Автор Тема: Авијација  (Прочитано 171678 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20699
Дека темава е за дешаванки со коли, не авиони.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
само ме интересираше што ќе каже мистер-избалансиран-не-сум-по-теории-на-заговор фалангич.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6504
пилотот му вика држи ја оваа висина, и упорно оди надолу.. Катастрофа...

Aко во таа каша на ветрови налетале на градиент тогаш ни господ бог не може да ја одржи висината. Затоа се лета по инструменти, дисциплинирано, од точка до точка (а точките се намерно смислени да се избегнуваат литици, воздушни столбови итн итн да не лупам сеа и ја...), без оглед како на пилотот визуелно му се чини времето и дали му се брза или не.
Имам барем мало познавање со авиони и после овој разговор на екипажот све е јасно дека грешката е нивна. Само имам едно прашање што не ми е јасно. При самиот крај копилотот вика "е така ќе намалиме на 2000" а уствари они се под 2000 фити. Дали станува збор за грешка на инструментите или?!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Зависи каде гледале, тоа не можеме да го знаеме. Дали во баро, дали во радио, дали во GPWS.... Најверојатно биле комплетно дезориентирани и мислеле дека веќе ја поминале планината, а они уште и приоѓале. Очигледно, суперочигледно е дека се работи за „контролирал лет во земја“. Јас мислам дека гледале во баро, ама не знаеле дека се уште над планината и просто сакале да се спуштат.

Ај да не лупам многу и ја сеа...

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5839
Одг: Air crash investigation
« Одговори #64 на: 08 Јануари 2015, 09:50:03 am »
« Последно менување: 08 Јануари 2015, 10:06:04 am Allexxander »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #65 на: 08 Јануари 2015, 10:06:29 am »
дали на аеродромот има или нема радар и дали авионот слетува „на слепо“ (што и да значи ова) се неповрзани работи.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Air crash investigation
« Одговори #66 на: 08 Јануари 2015, 10:36:52 am »
objasnuva covekot naj plasticno ...
« Последно менување: 08 Јануари 2015, 10:59:19 am RedEco »
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1925
Одг: Air crash investigation
« Одговори #67 на: 08 Јануари 2015, 14:09:16 pm »

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6504
Одг: Air crash investigation
« Одговори #68 на: 09 Јануари 2015, 10:07:03 am »
http://dnevnik.mk/default.asp?ItemID=7F0340EE74D8604A9F1FEB5B77CE0A97
Убаво објаснето а од тоа некои коментари подоле ми иде да се фрлам од прозор кога ги читам.

http://mrt.com.mk/node/19140 (Непоставувањето на притисокот на Мостарскиот аеродром клучно за падот на кингерот)
Ова си го мислев цело време дали е клучно за нивниот пад ама не бев сигурен, сега гледам дека и во јавноста се збори за ова. Во случај да не го адаптирале притисокот при процедура за слетување тогаш одговорот на моето прашање претходно зошто копилотот пред самиот пад вели еве сега уште малце на 2000 а на приказот се гледа дека тие се веќе нешто под 2000 фити.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55048
  • Махер
Одг: Air crash investigation
« Одговори #69 на: 09 Јануари 2015, 10:13:21 am »
http://dnevnik.mk/default.asp?ItemID=7F0340EE74D8604A9F1FEB5B77CE0A97
Убаво објаснето а од тоа некои коментари подоле ми иде да се фрлам од прозор кога ги читам.

http://mrt.com.mk/node/19140 (Непоставувањето на притисокот на Мостарскиот аеродром клучно за падот на кингерот)
Ова си го мислев цело време дали е клучно за нивниот пад ама не бев сигурен, сега гледам дека и во јавноста се збори за ова. Во случај да не го адаптирале притисокот при процедура за слетување тогаш одговорот на моето прашање претходно зошто копилотот пред самиот пад вели еве сега уште малце на 2000 а на приказот се гледа дека тие се веќе нешто под 2000 фити.
Сите се тука господине началниче саде пилотот е појден на терен.
-Шо мајка барат на терен да ојт? Кој го пушчи?
Ам, ам, никој. Никој.
-Сам си ошол на терен? Му се сладило на терен да ојт?
Не, не, не господине началниче, дозолете да вјобјасна. Тој сега да речиме на терен је, значи, фиктивно је на терен, фактички је дома. Значи...
-Побрзо бе кажи!
Пијан е господине началниче.
http://youtu.be/_5GQygSHahI?t=31m46s

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Air crash investigation
« Одговори #70 на: 09 Јануари 2015, 10:28:52 am »
Требало ондак да го загргалат со расолница.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #71 на: 09 Јануари 2015, 10:53:47 am »
Ова си го мислев цело време дали е клучно за нивниот пад ама не бев сигурен, сега гледам дека и во јавноста се збори за ова. Во случај да не го адаптирале притисокот при процедура за слетување тогаш одговорот на моето прашање претходно зошто копилотот пред самиот пад вели еве сега уште малце на 2000 а на приказот се гледа дека тие се веќе нешто под 2000 фити.

