Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline  (Прочитано 42610 пати)

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #90 на: 02 Декември 2014, 21:57:39 pm »
Океј Дечки погоре пишав што пишав ај да ве прашам нешто еве ги конкурентите и нивните цени
Инсигниа?
Инсигниа во топ оф д лајн издание изгледа вака


Значи имаме 2,0 битурбо дизел со 50 КС помалку! Кошта 30,000евра рамно + 500евра металик боја и плус 1500 евра доплата за 6 степен автоматик - значи цената одма е 32,000 евра Во погорната слика ги пишува тие цени. за да ја направиме поблиску до пасатот додаваме:
 160e - склопливи ретровизори со греење
 500е - предна камера
1500е - кожа перфорирана
 400е - возачко седиште со меморија
 250е - премиум клима пакет
2500е - погон на 4 тркала
 890е - флекс рајд шасија
1150е - биксенон
 200е - систем за пратење притисок у гуми  - мислам има вакво нешто пасатот не сум сигурен
1500е - радио интелинк со навигација и 7 звучници
 750e - 19инчни тркала 0 незнам колку имаше пасатот?
1580е - БОСЕ нави пакет - пошто пасатот имаше некој си друг бренд не ми текнува името



доаѓа до цена од 11,380 евра за пакетот плус 32,000 евра колата од погоре = 43,380 евра за така по солидно опремена инсигниа која е далеку далеку далеку под овој пасат. ЗАТОА ШТО пасатот има 50кс повеќе, подобар менувач, лед дисплеј напред, Кар-нет интернет опција, систем за паркирање, 360 степена камера не само предна, кијлес систем, амбиент лајт и слично. ако ова би било можно да се додаде во инсигнијата таа ке кошта 50.000 евра! Доаѓаме до иста цена. Или обратно доколку овие работи ги одземеме од пасатот доаѓаме до цена од околу 46-7 илјадарки за пасат во иста состојба со инсигниа, потполно иста опрема само пасатот ке има појак мотор и подобар менувач! и?

Мазда 6?
Топ оф д лајн мазда 6 е 35,980 евра



пошто нема никава дополнителна опрема што можам да ја најдам на сајтот освен ова



ЗНАЧИ со ставен аларм, патосници, навигација и панорамски кров цената е 43,620 евра за 2 тона помалку опрема од пасатот и 65кс помалце.
Каде се купот опрема што го јадеме бурек цело цело време, ме мрзи да го пишувам, прочитајте во тестот. Доколку тоа се стави во маздава ке биде дури подалеку од пасатот!

Пежо 508

Кој му дава за право на пежото да биде 38,900 евра?


ај да му додадеме уште куп опрема ке дојдеме до 45-6 илјадарки. а знаете колку светлосни години е разликата меѓу пежото и пасатот? нема доволно зборови да се објасни.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #91 на: 02 Декември 2014, 21:59:07 pm »
Видфи, се тоа е во ред.  Знаеме дека Фолксваген има голем потенцијал. Ништо чудно утре да ги видиме и на пазарот на комерцијални вселенски летови на крај краева. Се тоа е во ред.

Ама според економско-маркетиншката теорија, Фолксваген игра ризична игра. По се ми изгледа дека ќе е тоа. Овој метод на правење на ексклузивни модели е маркетинг инструмент да се влијае на конкуренцијата. Реално, Ауди не е конкуренција на Фолксваген бидејќи имаат комплементарни комерцијални цели. Од аспект на Mercedes, BMW, Lexus, Jaguar, Chrysler (да претпоставиме дека сите се борат за ист маркетинг сегмент) Фолксваген прави отворена провокација, односно објавува војна. Мене ми е нелогично зошто тоа го прави Фолксваген (али ова под услов дека Пасатов од 60.000 евра ќе се продава ко алва, што мислам дека нема да се случи) затоа што за тоа го има Ауди, кој е одлично естаблиширан во тој маркет сегмент. Од друга страна Фолксваген е одлично естаблиширан во суб-премиум сегментот. Што ќе им е провокацијата кон останатите премиум брендови (освен Ауди) не ми е во моментов јасно. Што ќе постигне Фолксваген ако продаде неколку иљади вакви примероци тотал ако Мерцедес, BMW, Lexus и други одлучат да ги намалат цените или да го подобрат квалитетот? Според мене не направиле ништо паметно, освен  што би си ја девалвирале вредноста на Пасат а во исто време би ја зголемиле конкурентноста на Ауди.

