Автор Тема: Авијација  (Прочитано 164182 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Тој што викате дека звучи на пијан, воопшто не звучи на пилот, непрофесионално тотално.
« Последно менување: 07 Јануари 2015, 19:14:01 pm DarthJe5us »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Eдниот пилот звучи дека е пијан, но не мора да значи, можно е да има говорна маана.

Ништо чудно.

Може не треба да зборам, но на времето со сигурност знам дека на линијата скопје-рим на авиоимпекс не еднаш пилотите биле цврцнати.

Летање и пиење не е ништо непознато онаму каде што владее полупочитување на правилата - екс ју, екс ссср, африка итн итн. Напротив. Прашајте било кој пилот ќе ви каже.

Отсутен Marakana

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 886
Taka e udrete po pilotite...   Dosol nekoj i rekol piloti se krivi i tolku.  Ajdeeeeee, da ne pcujam.

Pilotite bea so poveke godisno iskustvo, ne bile sobrani od skolo aj ti ke go  letas predsedatelot
Imam zapoznato nekolku piloti i site se drinkeri i kurvarista ama na zemja, vie go napravivte pijan ..za da poleta toj pred 7 moral da bide barem vo 5 sabajle na rabota, za proverki itd.
Kolku i kako e odrzuvan avionot spored mene e najbiten moment ama to ke se zaboravi neli, zosto sega da gi zaglavueme i niv, do pilotite e.

 

Коме је суђено да буде јебан, том гаће саме падају

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Taka e udrete po pilotite...   Dosol nekoj i rekol piloti se krivi i tolku.  Ajdeeeeee, da ne pcujam.

Па ако се - шо да праиме? Да викаме „не не се криви“ а се? Ќе смишљаме глупи теории на заговор, или ќе и погледнеме на вистината у очи?

Тоа е. јеби га.

Kolku i kako e odrzuvan avionot spored mene e najbiten moment ama to ke se zaboravi neli, zosto sega da gi zaglavueme i niv, do pilotite e.

Неисправен авион не е оправдување за непочитување на процедурите. Дотолку повеќе што токму процедурите се така смислени да евентуален отказ на некој инструмент нема да ја доведе безбедноста во прашање. Токму непочитувањето на процедурите остава простор еден минорен дефект да доведе до катастрофа (како што, на пример, му се случи на оној францускиот ербас што падна во атлантски океан)
« Последно менување: 07 Јануари 2015, 19:12:31 pm filipv »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Пред се делува несериозно за пилот на ПРЕТСЕДАТЕЛ.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Човечкиот живот е бесценет во секој случај, без оглед дали се работи за претседател или потпретседател. Пилотот мора да ги почитува процедурите без оглед кој му е патник. Ако ништо друго, тој самиот е човек, со фамилија, пријатели, обврски...

Правилата за летање се испишани со крв.

Отсутен Marakana

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 886
Ke se slozime deka na nas nikogas nema da ni kazat cela prikaska.
Zatoa jas poprvo ke poveruvam vo toa deka instrumentite zataile vo daden moment
Za cvrcnati piloti ima toa stoi, mada ne veruvam deka bi bile del od pred. protokol da go narecam taka

p.s. vo princip teorii na zagovor se zanimacija za "pametni" ama koga ke se setam na slikive od avionot nesto ne drzi voda (pod uslov da se orginalni sliki)... jaglenosani tela inekoi raboti a drugi necepnati itn...
Коме је суђено да буде јебан, том гаће саме падају

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Ќе мора да се сложиме да не се сложуваме, пилотска грешка е.

Отсутен Marakana

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 886
Коме је суђено да буде јебан, том гаће саме падају

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Ќе мора да се сложиме да не се сложуваме, пилотска грешка е.
Очигледно.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5529
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Taka e udrete po pilotite...   Dosol nekoj i rekol piloti se krivi i tolku.  Ajdeeeeee, da ne pcujam.

Па ако се - шо да праиме? Да викаме „не не се криви“ а се? Ќе смишљаме глупи теории на заговор, или ќе и погледнеме на вистината у очи?

Тоа е. јеби га.

Kolku i kako e odrzuvan avionot spored mene e najbiten moment ama to ke se zaboravi neli, zosto sega da gi zaglavueme i niv, do pilotite e.