висината не се гледа од едно место. Во авионот има барем два типа на висиномери кои ја мерат висината на различен начин: едниот е барометарски, ја покажува висината над морето, другиот е радарски, ја покажува висината на тлото. И повеќе од тоа: меѓународните регулативи налгаат секое комерцијално летало (каков што беше, на пример, претседателскиот авион) да има барем два, потполно независни радарски висиномери, кои ќе работат на различни фреквенции, ќе користат различни независни антени итн итн. Значи, треба да има вкупно ТРИ независни висиномери: еден барометарски и два радарски.

Регулативите се така намерно стокмени да отказ на еден поединечен инструмент просто не смее да ја загрози безбедноста на летот на кој било начин.

Е сега, ако инструментите, заради дубиозно одржување (т.е. прекршување на процедурите за одржување!) биле фалични од старт, но некој одлучил „ај бе нема гајле ене го кај е мостар сум летал стопути таму ееее па и ти“, тоа е веќе друга работа. Тоа е непочитување на процедурите кое во авијацијата понекогаш се плаќа со глава.

За секоја авионска несреќа треба повеќе утки да се случат. Една поединечна утка многу ретко доведува до несреќа. Токму затоа и сценариото со саботажа/атентат е речси невозможно: освен ако во авионот некој не стави бомба, просто не може авионот да се саботира на таков начин што ќе резултира со CFIT и смрт.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6504
Одг: Air crash investigation
« Одговори #72 на: 09 Јануари 2015, 11:59:06 am »
Така де. Мислам дека постариов пилот си гледал на радарски висиномер (кога вика дека се на 500 фити од земја), а копилотов кој што бил главен за да го слета авионот се информирал од барометарски кој што можеби не бил адаптиран.

Друга причина нема зошто копилотов вика пред самиот крај ќе намалиме на 2000 (идно време) а тие се под 2.000, а капетанов во меѓувреме гледа кај него покажува помалку од 500 фити и почнува да се чувствува тензија од негова страна па затоа и вели гас гас а згора на тоа следува аларм дека се под 250 фити од селектираниот минимум на каптетанот од 2000 фити (што останува прашањето ако тој аларм се активирал а зима информации од барометарски (но мислам од левата страна кај капетанот, тогаш значи дека функционирал), но овој кај копилотов кај што гледал во висиномерот можеби покажувал неколку стотици фити повеќе.  ???
« Последно менување: 09 Јануари 2015, 13:09:29 pm vlatko.klp »

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6538
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Air crash investigation
« Одговори #73 на: 09 Јануари 2015, 13:55:43 pm »
Освен аудиото ако не е оригинал, јас не гледам никакви заговори и скриени работи.
Пилотите згрешиле или муџахедините му го испрале мозокот на копилотот и тој го нурна авионот.

Не дека некој детал не е скриен, што знам јас, ама пак ако загини некоја јавна личност, мора саботажа да е.
За Џексон докторот е крив тој што самиот бил болен од умот и шмркна едно 57 апој.

Многу се претерува за некои работи, мое мислење.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #74 на: 09 Јануари 2015, 20:45:08 pm »
Зошто им требаше толку многу години истрага ако аудоио снимките ги имаа уште од самиот старт и на нив е се јасно и гласно кажано?

Сабајлето кога падна авионот, колега мој на кој му бев претпоставен ми се јави на телефон и ми рече не можам да дојдам денес на работа, чичко ми се јави, принудно слетале со авионот, ќе ги соберам братучедите и ќе одиме да го земеме од таму некаде, ќе ги пренеле со возило. Чичко му беше обезбедување на Борис Т. Кога се врати ќажа дека загинале, а чичко му се јавил дома на телефон... Нешто ќе тужеа за фалсификувани аудио снимки и слично ама не сум го видел човекот од кратко време после настанот, не знам што се случувало подоцна.

Некој очигледно пробува да пробие приказна во јавноста, макар било и преку National geographic.