Здраво, ова ми е прво мислење на форумов, па, добро ве најдов
Ја прочитав цела тема, интересно, браво за желбата, трудот и вложените пари во проектот.
Претпоставувам има доста Кадет-чии што пишале тука, па затоа ќе прашам за совет, дали да го купам Кадетов, ц, купе, 1977. Можеби некои од вас и го виделе на изложба во Охрид.
http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1508951
Ми бара некаде околу 700 евреи, само ме кочи тоа што има доста каросериски оштетувања. Најверојатно ќе треба да се "соблече" од новата боја, да се крпи на вратите, крилата и има излуштен дел на кровот, 5x10cm (дечкото ми викаше дека било удрено со палка). Плус е изгребена на вратата. Колата е "реставрирана" пред две години, ама само после две зими китот испукал, и испаѓа дека за џабе ја "средил". Моторот е оригинален 1.2, не отворан. Е сега барам совет дали воопшто да и' правам тест-драјв? што би препорачале вие? За досредување би одвоил уште 700 евра на пример. Има ли надеж?
брат, го гледав на факултет лани, пред да го нашминка, имаше на многу места китирано... важно да се провери одоздола какво е и кај кошот, за крила врати то се прај не е страшно, преговарај за цената 700 евра се многу оти да знајш дека ќе купиш шминкана работа иако изгледа добро вака однадвор.
друга работа, дали планираш сам да го правиш(ке поможиме не му се секирај, мартин со рамо урбано жолт сум јас ) или планираш да го правиш кај мајстор, кај нас мајсторите се еби ветар ке го замаскира и ке ти ги земи парите а ништо нема да напрај по 1 година ке почни да јавува корозија, рачунај дека ако го правиш сам ке ти треба co2 апарат за почеток(види ја темата на дарк мк1 за голфот како е сработен, така треба да се сработи се друго е гола вода само шминкање http://forum.carclub.mk/index.php/topic,253.0.html )
што имаш прашања прашвај не се срами
Ајде и јас да дадам околу ова видување сам или мајстор.
Апсолутно сам неможеш да ја направеш подобро отколку мајстор, значи мајстор е најдобро бидејќи сам ќе правеш почетнички грешки што многу ќе те коштаат. На крај краева ако планираш да стануваш автолимар работи сам ама ако не тоа е нешто што џабе ќе се трудиш На пример јас сега информатичар да земам да се учам да варам ми е надвор од секоја логика.
Е сега и не треба да ја оставеш на мајстор па он да прави што сака. Едноставно имам една пракса од татко ми што и јас ќе ја пратам. Едноставно он кога остава кола на мајстор или било што фино му напоменува дека додека тој не му даде одобрение да помине на другата фаза од работата да не почнува. Пример треба да се крпи едно крило денес и навечер му идеш во контрола и гледаш, ако му дадеш одобрение ќе продолжи на друго ако не нема. На тој начин ем ти ја работи некој што е професионалец ем ти имаш контрола во работата.
Да, струмичкото купе е. За тоа што се случувало со него пред да дојде во Битола никој не може да гарантира.
Мартин, претпоставував дека го знајш и то шо потенцира е сосема точно. Китирал, мачкал, ама после две зими се' се предало.
Кими, браво за твојот Кадет, се гледа дека сериозно е среден.
Инаку, ми го остава за 600 последна цена, но претходно сакам да го однесеме до Аутомакедонија да видам што ќе кажат тие како овластени сервисери за Опел.
Фала за одговорите and wish me luck