Автор Тема: Комплетна реставрација  (Прочитано 3124 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Комплетна реставрација
« Одговори #15 на: 23 Јуни 2014, 02:01:30 am »
комплетна реставрација е нешто друго. да ја растуриш, офарбаш и заштитиш, попатно да го присредиш моторот, не е реставрација... тоа е репарација или подмладување на возилото...

успат речено.. колава не е со старо годиште... јас по мое не би чепкал ништо, освен ако има пуштено нешто лимариски па да се среди. или, евентуално моторот да се присреди, пошто ти спомна дека треба... оваа кола само се одржува убаво и маста и се вади следниве 10-тина години... не си ги фрлај парите за џабе... не растурај за џабе, нема да добиеш некаков екстра ефект, многу подобар од овој... верувај..
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Cele004

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 70
  • Секој успех е триумф на упорноста
Одг:
« Одговори #16 на: 23 Јуни 2014, 05:23:10 am »
Pa druze limarskiot del i mnogu ne e osteten moze i da poceka, bi pocnal od pod hauba ubavo sreduvanje na motorot (kompletno) od ventili do drzaci na istiot, toa e ona sto e potrebno a se drugoto e merak i neli kako sto spomna uste odreden period da si imam tekovni odrzuvanja (nedaj boze non stop da lezam pod nea ili da plaka non stop nekoj drug za toa)
Мислам, значи млад сум!

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Комплетна реставрација
« Одговори #17 на: 23 Јуни 2014, 10:31:14 am »
па тоа и јас ти викам. земи стокми си пари, механички среди ја да бие пиц пец, мотор, држачи, предница, суспензија, кочници и буквално се што ти е од механика... да знаеш дека имаш кола во која имаш доверба дека нема така лесно да те остави, да знаеш дека имаш возило во кое кога ке туриш клуч и заверглаш нема да те изневери и ке запали од прва, возило кое ако посакаш и до германија ке идеш одма, без да му се плашиш. за средување или реставрација како што викаш, верувај, меракот ке ти биде мнооооогу поголем ако купиш нешто постаро кое ке ти служи како сандеј кар во белиов свет или за возикање низ град. оваа кола што ја имаш е кола која е рано за да се реставрира за да се враќа во првобитна состојба и рано е да се вложуваат пари во нејзе за да би добил продукт фабрички. ова го зборам од гледна точка на исплатливоста на инвестицијата, а кејфот е веке нешто друго.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Cele004

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 70
  • Секој успех е триумф на упорноста
Одг:
« Одговори #18 на: 23 Јуни 2014, 12:33:49 pm »
Osven toa sto go navede sakav i malce da ja razubavam samo se mislam za suspenzijata i taka i taka ke se sreduva na amortizeri dali ke moze da otide malku (ama malku samo) ponisko
Мислам, значи млад сум!