Автор Тема: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active  (Прочитано 6807 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« на: 23 Декември 2014, 11:58:40 am »




http://www.carclub.mk/2014/12/23/test-peugeot-508-2-0-hdi-active-hrabar-nastapn-na-francuskiot-igrac/

Доволно различен за сега визуелно да ми се свиѓа. Шуќур ја тргнаа таа окезената фаца и колава заличи на нешто. Очајно мали тркала, непријатен менувач за користење, и некако цврсти седишта - очекував помеки седишта од француски седан.

Цената е во рамките на она што е очекувано. Најверојатно би требало да е нешто пониска за да биде поконкурентен. Дали би го одбрал пред Passat, Mondeo и Mazda 6? Не. Дали би го земал во предвид? Сигурно, би било глупаво да го заобиколи човек, особено ако сака малку да избега од Германците. Сепак, новите модели се глава и рамења погоре.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #1 на: 23 Декември 2014, 12:33:10 pm »
За да може кола да се створа мора основните функции да и се на првото место. А тоа се волан, менувач и мотор. Во ова возило моторот е пристоен. Воланот е пристоен исто така. Меѓутоа менувачот и куплунгот се две класи послаби од она што би требало да го има едно вакво возило. Најголемата мана е таа. Тоа спаѓа во основна функционалност на едно возило. Ако те замара при возењето, значи нешто не е во ред. Не е ужасен куплунгот како во Мерива, но е како за Пежо 107 наменет, а не за комфорна лимузина. Значи едино решение за да се размисли за колава е аутоматик.

Седиштата се прерамни доле и тврди доле. Слично како во претходната фисета која ја имам јас. Нелагодност ствараат по кратко користење, а камо ли подолг пат за каков е наменето ова возило. Можеби се решава со некои подобри седишта, ако ги има во понуда. Со основните не би земал јас.

Тие се основни работи со кои имаш прв контакт. За да стигнеш да гледаш ентериери и лепота треба тие да се надминат. И веќе не личи на тие ледови, дрла и слично да оди халоген фар. Крајно време е а се сменат фаровите. Сигурно има Ксенон во опција. Но ова немаше.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #2 на: 23 Декември 2014, 21:49:17 pm »
Passat  е закон!!! А богами и Golf!. Не знам што воопшто другиве покушаваат да праат коли? Паднавте на г’з од најфул опремениот PAssat па сеа фали ксенон. Е па фали.   Пасатот не го коментирам, не сум го пробал не знам. 6-ката иако е дизајнерски најдобро ауто у класа, непростлив е пропустот во изолацијата. На поголеми брзини, посебно при седење позади, шушти и бучи ко да се возиш во кабриолет. Бизнис класа? No thanks!. Мондеото се роди до маана!. Прекумерна -НЕДЕКЛАРИРАНА- тежина. Секој си има вкусови, ама ме нервира форсирањето на одредени марки. И да, 508 не е прав наследник на 407, 406, 405....Peugeot комплетно се изгуби послединве години, да не биде муабетов дека сум апла 508 или смрт!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #3 на: 23 Декември 2014, 21:56:07 pm »
Ружно е ко` Пасат. :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #4 на: 23 Декември 2014, 21:59:55 pm »
Well....

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #5 на: 23 Декември 2014, 22:20:30 pm »
А каков е проблемот со куплунгот и менувачот?
На пример кај меривата јас не забележав дека куплунгот е многу тврд и тежок туку напротив. Го возев 400-500км лани и многу ми се допадна прецизноста и на куплунгот и на менувачот. Куплунгот при пуштање кај меривата, зависно од тоа во кој степен на пренос е менувачот и колку брзо се пушта самиот додава гас, што е одлично при градски маневри а особено за плавуши што газат случајни минувачи.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #6 на: 23 Декември 2014, 23:00:58 pm »
незнам дали е до бојава на колава,ама не ќе да е,премногу е обична и без душа.не ви се чини дека у последниве година две ретко добри дизајни искачаат?све некако исти гломазни,различни по големина конфекциски модели без стил,карактер,без шарм.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #7 на: 23 Декември 2014, 23:02:51 pm »
Тие што имаат карактер и шарм не се продаваат.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #8 на: 23 Декември 2014, 23:15:09 pm »
Тоа карактер  шарм на возило кога ќе прочитам ми е многу глупава работа, како оправдание за не го бива кај што треба ама еве шарм има. Што е тоа карактер и шарм, на едно возило? Божем муабет ќе си праам со возилото па карактер и шарм да има.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #9 на: 23 Декември 2014, 23:28:41 pm »
Џабе карактер и шарм ако е дебела.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #10 на: 23 Декември 2014, 23:30:20 pm »
Правеа и пежо едно време убави возила, ова е далеку од нив.
Предницава ми е тотално без идеја, сите делови ми се некако дизајнирани колку да ги има..

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #11 на: 23 Декември 2014, 23:31:08 pm »
Тоа карактер  шарм на возило кога ќе прочитам ми е многу глупава работа, како оправдание за не го бива кај што треба ама еве шарм има. Што е тоа карактер и шарм, на едно возило? Божем муабет ќе си праам со возилото па карактер и шарм да има.

Тоа е нештото што не можеш да го посочиш со прст и/или допреш, ама ти прави да се осеќаш убаво кога си во колата, или во нејзина близина.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #12 на: 23 Декември 2014, 23:39:05 pm »
Ружно е ко` Пасат. :)
Само Пасат може да биде грд ко Пасат. Не може друго, па макар и Фиат Мултипла...

Што се однесува до Пежото, веднага да му стават 3 броја поголеми тркала. Како дизајн ми се допаѓа, дефинитивно би го земал во предвид.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #13 на: 24 Декември 2014, 00:52:41 am »
Правеа и пежо едно време убави возила, ова е далеку од нив.
Предницава ми е тотално без идеја, сите делови ми се некако дизајнирани колку да ги има..
Да едно време беа убави пежоата особено предниот дел многу ми се свиѓаше на 207 та  307 та  па и 406/407 та......  што му текна после тоа знакот да го ставаат на хаубата тоатален промашај сега гледам пак се враќааат полека......

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #14 на: 24 Декември 2014, 00:59:18 am »
Правеа и пежо едно време убави возила, ова е далеку од нив.
Предницава ми е тотално без идеја, сите делови ми се некако дизајнирани колку да ги има..
Да едно време беа убави пежоата особено предниот дел многу ми се свиѓаше на 207 та  307 та  па и 406/407 та......  што му текна после тоа знакот да го ставаат на хаубата тоатален промашај сега гледам пак се враќааат полека......

Ти ова озбилно? Пушти им слика и генералии у Пежо у Франција, да те изложат у музеј како единствениот Хомо Сапиенс на кој му се свиѓала таа расчепатена муцка.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.