Се знае, Пасат е возило за од 20 до 40.000 евра. Правилото е тоа. Таа класа и бренд на возила не одат погоер од тоа за да не почнат војна со повисокиот сегмент. Курчење мислам дека е непотребно пошто сите знаеме кој е и што е Фолксваген. За 60.000 евра знам дека излегувам од executive класата и одам на премиум, но во друг салон, а не Фолксваген.

Немој многу да береш гајле за нивниот економско-маркетиншки план,пошто очигледно е дека не играат ништо ризично и дека сите нивни планови до сега се остваруваат,посебно оние економските.

Пасатот ко кола е убав,најубав до сега,а цената нема ни да ја коментирам.Кога алфа како бренд што пропаѓа може на грдосија ко 4ц да бара 50-60.000 евра (не сум сигурен дали ја погодив цената),тогаш може и волксваген да бара на пасатот 50-че.As simple as that.
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #92 на: 02 Декември 2014, 22:03:01 pm »
“Хејтери“ или “лавери“ на VW,  едно е факт. VW успева да дигне прашина со секој нов модел кој ќе се појави. И да, имаат перфектен маркетинг. Ќе ги заинтригира дури и “хејтерите“. Али во секој случај ме нервираат написите од типот “предводник на класата“, “новиот крал“  итн. На глобален пазар се знае кој е кој во премиум сегментот. VW  со пасатот маки мачи со години да го пробие американскиот пазар. Das auto поминува во Европа и поново време Кина.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #93 на: 02 Декември 2014, 22:06:47 pm »
Океј Дечки погоре пишав што пишав ај да ве прашам нешто еве ги конкурентите и нивните цени
Инсигниа?
Инсигниа во топ оф д лајн издание изгледа вака
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Значи имаме 2,0 битурбо дизел со 50 КС помалку! Кошта 30,000евра рамно + 500евра металик боја и плус 1500 евра доплата за 6 степен автоматик - значи цената одма е 32,000 евра Во погорната слика ги пишува тие цени. за да ја направиме поблиску до пасатот додаваме:
 160e - склопливи ретровизори со греење
 500е - предна камера
1500е - кожа перфорирана
 400е - возачко седиште со меморија
 250е - премиум клима пакет
2500е - погон на 4 тркала
 890е - флекс рајд шасија
1150е - биксенон
 200е - систем за пратење притисок у гуми  - мислам има вакво нешто пасатот не сум сигурен
1500е - радио интелинк со навигација и 7 звучници
 750e - 19инчни тркала 0 незнам колку имаше пасатот?
1580е - БОСЕ нави пакет - пошто пасатот имаше некој си друг бренд не ми текнува името

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

доаѓа до цена од 11,380 евра за пакетот плус 32,000 евра колата од погоре = 43,380 евра за така по солидно опремена инсигниа која е далеку далеку далеку под овој пасат. ЗАТОА ШТО пасатот има 50кс повеќе, подобар менувач, лед дисплеј напред, Кар-нет интернет опција, систем за паркирање, 360 степена камера не само предна, кијлес систем, амбиент лајт и слично. ако ова би било можно да се додаде во инсигнијата таа ке кошта 50.000 евра! Доаѓаме до иста цена. Или обратно доколку овие работи ги одземеме од пасатот доаѓаме до цена од околу 46-7 илјадарки за пасат во иста состојба со инсигниа, потполно иста опрема само пасатот ке има појак мотор и подобар менувач! и?

Мазда 6?
Топ оф д лајн мазда 6 е 35,980 евра

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

пошто нема никава дополнителна опрема што можам да ја најдам на сајтот освен ова

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

ЗНАЧИ со ставен аларм, патосници, навигација и панорамски кров цената е 43,620 евра за 2 тона помалку опрема од пасатот и 65кс помалце.
Каде се купот опрема што го јадеме бурек цело цело време, ме мрзи да го пишувам, прочитајте во тестот. Доколку тоа се стави во маздава ке биде дури подалеку од пасатот!

