Автор Тема: Случки со полиција, казни, судови итн  (Прочитано 2093599 пати)

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14130 на: 19 Септември 2025, 16:48:27 pm »
Мене ме интересира дали камерите би имале одредена толеранција до која нема да го забележат прекршокот, односно дозволено е 70, ти возиш 75, а они те измерат 71-72 и дали би ти стасало казна ?

Бидејки ако е така, Катланово-Велес турни ме да кинисам, цел пат е 70 ограничен, пешки да тргнеш побрзо ќе стасаш до Велес.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14131 на: 19 Септември 2025, 17:54:34 pm »
Мене ме интересира дали камерите би имале одредена толеранција до која нема да го забележат прекршокот, односно дозволено е 70, ти возиш 75, а они те измерат 71-72 и дали би ти стасало казна ?

Бидејки ако е така, Катланово-Велес турни ме да кинисам, цел пат е 70 ограничен, пешки да тргнеш побрзо ќе стасаш до Велес.
Секаде е така. Ретко каде има пристојна брзина надвор од град.

Sent from my SM-S938B using Tapatalk


Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14132 на: 19 Септември 2025, 17:59:37 pm »
Па освен Миладиновци-Штип каде половина пат е 120, а половина 130, останатото е се 120, со чести 100 или 80 ограничувања.

Новион автопат Охрид-Врбјани, некаде 100, некаде 80 ограничен.
Да не зборувам дека и деловите што се пуштени, имаат сеуште чуњеви оставено, што значи пуштен чисто за пред локалниве избори, за политички поени, патот реално сеуште не е докрај направен.
Се пофалија дека го пуштиле Ботун-Охрид, а уствари имаат сеуште работа и стеснување кај Требеништа, недовршен надвозник кај Подмоље....

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14133 на: 19 Септември 2025, 19:50:42 pm »
Па освен Миладиновци-Штип каде половина пат е 120, а половина 130, останатото е се 120, со чести 100 или 80 ограничувања.

Новион автопат Охрид-Врбјани, некаде 100, некаде 80 ограничен.
Да не зборувам дека и деловите што се пуштени, имаат сеуште чуњеви оставено, што значи пуштен чисто за пред локалниве избори, за политички поени, патот реално сеуште не е докрај направен.
Се пофалија дека го пуштиле Ботун-Охрид, а уствари имаат сеуште работа и стеснување кај Требеништа, недовршен надвозник кај Подмоље....
Каде тоа? тунели накај грција има 50, има „автопат“ со 70-80, има цел ТЕ-ГО автопат со 80, скоро се СК-ТЕ е 100 веќе испосменето. А од друга страна пред школи е 50, пред градинки 50, партизанска 50, по паркинзи 50, автокоманда 50, само Орце Николов е 30.
За гредот е добро 50 - со тоа што МОРА да има зелен бран скоро секаде. Како што си беше. (да може да се намести да има и да фаќа на 40-45кмч како што треба)
За автопати е катастрофа с окамери изнабутани и прениски знаци.

Од друга страна на најбитните места во градот НЕМА камери, а тоа се илинденска покрај ЦЕЛ парк нема, кај абц/зоолошка/фонтана преклучни места за пешаци и деца. А каде има? Безврска.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34289
  • Таков е животот... јебига
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14134 на: 19 Септември 2025, 23:26:04 pm »
Ставајте сите икони од богородица и Арангел Михаил напред под шофершајбна и нема да има проблем, нема да фаќаат радарите.

Па освен Миладиновци-Штип каде половина пат е 120, а половина 130, останатото е се 120, со чести 100 или 80 ограничувања.

Новион автопат Охрид-Врбјани, некаде 100, некаде 80 ограничен.
Да не зборувам дека и деловите што се пуштени, имаат сеуште чуњеви оставено, што значи пуштен чисто за пред локалниве избори, за политички поени, патот реално сеуште не е докрај направен.
Се пофалија дека го пуштиле Ботун-Охрид, а уствари имаат сеуште работа и стеснување кај Требеништа, недовршен надвозник кај Подмоље....
Каде тоа? тунели накај грција има 50, има „автопат“ со 70-80, има цел ТЕ-ГО автопат со 80, скоро се СК-ТЕ е 100 веќе испосменето. А од друга страна пред школи е 50, пред градинки 50, партизанска 50, по паркинзи 50, автокоманда 50, само Орце Николов е 30.
За гредот е добро 50 - со тоа што МОРА да има зелен бран скоро секаде. Како што си беше. (да може да се намести да има и да фаќа на 40-45кмч како што треба)
За автопати е катастрофа с окамери изнабутани и прениски знаци.

Од друга страна на најбитните места во градот НЕМА камери, а тоа се илинденска покрај ЦЕЛ парк нема, кај абц/зоолошка/фонтана преклучни места за пешаци и деца. А каде има? Безврска.

Таа е рутата за бекство на криминалците и таму нема да стаат камери намерно

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20210
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14135 на: 20 Септември 2025, 00:08:59 am »
Па освен Миладиновци-Штип каде половина пат е 120, а половина 130, останатото е се 120, со чести 100 или 80 ограничувања.

