Анти-хотлинкинг има сликата.
Иначе да, бандажи одма праат разлика. Вака со овие 16-киве некако неухрането изгледа.
Едит:
Passat е закон!!! А богами и Golf!. Не знам што воопшто другиве покушаваат да праат коли? Паднавте на г’з од најфул опремениот PAssat па сеа фали ксенон. Е па фали. Пасатот не го коментирам, не сум го пробал не знам. 6-ката иако е дизајнерски најдобро ауто у класа, непростлив е пропустот во изолацијата. На поголеми брзини, посебно при седење позади, шушти и бучи ко да се возиш во кабриолет. Бизнис класа? No thanks!. Мондеото се роди до маана!. Прекумерна -НЕДЕКЛАРИРАНА- тежина. Секој си има вкусови, ама ме нервира форсирањето на одредени марки. И да, 508 не е прав наследник на 407, 406, 405....Peugeot комплетно се изгуби послединве години, да не биде муабетов дека сум апла 508 или смрт!
Бре, бре, некој се напна, непотребно.
Реалноста е следна. 508-цата е веќе стар модел. Фејслифт, ама стар модел. Колата си има позитивни страни, и си има негативни страни. Ја пролепшаа малку, али реално, најреално и најобјективно - не е конкурентна со Mazda 6, Mondeo и Passat.
Mazda ги слуша купувачите. Затоа MY2015 моделот што треба наскоро да стигне и кај нас е со доработена изолација и сменета централна конзола. Тактиката нивна ќе биде од година во година да ја подобруваат колата, наместо да напраат еден фејслифт после 3 години и толку.
Како што реков - Пежото е добро. Дури многу добро, ама другите се одлични.
508 е наследник на 407 и 608. Тоа е официјален став на Peugeot.