Пежо 508

Кој му дава за право на пежото да биде 38,900 евра?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

ај да му додадеме уште куп опрема ке дојдеме до 45-6 илјадарки. а знаете колку светлосни години е разликата меѓу пежото и пасатот? нема доволно зборови да се објасни.
Не приметуваш дека ценовнициве се бајати, а башка во денешно време цената на нова кола се договара во салон.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #94 на: 02 Декември 2014, 22:28:23 pm »
Da za nekoe cudo i vo VW se dogovara taka da cenite se tie koga ke gi napunish site so opremata koja ke zaboravish deka ja imash

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #95 на: 02 Декември 2014, 23:04:28 pm »
за 508 малце е бајат ценовникот, не многу. Мене сопственик на Пежо возила за ГТ верзијата ми беше не толку далеку од ова, така да за обичен купувач незнам колку пониско би одело :)
@мкм по хард кор пежо мен од мене нема да најдеш, се обидувам да си ги оправдам последните модели тешко ми оди, поготово 508 тапа тапа најтапа. за разлика од тоа 407цата кога ја имавме, зборам два дена од кога ја донесоа првата во МК беше најпрекрасното возило (и уште е, за мене лично) што постои, ја обожавам таа кола, ја обожавам. Ама 508цата?
Поентата на муабетот е кога ке ги видиш останатите и напукаш со опрема блиску до оваа (пошто не ни имаат опција за нешто вакво ко во пасатот) доаѓа енормна сума.
Бајати се ценовниците, пасатот е нов нов, ете сам ја откри уште една главна разлика

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #96 на: 02 Декември 2014, 23:07:59 pm »
Time will tell dali ova e pameten poteg na VW ili ne, t.e. prodazbata na istiov (testiraniov)model.

Rizikot e sto site tie sto dosega kupuvale Highline nivo na oprema ili koe i da e posledno nivo, za normalna cena, vo narednava t.e. segasnava generacija ke razmislat dali da vo napravat toa, zasto sekogas nekoj ke go ima toj Passat so 240konja 4motion sto e podobar od nivniot.

I op, aj ke probame Mazda 6 so naj isoko nivo ovoj pat ili nesto slicno.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #97 на: 02 Декември 2014, 23:11:46 pm »
Никогаш нема да го сретнат тој со ваков Пасат, така да немаат гајле ;D
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #98 на: 02 Декември 2014, 23:13:39 pm »
Abe 8 da ne go vidat, sekogas ke ima Passat sto se nudi i e podobar od nivniot.
Ne ke mozat da se kurcat.

Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #99 на: 02 Декември 2014, 23:38:31 pm »
веќе се вози еден вохрид :D

Интересна светлосна група. Посебно предниор фар кој изгледа да има 2 проектора? хм класен

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #100 на: 03 Декември 2014, 00:02:01 am »
Дизајн малку помалку одвратен и помалку грд од претходниот модел. Ентериерот на лик, исто срање во исто паковање. Класниот вика материјалите биле подобри. Не сум видел, но верувам. Сепак иако не сум го/се возел со "новиов" пасат, за иста сума на пари (до 36К евра) ја би Мазда 6.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #101 на: 03 Декември 2014, 00:22:15 am »
И да, имаат перфектен маркетинг.

И ти ако имаш поима што збориш еве на... Прочитај си две реченици после тоа што си напишал.
Има перфектен маркетинг, да. Се вика ЗероСигнал :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #102 на: 03 Декември 2014, 00:29:48 am »
Ауди нуди повеќе изолација од пасатов. А нуди и помалку џиџи миџи иако е божем премиум. Споредби со Пежото биле и ќе останат смешни. :) Мерцедес нуди гз од хјундаи и ќе вади фејслифт што побрзо за да не им падне продажбата испод нула. А BMW сеуште се држи иако не нуди ништо повеќе од техника - нуди изглед. Моментално пасатот е рамо до рамо со А4, или малку изнад. Можеби следното ауди ќе понуди повеќе од Пасат, зошто неможе само на излоација да се вадат.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #103 на: 03 Декември 2014, 00:31:01 am »
Time will tell dali ova e pameten poteg na VW ili ne, t.e. prodazbata na istiov (testiraniov)model.

Rizikot e sto site tie sto dosega kupuvale Highline nivo na oprema ili koe i da e posledno nivo, za normalna cena, vo narednava t.e. segasnava generacija ke razmislat dali da vo napravat toa, zasto sekogas nekoj ke go ima toj Passat so 240konja 4motion sto e podobar od nivniot.

I op, aj ke probame Mazda 6 so naj isoko nivo ovoj pat ili nesto slicno.

Колку што се утепаа од претходниов да купат Хајлајн со Лед и биксенон, па срам ги фаќаше коа ќе поминеше друг со поопремен ист Пасат па дури и ЦЦ.
глупости^2

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat 2.0 BiTDI 240 Highline
« Одговори #104 на: 03 Декември 2014, 00:31:45 am »
Се појави пасатот и одма VW лобито го смени мислењето за Премиум класата :)