Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline  (Прочитано 42627 пати)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #120 на: 03 Декември 2014, 01:31:39 am »
Океј Дечки погоре пишав што пишав ај да ве прашам нешто еве ги конкурентите и нивните цени
Инсигниа?
Инсигниа во топ оф д лајн издание изгледа вака
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Значи имаме 2,0 битурбо дизел со 50 КС помалку! Кошта 30,000евра рамно + 500евра металик боја и плус 1500 евра доплата за 6 степен автоматик - значи цената одма е 32,000 евра Во погорната слика ги пишува тие цени. за да ја направиме поблиску до пасатот додаваме:
 160e - склопливи ретровизори со греење
 500е - предна камера
1500е - кожа перфорирана
 400е - возачко седиште со меморија
 250е - премиум клима пакет
2500е - погон на 4 тркала
 890е - флекс рајд шасија
1150е - биксенон
 200е - систем за пратење притисок у гуми  - мислам има вакво нешто пасатот не сум сигурен
1500е - радио интелинк со навигација и 7 звучници
 750e - 19инчни тркала 0 незнам колку имаше пасатот?
1580е - БОСЕ нави пакет - пошто пасатот имаше некој си друг бренд не ми текнува името

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

доаѓа до цена од 11,380 евра за пакетот плус 32,000 евра колата од погоре = 43,380 евра за така по солидно опремена инсигниа која е далеку далеку далеку под овој пасат. ЗАТОА ШТО пасатот има 50кс повеќе, подобар менувач, лед дисплеј напред, Кар-нет интернет опција, систем за паркирање, 360 степена камера не само предна, кијлес систем, амбиент лајт и слично. ако ова би било можно да се додаде во инсигнијата таа ке кошта 50.000 евра! Доаѓаме до иста цена. Или обратно доколку овие работи ги одземеме од пасатот доаѓаме до цена од околу 46-7 илјадарки за пасат во иста состојба со инсигниа, потполно иста опрема само пасатот ке има појак мотор и подобар менувач! и?

Мазда 6?
Топ оф д лајн мазда 6 е 35,980 евра

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

пошто нема никава дополнителна опрема што можам да ја најдам на сајтот освен ова

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

ЗНАЧИ со ставен аларм, патосници, навигација и панорамски кров цената е 43,620 евра за 2 тона помалку опрема од пасатот и 65кс помалце.
Каде се купот опрема што го јадеме бурек цело цело време, ме мрзи да го пишувам, прочитајте во тестот. Доколку тоа се стави во маздава ке биде дури подалеку од пасатот!

Пежо 508

Кој му дава за право на пежото да биде 38,900 евра?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

ај да му додадеме уште куп опрема ке дојдеме до 45-6 илјадарки. а знаете колку светлосни години е разликата меѓу пежото и пасатот? нема доволно зборови да се објасни.

Insignia 2.0 cdti so opc oprema so site saltanati odnosno ful oprema kosta 50 000 evra! kaj nas ja nema vo ponuda za zal. I veruj ne vredi za tolku pari :)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #121 на: 03 Декември 2014, 01:33:16 am »
Тука на сите имаш дополнителна опремичка од 2-3 илјади евра, затоа го направив погоре постот со истиве коли. Опремата не е таа што ти ја пишуваш, инисгниата што ја стави нема ни О од опрема во споредба со конкретниот пасат.
За неа се пишани и цените
Ако сакаш така да играш зашто ја стави бојата од 100 евра што никој никогаш нема да ја земе? зашто го нема Босе аудиото што кошта 1580 евра? Пошто пасаатот има свој хај енд аудио систем. Зашто не стави кожа како што треба од 3 илјади или 6 илјади евра? или тие не ви се гледаа? зашто го нема Интелилинк навигацијата? зато нема Лед светла? зашто не е ставен пакет за возач од 1000евра - паркинг сензори ова она, пасатот има камера 360 степена. задна камера 800 евра
Не е у реду, некој ке си помисидека инсигниата има опрема а таа гола. да не правам муабет за адаптивната суспензија.
Иди таму во дополнителна опрема од доле има надворешна ваква таква и според тестот од портал штиклирај ги работите што ги има пасатот и пиши тука цена, ја баш направив така пак доста помалку опрема и се и пак е енормно висока цена!
Ако ми одговориш со "ова е доста доволно за секого и слично" нема потреба муабет да правиме :)

Се напнав колку ви е тешко да издвоите дополнителна опрема од цената на колата.

Цитат
Она што вреди веднаш да се спомене е опременоста на нашиот модел, односно „играчките“ кои беа на располагање. Ако ја сакате пократката верзија за листата на опрема – отидете во салонот на Volkswagen и порачајте „еден Passat со сè“. Доколку ја сакате подолгата – подгответе се за прилично долга листа. Нашиот тестен Passat дојде со кожни седишта со функција за ладење и греење, како и масажа на возачкото седиште, 12-инчна LCD инструмент табла на која можат да се прикажат разно-разни информации, голем централен мултимедијален уред со навигација, CAR-Net интернет поврзување, Bluetooth, гласовни контроли и уште многу други ситници, LED предни светла, адаптивен темпомат, паркинг сензори и камери со 360-степенски top-view систем, систем за автоматско паралелно и бочно паркирање, целосен Keyless систем за отклучување, заклучување и стартување на автомобилот, DSG автоматски менувач со двојна спојка и 7 степени на пренос, амбиентално осветлување, одличен Dynaudio аудио систем со едно чудо звучници и subwoofer кај резервното тркало, поклопец на багажниот простор кој се отвора и затвора на копче и уште многу други ситници. Интересно – нашиот тестен модел секаде користеше LED сијалички за осветлување, освен кај магленките.
[/size]



Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #122 на: 03 Декември 2014, 01:38:24 am »
Исто како што пробуваат со Алфа моментално.