Новион автопат Охрид-Врбјани, некаде 100, некаде 80 ограничен.
Да не зборувам дека и деловите што се пуштени, имаат сеуште чуњеви оставено, што значи пуштен чисто за пред локалниве избори, за политички поени, патот реално сеуште не е докрај направен.
Се пофалија дека го пуштиле Ботун-Охрид, а уствари имаат сеуште работа и стеснување кај Требеништа, недовршен надвозник кај Подмоље....
Каде тоа? тунели накај грција има 50, има „автопат“ со 70-80, има цел ТЕ-ГО автопат со 80, скоро се СК-ТЕ е 100 веќе испосменето. А од друга страна пред школи е 50, пред градинки 50, партизанска 50, по паркинзи 50, автокоманда 50, само Орце Николов е 30.
За гредот е добро 50 - со тоа што МОРА да има зелен бран скоро секаде. Како што си беше. (да може да се намести да има и да фаќа на 40-45кмч како што треба)
За автопати е катастрофа с окамери изнабутани и прениски знаци.

Од друга страна на најбитните места во градот НЕМА камери, а тоа се илинденска покрај ЦЕЛ парк нема, кај абц/зоолошка/фонтана преклучни места за пешаци и деца. А каде има? Безврска.

Ќе стават секаде.

30% од цената на казните ќе оди за одржување и обнова на мрежата.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34289
  • Таков е животот... јебига
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14136 на: 20 Септември 2025, 00:23:27 am »
Па освен Миладиновци-Штип каде половина пат е 120, а половина 130, останатото е се 120, со чести 100 или 80 ограничувања.

Новион автопат Охрид-Врбјани, некаде 100, некаде 80 ограничен.
Да не зборувам дека и деловите што се пуштени, имаат сеуште чуњеви оставено, што значи пуштен чисто за пред локалниве избори, за политички поени, патот реално сеуште не е докрај направен.
Се пофалија дека го пуштиле Ботун-Охрид, а уствари имаат сеуште работа и стеснување кај Требеништа, недовршен надвозник кај Подмоље....
Каде тоа? тунели накај грција има 50, има „автопат“ со 70-80, има цел ТЕ-ГО автопат со 80, скоро се СК-ТЕ е 100 веќе испосменето. А од друга страна пред школи е 50, пред градинки 50, партизанска 50, по паркинзи 50, автокоманда 50, само Орце Николов е 30.
За гредот е добро 50 - со тоа што МОРА да има зелен бран скоро секаде. Како што си беше. (да може да се намести да има и да фаќа на 40-45кмч како што треба)
За автопати е катастрофа с окамери изнабутани и прениски знаци.

Од друга страна на најбитните места во градот НЕМА камери, а тоа се илинденска покрај ЦЕЛ парк нема, кај абц/зоолошка/фонтана преклучни места за пешаци и деца. А каде има? Безврска.

Ќе стават секаде.

30% од цената на казните ќе оди за одржување и обнова на мрежата.
Нема, ќе биде како во Киев, Букурешт, Кишинев, Солун, Тирана, Белград, секогаш ќе ја има онаа рута каде криминалците, атентаторите, министрите и премиерите ќе можат да бегаат неснимени.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8890
  • Малерозен дрводарец
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14137 на: 20 Септември 2025, 01:14:33 am »
криминалците / атентаторите / министрите / премиерите / градоначалниците ќе можат да бегаат неснимени.


Strike 2, дечко...


Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2165
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14138 на: 20 Септември 2025, 01:29:44 am »
Ја стварно се надевам дека со камериве народов и орките ќе престанат да возат нон стоп и да прават гужви. Мислам дека над 50% од времето се вози кола непотребно.
Особено навечер по булевари, натаму наваму вртат ко мрднати им е**м закрепостените селани.

Пропешачи, провози точак, излези од тоа колата коа не ти е потребна.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8890
  • Малерозен дрводарец
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14139 на: 20 Септември 2025, 02:59:19 am »
Орките на каса у Тинекс се бутаат како домашни животни, бе, чичин...
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен ialeks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 328
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14140 на: 20 Септември 2025, 09:29:49 am »
Мене ме интересира дали камерите би имале одредена толеранција до која нема да го забележат прекршокот, односно дозволено е 70, ти возиш 75, а они те измерат 71-72 и дали би ти стасало казна ?

Бидејки ако е така, Катланово-Велес турни ме да кинисам, цел пат е 70 ограничен, пешки да тргнеш побрзо ќе стасаш до Велес.
Тоа никој нема да кажи, ама претпоставувам ќе оди по следново сценарио....

прво, зависи дали ќе сакаат да признаат грешка на радари, кој по правилник по службен весник 61/11 е +-3км/ч за брзини до 100 а за над 100 е +-3% од наводната брзина.
правилно би било одма да се баталат таквите брзини до 73 АМА зависи од следното.

