Автор Тема: Nürburgring Nordschleife рекорди.  (Прочитано 116937 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #75 на: 26 Октомври 2011, 10:48:40 am »
Ете ги на СпортАуто тестовите, „Супериорниот“ камион со суперчарџер и карбонска каросерија (и керамички дискови) и обртен момент за да ја смени ротацијата на земјава, има исто време со мрсулот од Монца кој не го бива за ништо :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #76 на: 26 Октомври 2011, 11:01:58 am »
1.Z06 Carbon e street legal auto. ZR 1 isto taka.
Da ne bea, nemase da im go priznaat vremeto na Nurburgring ( kako primer na Ferari GTO ili Zonda).

2.Nikoj ne se bunese sto Lexus LFA investiraa vo 70.000 $ Nurburgring paket ( specijalno za ovaa staza) , izvoze 7:14 i vremeto im e priznaeno.

3.Sto i kako koristi 458 nikad ne me zanimalo.
Samo znam deka e slow, expensive & unrelieble.

4.ZR1 i Z06 gi vozi mehanicar..458 nastapi so profesionalen racing tim.

5.Z06 ima 505 KS...458 ima 570 KS. Cenata e izlisno da se sporeduva,

6.Stock ZR 1 vozi 400m pod 11 sekundi...stock 458 nad 11 sekundi.

U vezi nezavisnite testovi na Cuore..dovolno e kazano.

http://www.youtube.com/watch?v=k1cteHVecr8
http://www.youtube.com/watch?v=OZlGMX8G3B4

A kako sto vidovme unazad ...Ferari znae i da se zakani da ne ucestuva vo nekoi sporedbi i testovi  so Corvette ZO6, ako odnapred ne im se obeka deka ke bidat prvi...

Lame, lame...


« Последно менување: 26 Октомври 2011, 11:33:53 am Stratro »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #77 на: 26 Октомври 2011, 19:11:54 pm »
Стратро, доколку едно ауто е доминантно како ти што го опишуваш на сите тестови ќе биде побрзо од 458. Реалноста е дека Корвета е побрза само на Нинбургринг.

Техничките спецификации и независните тестови ти кажуваат дека 458 е побрзо од ЗР1, и покрај тоа што е атмосферец со помала зафатнина, без суперчарџер и со помалце коњи.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #78 на: 26 Октомври 2011, 22:55:37 pm »
Стратро, доколку едно ауто е доминантно како ти што го опишуваш на сите тестови ќе биде побрзо од 458. Реалноста е дека Корвета е побрза само на Нинбургринг.

Техничките спецификации и независните тестови ти кажуваат дека 458 е побрзо од ЗР1, и покрај тоа што е атмосферец со помала зафатнина, без суперчарџер и со помалце коњи.

Pokraj Nurburgring i se gore postirano...
1. Vo skoro site tehnicki specifikacii ZR1 ima pobrzo vreme na 400m od 458.

Eve go najdobroto vreme na stock ZR1:
This 2009 ZR1 Corvette, owned and driven by "blownlt1&c6z", runs 10.74 133.21 bone-stock on stock tires.

Koga veke gi isklucuvas site drugi modeli na Ferari, najdi podobro vreme na 458 na 400 m barem kako podatok, ne mora video.

2. Vo megusebniot test na TG USA,ZR1 izvoze pobrz krug od 458 na test staza...mada za mene manje bitno.

3.Poveke konji i supercharger vo realen zivot nadvor od staza znacat ova:

« Последно менување: 26 Октомври 2011, 23:09:25 pm Stratro »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #79 на: 26 Октомври 2011, 23:10:55 pm »
Мора у ферари да биле запрепастени од моторот на корвета, па земале една да ја растурат да видат што чудо од технологија има во камионскиот двигател....... ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #80 на: 26 Октомври 2011, 23:17:21 pm »
Мора у ферари да биле запрепастени од моторот на корвета, па земале една да ја растурат да видат што чудо од технологија има во камионскиот двигател....... ;)

Ne sakav da go optovaruvam postot..ali koga veke spomna...



Ako ne se lazam..Magneride (Delphi Magnetic suspension)  najprvo se koristese na GM vozila..a tek potoa na Ferari. ;)



Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #81 на: 26 Октомври 2011, 23:39:44 pm »
Not a valid %s URL
Мора у ферари да биле запрепастени од моторот на корвета, па земале една да ја растурат да видат што чудо од технологија има во камионскиот двигател....... ;)

Ne sakav da go optovaruvam postot..ali koga veke spomna...
http://i42.tinypic.com/8vzxi0.jpg

Ako ne se lazam..Magneride (Delphi Magnetic suspension)  najprvo se koristese na GM vozila..a tek potoa na Ferari. ;)


Не се лажеш, точно е. Cadilac e prviot :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #82 на: 26 Октомври 2011, 23:47:03 pm »
Леле стокаааа!!! 175кс при 2250? Тоа е мојата кола... :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #83 на: 26 Октомври 2011, 23:51:11 pm »
Леле стокаааа!!! 175кс при 2250? Тоа е мојата кола... :D
Тогаш еве едно Ferrari за тебе:
This Stralis is powered by a 12.88 litre Cursor 13 engine, delivering up to 500 hp between 1,525 and 1,900 rev/min and a maximum 2,300 Nm of torque between 1,000 and 1,525 rev/min.






Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #84 на: 26 Октомври 2011, 23:54:42 pm »
Леле стокаааа!!! 175кс при 2250? Тоа е мојата кола... :D
Тогаш еве едно Ferrari за тебе:
This Stralis is powered by a 12.88 litre Cursor 13 engine, delivering up to 500 hp between 1,525 and 1,900 rev/min and a maximum 2,300 Nm of torque between 1,000 and 1,525 rev/min.




Сум се повозел во fh16. :) Ремек дело. (Забелешка, камионџиите ги прават моторите на fh16 по 3500Нм, а сега има и нова верзија...)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #85 на: 26 Октомври 2011, 23:58:09 pm »
Леле стокаааа!!! 175кс при 2250? Тоа е мојата кола... :D
Тогаш еве едно Ferrari за тебе:
This Stralis is powered by a 12.88 litre Cursor 13 engine, delivering up to 500 hp between 1,525 and 1,900 rev/min and a maximum 2,300 Nm of torque between 1,000 and 1,525 rev/min.




Сум се повозел во fh16. :) Ремек дело. (Забелешка, камионџиите ги прават моторите на fh16 по 3500Нм, а сега има и нова верзија...)
Да не забегуеме ОТ, може една тема камиони да се отвори, јас сум фасциниран од грдосиите, искрено :)
Кога го спомна FH16, баш пред некој ден го гледав сајтов: http://www.strongesttruck.com/

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #86 на: 28 Октомври 2011, 22:32:55 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Driving a production-intent model with no performance modifications, Camaro Performance Engineer Aaron Link recently piloted the Chevrolet Camaro ZL1 through the 12.9 miles and 154 turns of the famed Nürburgring race track in Germany in a time of just 7:41.27—a faster speed than cars such as the Porsche 911 GT3, Lamborghini Murcielago LP670-4 SV, Nissan GT-R and Audi R8 V10.

“The ZL1’s full capability is evident at the Nürburgring,” said Link. “One of the best moments is coming through ‘Fuchsröhre,’ or Foxhole. The ZL1 accelerates at an unbelievable rate down through the tunnel of trees, and into a sweeping left-hand corner flat out in fifth gear. You have to have an extremely well-mannered, confidence-inspiring car to take any corner at 160 mph without lifting off the throttle—and the ZL1 was just brilliant.”

The car is obviously the fastest Camaro to ever hit the Nürburgring—it’s some 40 seconds quicker than the current Camaro SS—and that’s at least partly because it’s also the most powerful production Camaro that Chevrolet has ever built. The ZL1 packs a supercharged 6.2-liter LSA V8 that makes 580 hp and 556-lb.-ft. of torque. But it takes more than just a big engine to put up the kind of lap time run by the newest Camaro; all-around performance is a must, and the ZL1 delivers with exclusive technologies like GM’s Magnetic Ride Control suspension and a Performance Traction Management system; specific cooling systems for the engine, transmission and rear differential; Brembo brakes; and a high-performance fuel system to ensure the ZL1’s engine never goes thirsty—even in the most demanding driving scenarios.

“The Nurburgring is unlike any track in the world,” said Al Oppenheiser, Camaro chief engineer. “Each lap includes fast straights, sweeping off-camber turns, hairpin corners, and elevation changes. In order to do well on the ‘Ring, the car has to do everything well—including acceleration, braking, and lateral grip. Breaking an eight-minute lap in a 2+2 production car is a tremendous accomplishment, and validates that the Camaro ZL1 will truly be track-ready from the showroom.”

The 2012 Chevy Camaro ZL1 is scheduled to go on sale in the first quarter of next year.


http://www.chevroletinthenews.com/camaro-zl1-outruns-porsche-911-gt3-at-nurburgring/


Watch as the 580-horsepower Camaro ZL1 carves up Nurburgring in 7:41.27 - bringing the Camaro neck and neck with the Porsche 911 Turbo S and Lamborghini Murciélago lap times.

The Camaro ZL1 used for the lap was a production-intent model, with no performance modifications, driven by Camaro Performance Engineer Aaron Link.


Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #87 на: 29 Октомври 2011, 01:17:46 am »
КАриер 166,Ивекото на сликата е со 560кс,самата ознака на вратата го кажува тоа,извињавам се за ОТ,и јас подржувам тема за камиони.... ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #88 на: 29 Октомври 2011, 07:19:30 am »
КАриер 166,Ивекото на сликата е со 560кс,самата ознака на вратата го кажува тоа,извињавам се за ОТ,и јас подржувам тема за камиони.... ;)

Го однеле кај Маршер на чиптјунинг :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Dejan_156 alfista

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 130
Одг: Nürburgring Nordschleife рекорди.
« Одговори #89 на: 30 Ноември 2011, 18:04:03 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=Aw-TGgk7WuU  i
http://www.youtube.com/watch?v=xLS8s1MhFZ8&feature=related
malku da ja zaziveeme temava 1750i vs 2.0 gti (ako moze nekoj neka gi naprai klipcinjata ubavo da se gledaat ja neznam)
Djevojka može da bude sa sela,
al' auto mora da bude iz Italije! ♥