Автор Тема: Авијација  (Прочитано 164181 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
На 6:29 вика дека радио висиномерот e на 500ft (152 метри).

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34073
  • Таков е животот... јебига
Зар дискутирате за вакви работи?

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
ne ti treba z aova da si ekspert, dovolno e da ne si glup ko dvajcava ... Sramota pred cel svet ke ide ova pa i na National Geographic ko ke ne pustat lele mori majko...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
и мене ми личеше како да е лапнат пилотот, ама ај си викам да не коментирам одма, да не се избрукам, нит сум го чул нити видел претходно тој пилот, можеби така збори човекот, поготово ако има некаков проблем со гласни жици или слично.

патем речено и јас сакам да ги видам тие 7 грешки. видов една која е прерано понирање надоле, а која може да биде и заради расипан инструмент. ама вкупно 7? кои се тие?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Чекам коментар од кумановац, он е доста навлезен во проблематикава ...

Според мене проблемот е во висината и познавањето на теренот = комуникација: контрола на лет - авион ...

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
sto ke gledas :
Kako je istakao glavni istražitelj komisije Omer Kulić, posada aviona napravila je sedam bitnih grešaka, od čega je samo posljednja bila ključna, kada se avion spustio ispod dozvoljenih 1.810 ft. Na konferenciji je istaknuto da pilot koji je upravljao avionom nije bio školovan za tu vrstu letenja.

"Posada aviona uopće nije smjela poletjeti iz Skoplja zbog lošeg vremena u Mostaru, kao što nisu poletjeli ni avioni iz Zagreba i Beograda iz tog razloga. Međutim, oni su krenuli iz Skoplja prije sedam sati ujutro, a tek su u sedam sati sa mostarskog aerodroma mogli dobiti informacije o uvjetima za letenje", rekao je Kulić.

Naveo je i kako posada, između ostalog, nije na osnovu mape napravila analizu za slijetanje na aerodrom, da su isključili autopilota, što ih je moglo spasiti, nisu obratili pažnju na informacije sa kontrolnog tornja na aerodromu, te nisu preusmjerili let prema drugom aerodromu. Zatim su se ranije nego što je trebalo spustili za slijetanje, a kobno je bilo to što pilot nije uspio održati horizontalni let, već je oscilirao u putanji, usljed čega je udario u zemlju i zapalio se, pri čemu su svi putnici poginuli na mjestu događaja.

@Cuore drugar nema sto da go poznavas ti terenot , si imas procedura na letanje. Eii zamisli na kolku aerodromi letaat pilotite, nema da ja pamtat napamet konfiguracijata na teren na sekoj aerodrom...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Далеку од тоа дека само на еден начин се мери висина.

Според мое скромно познавање, при летање во такви услови т.е магла и при окружување од таков терен, треба да се сетира висиномерот ( кој всушност е барометар, и ја мери висината според атмосверскиот притисок ) да прикажува AGL ( Above ground level ) наместо AMSL (Above Mean sea level ). За таа цел, пилотот треба да побара од контролата на летање информација за воздушниот притисок на самата писта за точно да се калибрира висиномерот, при што се одредува нулта висина да е самата писта. Доколку се помешаат овие два начина на мерење на висината, лошо калибрираниот систем комотно може да доведе до пад на авионот.

Она што не го слушнав во снимката е алармот кој предупредува дека сте на минималната декларирана висина, а јасно се препознава по јасниот извик Минимум. Минимумот не смее да се премине доколку пилотот нема визуелен контакт со пистата, а се одредува уште пред полетување. Доколку висиномерот е лошо калибриран, може да прикажува висина повисока од декларираниот минимум,па од тука е јасно зошто не би се огласил алармот, а всушност би биле многу пониско ( претпоставка ).

Баш сакам да го видам официјалниот извештај.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16713
  • Keep it 100

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5529
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Btw. Ne znam koj spomna za brodovi, da kazam samo deka brodovite gi parkiraat piloti koj go rabotata toa specijalno i gi ima na sekoe pristaniste.
Obicno se kacuvaat na brodot so mal speedboat na minimum 5km od pristanisteto po koe ja prevzema celata kontrola na brodot.

A vo vrska so avionot, koga national geographic ke napravi emisija togas ke znaeme sto potocno se slucilo i plus ke go objasnat ubavo.
Air crash investigation im se vika serijalot i e top, gi imam izgledano skoro site i objasnuvaat epten dobro i ne trrba da si rocket scientist za da svatish.

Dotogas moze samo da se spekulira.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Само што некој може да ги искористи за да ја испреврти целата приказна на начин на кој битните луѓе ќе се заобиколат и целата работа ќе се сведе на пилотска грешка. А којзнае што се се има исподесено.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5529
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Epizodata za Polskiot pretsedatel si e ubavo objasneta i tamu kako vo nasiot slucaj se govorese za Ruska vmesanost, pa na kraj ispadna deka ne se vmesani.

Sekoe zasto ima i zatoa.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
@Cuore drugar nema sto da go poznavas ti terenot , si imas procedura na letanje. Eii zamisli na kolku aerodromi letaat pilotite, nema da ja pamtat napamet konfiguracijata na teren na sekoj aerodrom...

Да, и точно таа процедура е ПРЕКРШЕНА бидејќи не му се летало 10 минути плус по инструменти. Сакал да скрати 10 и визуелно да му пријде на аеродромот по принципот „абе нема гајле сум летал за мостар ехее“.

Ова најмногу личи на класична авионска несреќа какви што авијацијата за жал познава безброј, на „скокање“ од IFR во VFR по принципот како му прднало на пилотот. Велам „класична“ бидејќи повеќето авионски несреќи настануваат токму на овој начин.

Toа го зборуваше и првиот извештај кој излезе пред повеќе години и кој го имам во pdf (не прашувајте како). Овој вториов не кажа ништо ново, туку само го потврди она што беше јасно уште од првиот. Класична „ај ќе скратам малце, кој ќе ги боцка сеа иглите, види шо убо се гледа башка го знам теренот“ авионска несреќа. Најчест тип на авионска несреќа: непочитување на IFR процедури.

Она што не го слушнав во снимката е алармот кој предупредува дека сте на минималната декларирана висина, а јасно се препознава по јасниот извик Минимум. Минимумот не смее да се премине доколку пилотот нема визуелен контакт со пистата, а се одредува уште пред полетување. Доколку висиномерот е лошо калибриран, може да прикажува висина повисока од декларираниот минимум,па од тука е јасно зошто не би се огласил алармот, а всушност би биле многу пониско ( претпоставка ).

Самото тоа што му свирнал минимумот, а он не е на финален приод (туку над планина) кажува дека работата е веќе од претходно ебана.
« Последно менување: 07 Јануари 2015, 18:52:47 pm filipv »

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Eдниот пилот звучи дека е пијан, но не мора да значи, можно е да има говорна маана.
Имам еден колега на работа му направија збрка на човекот за истата работа!!!

Друга опција може и лошо да му било на пилотот, па затоа така звучел.

Не е убаво да му лепиме етикети на човекот кога точно не ја знаеме ситуацијата!!!