sto ke gledas :
Kako je istakao glavni istražitelj komisije Omer Kulić, posada aviona napravila je sedam bitnih grešaka, od čega je samo posljednja bila ključna, kada se avion spustio ispod dozvoljenih 1.810 ft. Na konferenciji je istaknuto da pilot koji je upravljao avionom nije bio školovan za tu vrstu letenja.
"Posada aviona uopće nije smjela poletjeti iz Skoplja zbog lošeg vremena u Mostaru, kao što nisu poletjeli ni avioni iz Zagreba i Beograda iz tog razloga. Međutim, oni su krenuli iz Skoplja prije sedam sati ujutro, a tek su u sedam sati sa mostarskog aerodroma mogli dobiti informacije o uvjetima za letenje", rekao je Kulić.
Naveo je i kako posada, između ostalog, nije na osnovu mape napravila analizu za slijetanje na aerodrom, da su isključili autopilota, što ih je moglo spasiti, nisu obratili pažnju na informacije sa kontrolnog tornja na aerodromu, te nisu preusmjerili let prema drugom aerodromu. Zatim su se ranije nego što je trebalo spustili za slijetanje, a kobno je bilo to što pilot nije uspio održati horizontalni let, već je oscilirao u putanji, usljed čega je udario u zemlju i zapalio se, pri čemu su svi putnici poginuli na mjestu događaja.
@Cuore drugar nema sto da go poznavas ti terenot , si imas procedura na letanje. Eii zamisli na kolku aerodromi letaat pilotite, nema da ja pamtat napamet konfiguracijata na teren na sekoj aerodrom...