drive-r
а да ја сликнеш ти удолницата кај што паркираш, да видиме за каква удолница станува збор?
и за што кола станува збор.... претпоставувам дека е за бензинец... и тоа веројатно нешто со помала кубикажа...
на дизел ова неможе да му се случи, бидејки има јака компресија, а на бензинец може да се случува бидејки е со двојно па и тројно помала компресија од дизелот, па едноставно моторот завртува по малку... како? па факт е дека ниеден клип нема крајна компресија без загуби. компресијата што се мери е во момент на вртење, значи и да се створи компресија на вртење рачно да речеме (или во случајов оставено во брзина) при изгасен мотор, таа компресија покрај кариките-спојот нивни, полека издишува во картер и така кога ке спадне притисокот моторот ке заврти малку додека следниот клип не направи компресија, па тој полека ке издиши и така по редослед цело време... и апсолутно е небитно дали е во рикверц или во прва брзина или пак на која страна ја буткаш-придвижуваш колата...
и уште еден факт... во што повисока брзина го тураш менувачот, толку полесно ке се придвижи моторот...