Автор Тема: Golf 4 1.9 TDI - Огласи, Препораки и сл.  (Прочитано 24390 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Golf 4 1.9 TDI - Огласи, Препораки и сл.
« Одговори #120 на: 26 Декември 2014, 21:05:52 pm »
Првите 2004 се со 115, потоа се со 120, ама исти џока е...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Golf 4 1.9 TDI - Огласи, Препораки и сл.
« Одговори #121 на: 26 Декември 2014, 21:10:55 pm »
120 8в мултијет влече на ниски повише од 140 16в. Мислам дека најпогоден мотор за 147. 115 е најиздржлив па ко че видиш тоа е. :)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3822
Одг: Golf 4 1.9 TDI - Огласи, Препораки и сл.
« Одговори #122 на: 26 Декември 2014, 21:50:29 pm »
Да ја повозам малце повеќе ќе направам некоја споредба како што треба. Можам да приметам дека е доста погласна од Голф 5, како и мењачот дека и е полош од истото возило 1.9 ТДИ, е сега зошто е кола настаро можно е да е кај мене примерокот таков. Ми се допаѓа фидбекот од воланот односно се стврднува колку што треба на големи брзини за разлика од Ибицата на пример кај која што не 160 неможам со една рака да ја возам опуштено. Седиштата се иста така доста добри иако ми фали малку подршка во горниот дел, но мислам дека за 2004 биле прва лига. Моторот исто така влече од доста ниски обртаи(над 900рпм веќе нема дупка) и се врти доста и мислам дека е подобар од 1.9 ТДИ 105кс, потрошувачката дефенитивно му е поголема од истиот на ВЊ и е би рекол на исто ниво ако не и поголема и од 2.0 ТДИ што го имам во Аудито. Сега за сега толку ми иде вака напамет, ја имам возено само 190км.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
Одг: Golf 4 1.9 TDI - Огласи, Препораки и сл.
« Одговори #123 на: 26 Декември 2014, 23:27:07 pm »
Извади ја сијаличката. И кај мене на Спаркот беше така и на Твингото. Ги извадив и двете и сега раат сум.
"Вистинска“ солуција...

Те потсетува на нешто ::)
;D ;D ;D

Менувачот е малку поинаков, чуден е долгиот од и бара навикнување, меѓутоа по мене е доста прецизен.

Седиштето има за подесување и за грбот, најгорното кругче од страна. Сијаличката за долги ...па кај сите возила е плава :) инаку ако ти смета светлото од шал таблата можеш со долго држење на - кај што се копчињата лево од воланот за ресетирање км и ќе ти свети само кругот со колку км на час возиш ;)

Моторот ти е гласен, со промена на уљето ќе се намали звукот а можно е и капакот да прави звук, знае од се измести од гумиците на штрафовите.

Кога ќе смениш долни виљушки, провери центрирање па ќе споделиш искуство.

Што се однесува до потрошувачката, низ град знае да движи накај 8л зимно, но на отворено верувај нема да отиде над 5.5 (ако возиш 150). Јбг Аудито твое е понова технологија. Просекот на бордот е генерално точен.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Golf 4 1.9 TDI - Огласи, Препораки и сл.
« Одговори #124 на: 27 Декември 2014, 07:16:10 am »
Јас имав прилика да видам колата на кратко, Моторот спие, не е гласен, целата кола е (по)гласна кога се движи. Е сега, тоа може да биде до (лоши) гуми, изолација на самата кола, и ред други фактори, а и италијаните се „познати“ по некој децибел погласни возила.

Инаку, колата е супер сочувана и изгледа одлично. Што се однесува до сијаличето за долги, можно е некој во одреден момент да го има сменето со појака ватажа, ако другите се 0,3W, ова да е 0,5W или повеќе...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Golf 4 1.9 TDI - Огласи, Препораки и сл.
« Одговори #125 на: 27 Декември 2014, 09:25:13 am »
Саше ни јас немам, но може да се стави ако сакаш.

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/277237-how-retrofit-esp-vdc-5-7-alfa-147-jtd-2001-a.html

Еве ти повеќе инфо. Башка верувај со нормално и малку поагресивно возење нема да ти треба, колата си има одличен суспензиски сетап.

Вообичаено за краток хеч, што нема што многу да му виси позади задна осовина, ретко кога виситнски ќе ти затреба ESP. 147-цта убаво и лесно си го мести задникот и правилно реагира на контролите на воланот и нема посебно потреба од голема умешност да ја доведеш на место.

Ретрофит на VDC изгледа како pain in the ass  а придобивката не е сразмерна со вложениот труд и пари. Ако бараш начин да се подобри стабилноста и да се намали ризикот од губење на тракција, спирали и афермаркет ARB од Eibach и пичи.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3822
Одг: Golf 4 1.9 TDI - Огласи, Препораки и сл.
« Одговори #126 на: 27 Декември 2014, 09:47:13 am »
Не ни помислив да и ставам VDC, ме интересираше само дали има мојата зошто во огласот дечкото имаше пишано дека има а знам дека сите имаат ASR копче па барав начин како да дознаам дека има. Такви сесиозни зафати на оваа кола нема да се изведуваат. Одкога ќе ја доведам механички во добра состојба и ќе ги исполирам фаровите може само како занимација да поставам изолација низ цела кола и тоа е тоа, секако татко ми не ги пази ич колите така да џабе ќе и се замарам.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Golf 4 1.9 TDI - Огласи, Препораки и сл.
« Одговори #127 на: 27 Декември 2014, 16:14:19 pm »
Да ја прекрстевме темава веќе а? :)

Пребацено во темата за Алфите, чунки Саше нејќе да отвара тема у гаража, пошто не е негово возилото.
« Последно менување: 28 Декември 2014, 02:32:37 am velestrumf »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.