Автор Тема: Тестови и Споредби  (Прочитано 464530 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2295 на: 18 Декември 2016, 20:59:20 pm »

Корсата ги јебе Полото и Фиестата, Астрата ги јебе Голфот и Фокусот...
Ебени полупроизводи. Се погодија изгледа.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17782
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2297 на: 19 Декември 2016, 00:37:55 am »
Начекала Корсата со години стари платформи (Фиестата и Полото прв пат претставени во 2009 година со еден незначителен каросериски фејслифт). Бруки би било да е полоша. Кај и да е ќе почнат да се продаваат следните генерации на горенаведените возила, ќе си падне Корсата на дното, кај што и припаѓа.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2298 на: 19 Декември 2016, 08:53:39 am »
Леле леле леле ај јади, спиј, посери се уште еднаш и повтори го сето тоа.

@Zero, абе шо е сеа со тестовиве, наеднаш престана да ги бива а? ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2299 на: 19 Декември 2016, 09:36:35 am »
@Мартин: За волја на вистината, и Корсата е на стара платформа. Новата генерација е нова каросериски - платформата е од прошлата генерација. Хауевер, многу (многу) вниманије посветија на рафинираност, звучна изолација, материјали во ентериер, infotainment, суспензија, итн. И сето тоа денес (конечно) си плаќа дивиденди. Денешната Corsa E е оноа што Corsa C можеше и требаше да биде.

Хауевер - новата Fiesta стига за неколку месеци. По сите работи што до сега сум ги прочитал и видел, ќе постави целосно нов стандард во сегментот. Новото Поло ќе треба да се потруди сериозно за да ја стигне Фиестата.

Слична е приказната и со Астрата. Требаше целосно нова платформа и сериозен reengineering (со што симнаа околу 200 кила), нови материјали и целосно нов пристап кон работите за да напраат вистински конкурентен модел. Новата Астра е добра, да не се лажеме. Си има некои ситници што не се како што треба, ама колата е добра. Само треба дизајнот да ти се свиѓа.

@Џони: Што? Ништо не те разбрав.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2300 на: 19 Декември 2016, 10:10:27 am »
Све у реду, ништо битно.
Сеа и ја да се пофалам еднаш :)
« Последно менување: 19 Декември 2016, 10:26:06 am Џонтра »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2301 на: 19 Декември 2016, 11:12:22 am »
Начекала Корсата со години стари платформи (Фиестата и Полото прв пат претставени во 2009 година со еден незначителен каросериски фејслифт). Бруки би било да е полоша. Кај и да е ќе почнат да се продаваат следните генерации на горенаведените возила, ќе си падне Корсата на дното, кај што и припаѓа.

Martin.. ;D

[/youtube]

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2302 на: 19 Декември 2016, 11:18:34 am »
Супер е корсата. 4.5 светлосни години пред матиз. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2303 на: 19 Декември 2016, 11:23:04 am »
Супер е корсата. 4.5 светлосни години пред матиз. 

Хаха, календарски години Симо и тоа 11 :) . Светлосни години се нешто друго, ниедно вештачко тело не е далеку 4.5 светлосни години од никаква Корса хахаха.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2304 на: 19 Декември 2016, 11:28:44 am »


На сликава има најмалку 3 корси.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2305 на: 19 Декември 2016, 11:39:35 am »
Супер е корсата. 4.5 светлосни години пред матиз. 

Хаха, календарски години Симо и тоа 11 :) . Светлосни години се нешто друго, ниедно вештачко тело не е далеку 4.5 светлосни години од никаква Корса хахаха.
Добро си знам ја што си пишав. Или 42570000000000000 метри разлика.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2306 на: 19 Декември 2016, 12:27:49 pm »
Во паралелниот универзум Бреџит, Ford има поголема цена од Opel и VW.
Најгрдото издание на Corsa, штета, затоа што убедливо е најкола во класата. Како во внатрешноста така и во возење.
Polo изгледа многу подобро од другиве и продолжува со традиционалниот концепт на лошо управување со нагласен комфорт во возењето.
Форд продолжува со традицијата на евтини коли со лош дизајн и лош квалитет на материјали, но со најдобра управливост.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2307 на: 20 Декември 2016, 04:43:05 am »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2308 на: 21 Декември 2016, 23:07:36 pm »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2309 на: 22 Декември 2016, 08:38:52 am »
И сите felherwageni. И во поново време некои јаки бемвиња и мерцедеси.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need