Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline  (Прочитано 42622 пати)

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #105 на: 03 Декември 2014, 00:34:21 am »
Bmw,Merc pa duri i Audi veke ne cini,partali,nula,nit tehnika nit butur... The shit is gettin serious,I'm out.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #106 на: 03 Декември 2014, 00:37:59 am »
Тешка е работата со факти понекогаш. Те разбирам. ;D

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #107 на: 03 Декември 2014, 00:46:34 am »
Abe za zal takov narod sme,sklon kon propagandi,a ne kon svoi iskustva i ubeduvanja.
Tuka nit sasija e nova,nit izgled nadvoresen ili pak vnatresen NULA,edinstveno sto e novo e motorot. Gi zalam tie sto ke go kupat so star motor i ke se falat deka vozat nov passat. Ke se najde nekoj  novinar ko srbinceto za prethoniot koj realno ke go prikaze.

Dali se materijalite podobri ,ke vidime dali po taxi vozilata ke gledame dupki na premium vratite kaj sto si gi potpiraat laktite dur vozat.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #108 на: 03 Декември 2014, 00:48:46 am »
Така е, за квалитетот на материјалите ќе знаеме после 30 години а не после 30 дена од излегувањето на возилото :) лесно е за ново возило да се расфрлаат зборови, зависно кој кого и колку платил  :)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #109 на: 03 Декември 2014, 01:00:23 am »
Да бидеме искрени, проблемот не е ни` до името. Проблемот е што некој сака да го напраи името бог и батине. Ако се спуштиме на земја, ќе видиме дека е тоа само пасат од 25.000 евра, така вози, така држи у кривини, така е изолиран и така е склопен у фабрика. И има уште толку пари фрлено во опрема и електроника. Не е ауто проектирано од 45.000 евра кое има подвозје вредно за тие пари, bild qualitty за тие пари, избор на материјали за тие пари итн..

Тука може да се одбележи крај на програмата. Јас уствари цело време го мислев ова но не знаев како да го преточам во неколку реченици. Благодарам Симо.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #110 на: 03 Декември 2014, 01:05:20 am »
Исто како што пробуваат со Алфа моментално.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #111 на: 03 Декември 2014, 01:06:01 am »
uuuf prosto neverovatno, passatov olku strani ispisa za vaka kratko vreme :D ke da vredi !?
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #112 на: 03 Декември 2014, 01:07:49 am »
Исто како што пробуваат со Алфа моментално.

dh0 :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #113 на: 03 Декември 2014, 01:08:31 am »
dh4

Присутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1480
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #114 на: 03 Декември 2014, 01:13:50 am »
Одличен е , али скап





Алтернативи

Инсигнијата е поопремена од конкретниов пасат ^




Мазда 6 skyactiv - D Ultimate + дополнителната опрема од доле = 38 640е





Мондео Titanium S 2.2 TDCI 200 К.С + додатна опрема на исто ниво како останатите конкуренти = околу 39 000е


Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #115 на: 03 Декември 2014, 01:16:51 am »
Свесен си дека сам си ја поби поентата моментално така?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #116 на: 03 Декември 2014, 01:17:16 am »
Одличен е , али скап

Јас би рекол, скап е зошто мислам дека е експеримент од кој нема да испадне ништо. Ќе ги погледнеме бројките после некој месец. Иначе вака како што е одличен е, најдобар од сите. Но во реалност ќе видиме...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #117 на: 03 Декември 2014, 01:23:14 am »
Исто како што пробуваат со Алфа моментално.

Не бе Цеф, на Алфа и симињаат цена за да може обичен човек да искуси како е да имаш кола со carbon fiber монокок. :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #118 на: 03 Декември 2014, 01:25:03 am »
Bmw,Merc pa duri i Audi veke ne cini,partali,nula,nit tehnika nit butur... The shit is gettin serious,I'm out.


Глупости, не е дека не чинат. Погрешно сфаќаш. Одлични се, најдобри. Би го додал и Lexus на листава да не беше одвратнион CVT мењач.

Поентата е дека вака опремен Passat е сериозно блиску. Дури непријатно (за нив) блиску, ама 20.000 евра поевтино.

Ќе го цитирам Велештрумф - кој има огромно искуство со разно-различни коли:

Колава е фантазија. Се’ што можеш да посакаш од еден премиум седан, спакувано во поконзервативно издание, и без доплата од минимум 20000 евра за премиум значка, која нема да биде минимум 20000 евра подобра.

Тоа е поентата. Тоа е шамарот. Следната А4-ка ќе треба да биде СЕРИОЗНО подобра од сегашната за да биде 20.000 евра подобра од вака опремен Пасат. Ц-класата е подобра, нема муабет, ама кошта значително повеќе ако соодветно ја опремиш и моторизираш.

Треба да возам нова BMW тројка за да можам да споредам како што треба. За жал, импортер за BMW немаме во моментов.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #119 на: 03 Декември 2014, 01:28:08 am »
Треба да возам нова BMW тројка за да можам да споредам како што треба. За жал, импортер за BMW немаме во моментов.

Не Класен, треба да возиш обичен Пасат за да сфатиш колку опремата ја прави колата. Тоа треба да го правиш.