Неисправен авион не е оправдување за непочитување на процедурите. Дотолку повеќе што токму процедурите се така смислени да евентуален отказ на некој инструмент нема да ја доведе безбедноста во прашање. Токму непочитувањето на процедурите остава простор еден минорен дефект да доведе до катастрофа (како што, на пример, му се случи на оној францускиот ербас што падна во атлантски океан)
Francuskiot Airbus ne padna od nepocituvanje na procedura.
Tuku od nedovolen trening na pilotite za situacijata t.e. scenarioto vo koe se najdoa.
Edinstvena greska im bese sto kapetanot ne ja prevzema kontrolata od prviot oficer vo poslednite kobni 2 minuti.

Taa nesreka e kombinacija od navistina nesrekni okolnosti.
Rezultat na istata e voveduvanje na ekstra trening na pilotite i menuvanje na procedura za letanje na golemi visocini.
Avionot pagase vo stall pozicija celi 2 minuti, i poslednite 30sek im tekna sto e ali kasno bese.

Taa e najinteresna od site epizodi na air crash investigation serijalot, poglednete ja vredi vremeto mislam okolu 50ina min trae.
Ja ima na youtube vo HD.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Евеј се тие 7 грешки според Кулиќ..

- Седум грешки една по друга направил екипажот при летањето. Полеталe пред седум часот од Скопје без да ги знаaт временските услови во Мостар, не направиле подготовка за слетување, ги занемариле информациите на контолорот дека облаците се ниски, при губење на навигацијата не го прекинале приодот туку го продолжиле, исклучувањето на автопилотот, почнале порано да ја намалуваат висината, како и тоа дека пилотот не ја одржувал пропишаната минимална висина бидејќи немал доволна обука за да го прави тоа..

П.с. На истиот аеродром требало да слетаат и претседателите на Србија и Хрватска ама пради облачноста летовите биле откажани...

Отсутен Marakana

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 886
Ovie 7 greski mozam da gi napravm jas, ili nekoj masinovozac. Ama pilot, ajd neka e edna ili dve ama sedum.
Коме је суђено да буде јебан, том гаће саме падају

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Francuskiot Airbus ne padna od nepocituvanje na procedura.

Францускиот Ербас паднал ТОКМУ заради непочитување на процедурите. На илјадници авиони им се случило да им замрзне пито-цевката, таман работа сите ако паѓаат ради тоа.

Edinstvena greska im bese sto kapetanot ne ja prevzema kontrolata od prviot oficer vo poslednite kobni 2 minuti.

Неинформирањето на капетанот за абнормалности при отчитувањето на инструментите е ФЛАГРАНТНО непочитување на процедурите. Наместо да го викнат ВЕДНАШ откако приметиле дека нешто е фиши, како што налагаат процедурите, го оставиле да спие, додека копилотот се праел фраер „не го буди бе па и ти за глупости ја ќе се снајдам“ во клучните неколку минути. Го разбудиле кога било предоцна.

Taa nesreka e kombinacija od navistina nesrekni okolnosti.

Секоја несреќа е комбинација од навистина несреќни околности.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Еве малце подетално.. (не го имам јас пишувано)

Првата е: тие не смееле да тргнат од Скопје тоа утро, бидејќи немале информации за времето во Мостар, а времето било исклучително лошо.Претседателите на Србија и Хрватска не отишле на тој самит, поради лошото време во Мостар.

Втора грешка: не извршиле подготовки за приод и слетување на аеродромот во Мостар што подразбира анализа на информациите од картите што ги имале.

Трета грешка е што ја занемариле метео информацијата што им ја дале од контролата на летање на Кфор , а според која – облаците биле пониски од најниската висина на која можат да се симнат.

Четврта грешка – не го прекинале приодот кон аеродромот и не отишле на друга дестинација кога го изгубиле сигналот вор што е основен  приод на ародромот воМостар.

Петта грешка: замениле две точки и почнале порано да се приземјуваат

Шестта грешка: го исклучиле автопилотот и летале сами што е страшна грешка и седма грешка е – копилотот не ја одржувал висината која му била поставена  од другиот член на екипажот додека ја прелетувале таа точка – а не ја одржувал зашто не бил обучен даја работи таа работа
.................

Е сега колку што читам пилотска грешка е... Посебно на копилотот пошто не бил обучен да одржува висина.. Убаво се слуша на снимката, пилотот му вика држи ја оваа висина, и упорно оди надолу.. Катастрофа...