Не бе Цеф, на Алфа и симињаат цена за да може обичен човек да искуси како е да имаш кола со carbon fiber монокок. :)

Повеќе би сакал Ф Тајп. :D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #123 на: 03 Декември 2014, 07:15:35 am »
Abe za zal takov narod sme,sklon kon propagandi,a ne kon svoi iskustva i ubeduvanja.
Tuka nit sasija e nova,nit izgled nadvoresen ili pak vnatresen NULA,edinstveno sto e novo e motorot. Gi zalam tie sto ke go kupat so star motor i ke se falat deka vozat nov passat. Ke se najde nekoj  novinar ko srbinceto za prethoniot koj realno ke go prikaze.

Dali se materijalite podobri ,ke vidime dali po taxi vozilata ke gledame dupki na premium vratite kaj sto si gi potpiraat laktite dur vozat.
So koj star motor ke go kupat?
2.0 BiTdi nov motor
2.0 TDI 190 ks nov motor (prethodno bese so 170 vo B7 i CC, pa 177 ks vo noviot CC).
2.0 TDI 150 ks mislam iskoci vo Golf VII pa valjda ne go pravi star motor toa
1.6 TDI 120 ks nov motor
1.4 TSI 150 ks e samo ovoj mislam deka e "postar".

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #124 на: 03 Декември 2014, 08:06:51 am »
Па не се луди во бензинецот да уложуваат :) Бензин го личи пасатов само над 300кс.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #125 на: 03 Декември 2014, 09:27:58 am »
Бензинецот е со гасење цилиндри, треба да се проба. Може да е страшно економичен. Не колку дизел, ама помалку од претходната генерација бензинци.


А мислам и 85кг е полесен од стариот? :) Не е малку тоа.


Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #126 на: 03 Декември 2014, 10:17:03 am »
uuuf prosto neverovatno, passatov olku strani ispisa za vaka kratko vreme :D ke da vredi !?
Баш тоа ми беше муабетот. И да го сакаш и да го мразиш се дига галама :-D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #127 на: 03 Декември 2014, 10:49:31 am »
Дига галама тука на форумов, затоа што е претставен како ултимативно достигнување на човечката раса, како спас на човештвото и како враќањето на месијата да ја изводи земјата во правилна насока. А тоа да ти било една обична кола со секоја опција од каталог.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #128 на: 03 Декември 2014, 10:54:17 am »
„За добра кола, на форум се збори.“ - Стара македонска поговорка.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #129 на: 03 Декември 2014, 11:07:52 am »
Mislis stara forumskq pogovorka :D
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #130 на: 03 Декември 2014, 11:11:24 am »
 
« Последно менување: 03 Декември 2014, 11:23:17 am Deni »

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #131 на: 03 Декември 2014, 11:23:30 am »
vo olkavi kolicini izliv na emocii odamna neam videno :D
ke trebit vreme emotivno da se konsolidirame, zada vidime sfarno sto imit / nemit passatoF ...

sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен D(runk)river

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 59
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #132 на: 03 Декември 2014, 11:43:38 am »
Дечки, јас како корисник на Пасат од претходната генерација, имам само пофални зборови. Од Пассатот може само да бидам задоволен. Вожња, перформанси, комфор, потрошувачка - со 140 кс константно те забрзува до 210 во сите степени на пренос. Пасатот е таков дизајн, по мое мислење, што или го сакаш или не. Самата информација дека е најпродаван во МК со над 50% учество во класата покажува колку ние се навлекуваме на Пасат. Новиот Пасат е слаткиш. Убав надворешен дизајн - нов напред, помалку нов позади. Внатре лепота, комфор до макс дури и со обични седишта. Е сега за цената, мислам дека ќе може за 25-26.000 евриња да се добие 150 кс со солидна опрема - за тестираната верзија, мислам дека и не е дизајнирана со неа Волксваген да ги урива БМВ или Ауди или Мерцедес, направен е од престиж и за луѓе кои сакаат нешто поразлично.
Кога возиш немој да пиеш.....пијуцкај!

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #133 на: 03 Декември 2014, 13:06:17 pm »
Дечки, јас како корисник на Пасат од претходната генерација, имам само пофални зборови. Од Пассатот може само да бидам задоволен. Вожња, перформанси, комфор, потрошувачка - со 140 кс константно те забрзува до 210 во сите степени на пренос. Пасатот е таков дизајн, по мое мислење, што или го сакаш или не. Самата информација дека е најпродаван во МК со над 50% учество во класата покажува колку ние се навлекуваме на Пасат. Новиот Пасат е слаткиш. Убав надворешен дизајн - нов напред, помалку нов позади. Внатре лепота, комфор до макс дури и со обични седишта. Е сега за цената, мислам дека ќе може за 25-26.000 евриња да се добие 150 кс со солидна опрема - за тестираната верзија, мислам дека и не е дизајнирана со неа Волксваген да ги урива БМВ или Ауди или Мерцедес, направен е од престиж и за луѓе кои сакаат нешто поразлично.
Tokmu taka!! Ova go kazuvav veke nekolku pati i smetam deka e objektivno razmisluvanje. Ama neli spored nekoi nema logika zosto vakov Passat mesto BMW, Audi ili Mercedes   :D

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #134 на: 03 Декември 2014, 13:25:36 pm »
Демек има логика а?
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson