Taka e udrete po pilotite... Dosol nekoj i rekol piloti se krivi i tolku. Ajdeeeeee, da ne pcujam.
Па ако се - шо да праиме? Да викаме „не не се криви“ а се? Ќе смишљаме глупи теории на заговор, или ќе и погледнеме на вистината у очи?
Тоа е. јеби га.
Kolku i kako e odrzuvan avionot spored mene e najbiten moment ama to ke se zaboravi neli, zosto sega da gi zaglavueme i niv, do pilotite e.
Неисправен авион не е оправдување за непочитување на процедурите. Дотолку повеќе што токму процедурите се така смислени да евентуален отказ на некој инструмент нема да ја доведе безбедноста во прашање. Токму непочитувањето на процедурите остава простор еден минорен дефект да доведе до катастрофа (како што, на пример, му се случи на оној францускиот ербас што падна во атлантски океан)
Francuskiot Airbus ne padna od nepocituvanje na procedura.
Tuku od nedovolen trening na pilotite za situacijata t.e. scenarioto vo koe se najdoa.
Edinstvena greska im bese sto kapetanot ne ja prevzema kontrolata od prviot oficer vo poslednite kobni 2 minuti.
Taa nesreka e kombinacija od navistina nesrekni okolnosti.
Rezultat na istata e voveduvanje na ekstra trening na pilotite i menuvanje na procedura za letanje na golemi visocini.
Avionot pagase vo stall pozicija celi 2 minuti, i poslednite 30sek im tekna sto e ali kasno bese.
Taa e najinteresna od site epizodi na air crash investigation serijalot, poglednete ja vredi vremeto mislam okolu 50ina min trae.
Ja ima na youtube vo HD.