Со 100кмч ако се движел немало да му се скрати новчаникот? Прашањето што го поставувам е: Кога е доста? Кога?
Кога времето на пристигање на крајната дестинација ќе се продолжи значително. Колку точно е тоа „значително“? Не знам, но неколку минути - сигурно не.
Многу ме интересира кој ја одредува таа граница на кратење и продолжување.
Како кој? Законите и условите на патот. Пробај со оваа едноставна равенка:
b=z*u
каде што b е брзината со која треба да возиш, z е законското ограничување (знаците), а u се условите на патот изразени во децимална бројка од 0 до 1, при што 0 е „нема услови за никакво возење“, а 1 се „идеални услови за возење“.
Ако треба да се движам со 100 ебани км/ч на АВТОПАТ, за да внимавам да не удрам некое куче или слон, ич не тргнувам на тоа скапано патување. Плаќаш патарина за да возиш по АВТОПАТ, со брзина 120-150км/ч (според километража). Јас по обиколница кога нема многу коли си пичам 150км/ч, лабаво.
Toгаш немој да возиш во Канада и во многу други земји - таму на некои АВТОПАТИ ограничувањето е дебело ПОД 100, плус плаќаш патарина, плус дерат без пардон и прошка за надминување - како безумни роботи, по формула.
А избегавај го и Тетово - Гостивар. Ограничување е 80, џандари со радари има секој ден на барем 2 места. Избегавај го и Барселона - Париз: ограничувањето е воглавно 100, на некои места и 70, а камери има на секој чекор. A патот - маме му ибам - широк и мазен ко маса за билијард. Абе плаче да нагазиш. Сите кривини фино ќе ги фатиш и со 200, а не па со 120. Ама џабе, те фатија ли - го еба ежот.
Терминот „автопат“ е по дефиниција неповрзан со ограничувањата. Некаде може над 100, некаде не може. Deal with it.
http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_by_countryEDIT Интересен податок кој го најдов за Канада:
Tickets can be given from 1 km/h more than speedlimit