудо работи па така и падобран а ти пријателе нема никогаш да дознаеш што има во нив.

А како ти дозна?

Не дознав. Да знаев веројатно сега ќе бев мртов :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #366 на: 30 Март 2015, 15:27:35 pm »
Дали добро ти ја разбирам линијата на резонот? Поправи ме ако грешам:

„не знам што има во авионот на путин“ --> „во авионот на путин има падобран за спасување“

Вака некако иде логичкото следството? Добро те разбирам?


Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7385
Одг: Air crash investigation
« Одговори #367 на: 30 Март 2015, 15:30:26 pm »

Они (тие што ја имаат  власта со информирањето) лажеа и  за Сребреница


И јас мислам дека лажат за Сребреница.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #368 на: 30 Март 2015, 15:32:25 pm »
И јас мислам дека лажат за Сребреница.

Кој лаже? Germanwings?

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2744
  • Слобода или смрт
Одг: Air crash investigation
« Одговори #369 на: 30 Март 2015, 15:34:36 pm »
Дали добро ти ја разбирам линијата на резонот? Поправи ме ако грешам:

„не знам што има во авионот на путин“ --> „во авионот на путин има падобран за спасување“

Вака некако иде логичкото следството? Добро те разбирам?



Зборев за останатите работи што не ги знам..

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7385
Одг: Air crash investigation
« Одговори #370 на: 30 Март 2015, 15:36:07 pm »
И јас мислам дека лажат за Сребреница.

Кој лаже? Germanwings?

Американците ! ;D :D :D :D Германвингс не, ама затоа луфтханза могуче е да лаже :P ;D :D  Значи општо правиме муабет за лажењето...

А за авионскава несреќа, не знам шта речи... :)  

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #371 на: 30 Март 2015, 15:37:57 pm »
Дали добро ти ја разбирам линијата на резонот? Поправи ме ако грешам:

„не знам што има во авионот на путин“ --> „во авионот на путин има падобран за спасување“

Вака некако иде логичкото следството? Добро те разбирам?



Зборев за останатите работи што не ги знам..

Да? Мене ми се причини дека падобрани спомнувашe:

Авионите на путин имаат едно чудо работи па така и падобран а ти пријателе нема никогаш да дознаеш што има во нив.

Очигледно уште не си научил дека некоја кожа е поскапа од другите..

Нејсе... велиш „станатите работи што не ги знам“. ОК, кои работи ги знаеш? Поточно, тие што ги знаеш - како ги знаеш?

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5290
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #372 на: 30 Март 2015, 15:53:57 pm »
Каква наивност чудо едно.. :D
Не е наивност, туку некаква потреба од проектирање на илузија за „експертство„.   ;)





Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Одг: Air crash investigation
« Одговори #373 на: 30 Март 2015, 16:02:58 pm »
Не е наивност, туку некаква потреба од проектирање на илузија за „експертство„.   ;)

Тоа можеби и е така, ама ти Ван ни вистинските експерти (како Микси тука или Тhe force во ГМО) не ги слушаш што ти зборат. Си тераш по свое.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5290
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #374 на: 30 Март 2015, 16:08:46 pm »
Кој лаже? Germanwings?

Американците ! ;D :D :D :D Германвингс не, ама затоа луфтханза могуче е да лаже :P ;D :D  Значи општо правиме муабет за лажењето...

А за авионскава несреќа, не знам шта речи... :)  

На шала го кажа ова - или не, сеедно еве нешто интересно:
http://www.zerohedge.com/news/2015-03-24/first-images-germanwings-crash-debris-emerge-white-house-says-no-indication-terroris
Цитат
White House, seemingly an expert in determining airplane crashes causes within hours if not minutes of the accident (see flight MH-17)  has already opined on the tragic crash of the Lufthansa Germanwings airplane:

    WHITE HOUSE: NO INDICATION OF TERRORISM IN AIRPLANE CRASH




едит:
Еве нешто уште поинтересно - Луфтханза изгледа веќе има преседан со нерегуларности на индикациите за брзина, и конеквентно губење висина без команда за тоа (при исклучување на аутопилотот).

Incident: Lufthansa A321 near Bilbao on Nov 5th 2014, loss of 4000 feet of altitude
By Simon Hradecky, created Tuesday, Mar 24th 2015 20:43Z, last updated Tuesday, Mar 24th 2015 20:43Z

On Mar 24th 2015 Germany's Büro für Flugunfall Untersuchungen (BFU) reported in their November 2014 bulletin, that the first officer observed an irregularity in the properties of the speed indication just prior to reaching FL310 and disengaged the autopilot, the aircraft in response began a descent that lasted for about one minute before the crew was able to stop the descent at FL270.

The BFU reported Spain's CIAIAC delegated the investigation to the BFU on Nov 11th 2014.

The BFU reported that according to flight data and cockpit voice recorder the first officer (35, ATPL, 6,473 hours total, 5,179 hours on type) was pilot flying, the captain (52, ATPL, 16,384 hours total, 12,414 hours on type) pilot monitoring. After the aircraft climbed clear of top of clouds at about FL200 the flight data recorder recorded a fixed value of +4.2 degrees for the left hand AoA sensor, less than a minute later the FDR began to record a fixed value of +4.6 degrees for the right hand AoA sensor. The aircraft subsequently turned to fly direct to LATEK waypoint, during this turn the captain noticed the Alpha Protection Band had unusually and significantly increased. The first officer therefore reduced the climb rate from 800 to 500 feet per minute to enable the aircraft to accelerate. A short time later the first officer disengaged the autopilot and gave a brief nose down input.

The aircraft however continued to pitch down, inputs to counter the pitch down remained without effect. About 45 seconds after the nose down began the first officer alerted the captain who took control of the aircraft, that at this time had reached a rate of descent of 4000 feet per minute and a pitch of -3.5 degrees. The captain provided a maximum nose up input which caused the aircraft to pitch up again and the rate of descent decreased and the aircraft entered level flight.

The captain was able to maintain altitude by providing a continuous nose up input deflecting the side stick about 50% of its travel. The autopilot could not be engaged again, and a manual nose up trim was not possible.


Целиот текст:
http://avherald.com/h?article=47d74074/0000
« Последно менување: 30 Март 2015, 16:21:02 pm Van »