Автор Тема: Возилото во брзина а иде надоле ?  (Прочитано 5936 пати)

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Возилото во брзина а иде надоле ?
« на: 13 Јуни 2014, 22:47:23 pm »
Возилото во брзина а иде надоле, малку ќе тргне па ќе застане и пак исто и тоа на блага удолница.
Ме интересира дали тоа е нормално бидејќи е ретка појава или има некој проблем?

Некој ќе каже користи рачна сопирачка, а зимно време што правиме?

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Возилото во брзина а иде надоле ?
« Одговори #1 на: 13 Јуни 2014, 22:49:25 pm »
Кумплугот во каква состојба ти е?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг:
« Одговори #2 на: 13 Јуни 2014, 22:58:06 pm »
Ако е со предницата завртена надолу, пробај стави во рикверц, па види... Исто, ако е со газот према удолницата, тури у прва...

Реално, не би требало да се движи ако колата не работи.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Возилото во брзина а иде надоле ?
« Одговори #3 на: 13 Јуни 2014, 23:03:36 pm »
Кумплугот во каква состојба ти е?
Ау незз што да ти кажам, ае малку по прецизно прашањето?


Ако е со предницата завртена надолу, пробај стави во рикверц, па види... Исто, ако е со газот према удолницата, тури у прва...

Реално, не би требало да се движи ако колата не работи.

Ќе пробам како што ми кажа.
Јас па обратно го практикувам ако е со предницата надолу во прва,  со задникот надолу во рикверц.
98% сум немал таков проблем?


Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Возилото во брзина а иде надоле ?
« Одговори #4 на: 13 Јуни 2014, 23:07:03 pm »
Кога предницата ти е нагоре, во прва го ставаш..
Задницата нагоре, рикверц..

Нормално..

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Возилото во брзина а иде надоле ?
« Одговори #5 на: 13 Јуни 2014, 23:09:09 pm »
Тргни ја ногата од кумплуг ..

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг:
« Одговори #6 на: 13 Јуни 2014, 23:11:03 pm »
Не би требало да имаш проблем, без разлика како е завртена и у која брзина е, ама ете, по се' изглеа дека имаш. Пробај ко што ти кажав, па ќе видиш дали ќе ти направи разлика.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен pero sipino

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
Одг: Возилото во брзина а иде надоле ?
« Одговори #7 на: 13 Јуни 2014, 23:29:05 pm »
да не ти е изгорена ламелата или ослабена

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг:
« Одговори #8 на: 13 Јуни 2014, 23:35:49 pm »
Nema veze kako e kolata parkirana, dali so prednica nadole ili so zadnica. Kompresijata na motorot e taa sto ne dava voziloto da se dvizi.

Отсутен munja

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 109
Одг: Возилото во брзина а иде надоле ?
« Одговори #9 на: 14 Јуни 2014, 00:02:06 am »
За каква кола се работи колку кубика е моторот и каква е надолнина е, да не се лажеме кола со мала кубикажа и ако надлонината има солиден агол ке се придвижи поготово ако е товарена и без проблем мототорот ке почне да се движи, затоа измислиле и рачна сопирачка.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Возилото во брзина а иде надоле ?
« Одговори #10 на: 15 Јуни 2014, 01:33:38 am »
тоа сакав и јас да го кажам, плус надополнување дека можно е и на компресија да е отиден моторот...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Возилото во брзина а иде надоле ?
« Одговори #11 на: 15 Јуни 2014, 13:47:32 pm »
Не би требало да имаш проблем, без разлика како е завртена и у која брзина е, ама ете, по се' изглеа дека имаш. Пробај ко што ти кажав, па ќе видиш дали ќе ти направи разлика.

Вчера ја паркирав на удолу со предница надолу и во прва и во рикверц возилото се поместува малку по малку.


да не ти е изгорена ламелата или ослабена


Не.

тоа сакав и јас да го кажам, плус надополнување дека можно е и на компресија да е отиден моторот...

Не ми се верува, возилото е скоро ново со неполни 50.000км.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Возилото во брзина а иде надоле ?
« Одговори #12 на: 15 Јуни 2014, 13:49:04 pm »
Во 4та се движи? Изгледа стрмна ти е нагорнината.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Возилото во брзина а иде надоле ?
« Одговори #13 на: 15 Јуни 2014, 13:56:43 pm »
Не би требало да имаш проблем, без разлика како е завртена и у која брзина е, ама ете, по се' изглеа дека имаш. Пробај ко што ти кажав, па ќе видиш дали ќе ти направи разлика.

Вчера ја паркирав на удолу со предница надолу и во прва и во рикверц возилото се поместува малку по малку.

Бем му матер :-\

Ај кога е во брзина за идење нанапред, да разберам некако, ама да е во рикверц а со предницата надолу и пак да се движи, може да си има некој посериозен проблем. Или тоа, или ко што вика Дени, се работи за некој „прописен“ агол, па си бара дигање на рачна, без оглед на тоа во која брзина е ставен мењачот и како е завртена колата.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Возилото во брзина а иде надоле ?
« Одговори #14 на: 15 Јуни 2014, 23:47:24 pm »
drive-r

а да ја сликнеш ти удолницата кај што паркираш, да видиме за каква удолница станува збор?

и за што кола станува збор.... претпоставувам дека е за бензинец... и тоа веројатно нешто со помала кубикажа...

на дизел ова неможе да му се случи, бидејки има јака компресија, а на бензинец може да се случува бидејки е со двојно па и тројно помала компресија од дизелот, па едноставно моторот завртува по малку... како? па факт е дека ниеден клип нема крајна компресија без загуби. компресијата што се мери е во момент на вртење, значи и да се створи компресија на вртење рачно да речеме (или во случајов оставено во брзина) при изгасен мотор, таа компресија покрај кариките-спојот нивни, полека издишува во картер и така кога ке спадне притисокот моторот ке заврти малку додека следниот клип не направи компресија, па тој полека ке издиши и така по редослед цело време... и апсолутно е небитно дали е во рикверц или во прва брзина или пак на која страна ја буткаш-придвижуваш колата...

и уште еден факт... во што повисока брзина го тураш менувачот, толку полесно ке се придвижи моторот...

www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време