зависи колку „муштерии“ за „бричење“ во одреден период ќе имаат и колку време би им се посветило за да им се исплати казнувањето како и каква политика ќе тераат, како и како оди процесот за издавање казна.
ако е процесот на казнување автоматски компјутерски, само ќе се печати и праќа по пошта и оди буни се... за џабе...
ако е со човек фактор, можно е да имаат огромен број возила за опслужување па да баталат тие со грешка на брзина и/или тие со помал престап до +10 или +20 или +30, со оглед дека не им се исплати трудот т.е. и тие да размислуваат како трговците па да им се исплати повеќе да пишат поголема казна за над +30 отколку за под +30, а и нормално ако имаат 100 и повеќе дента за пишење заради ефикасност и нормално МРЗА за работење, само некои ќе ги процесираат -- онолку колку ќе им текни или колку ќе им е нормата за дента.

логиката за ова ми е со оглед дека лани на источниот излез од скопје кај алкалоид кај надвозник под кој обично се кријат, ме мереја а терав 70 на место кај е веројатно 50 и еднио џандар како што ги гледам му вели нешто на другиот а тој мафта шо најверојатно си велат дали да ме запри ама не им вреди времето за ситно да казнуваат т.е. бараат некој за поголема сума, а можно е и дека понатаму има знак за 70 да е спорно дали е 50 или 70.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14141 на: 20 Септември 2025, 09:39:04 am »
Ја стварно се надевам дека со камериве народов и орките ќе престанат да возат нон стоп и да прават гужви. Мислам дека над 50% од времето се вози кола непотребно.
Особено навечер по булевари, натаму наваму вртат ко мрднати им е**м закрепостените селани.

Пропешачи, провози точак, излези од тоа колата коа не ти е потребна.
Над 70% е непотребно. 70% комотно, ако не и повеќе. Се затрупавме во коли насекаде, наместо да се користат нормални превозни средства како Мотор/Точак.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20210
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14142 на: 20 Септември 2025, 14:46:25 pm »
Мене ме интересира дали камерите би имале одредена толеранција до која нема да го забележат прекршокот, односно дозволено е 70, ти возиш 75, а они те измерат 71-72 и дали би ти стасало казна ?

Бидејки ако е така, Катланово-Велес турни ме да кинисам, цел пат е 70 ограничен, пешки да тргнеш побрзо ќе стасаш до Велес.
Тоа никој нема да кажи, ама претпоставувам ќе оди по следново сценарио....

прво, зависи дали ќе сакаат да признаат грешка на радари, кој по правилник по службен весник 61/11 е +-3км/ч за брзини до 100 а за над 100 е +-3% од наводната брзина.
правилно би било одма да се баталат таквите брзини до 73 АМА зависи од следното.

зависи колку „муштерии“ за „бричење“ во одреден период ќе имаат и колку време би им се посветило за да им се исплати казнувањето како и каква политика ќе тераат, како и како оди процесот за издавање казна.
ако е процесот на казнување автоматски компјутерски, само ќе се печати и праќа по пошта и оди буни се... за џабе...
ако е со човек фактор, можно е да имаат огромен број возила за опслужување па да баталат тие со грешка на брзина и/или тие со помал престап до +10 или +20 или +30, со оглед дека не им се исплати трудот т.е. и тие да размислуваат како трговците па да им се исплати повеќе да пишат поголема казна за над +30 отколку за под +30, а и нормално ако имаат 100 и повеќе дента за пишење заради ефикасност и нормално МРЗА за работење, само некои ќе ги процесираат -- онолку колку ќе им текни или колку ќе им е нормата за дента.

логиката за ова ми е со оглед дека лани на источниот излез од скопје кај алкалоид кај надвозник под кој обично се кријат, ме мереја а терав 70 на место кај е веројатно 50 и еднио џандар како што ги гледам му вели нешто на другиот а тој мафта шо најверојатно си велат дали да ме запри ама не им вреди времето за ситно да казнуваат т.е. бараат некој за поголема сума, а можно е и дека понатаму има знак за 70 да е спорно дали е 50 или 70.

Пушти линкови од службениот весник и правилниците ако можеш.

Отсутен ialeks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 328
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14143 на: 20 Септември 2025, 21:11:43 pm »
Мене ме интересира дали камерите би имале одредена толеранција до која нема да го забележат прекршокот, односно дозволено е 70, ти возиш 75, а они те измерат 71-72 и дали би ти стасало казна ?

Бидејки ако е така, Катланово-Велес турни ме да кинисам, цел пат е 70 ограничен, пешки да тргнеш побрзо ќе стасаш до Велес.
Тоа никој нема да кажи, ама претпоставувам ќе оди по следново сценарио....

прво, зависи дали ќе сакаат да признаат грешка на радари, кој по правилник по службен весник 61/11 е +-3км/ч за брзини до 100 а за над 100 е +-3% од наводната брзина.
правилно би било одма да се баталат таквите брзини до 73 АМА зависи од следното.

зависи колку „муштерии“ за „бричење“ во одреден период ќе имаат и колку време би им се посветило за да им се исплати казнувањето како и каква политика ќе тераат, како и како оди процесот за издавање казна.
ако е процесот на казнување автоматски компјутерски, само ќе се печати и праќа по пошта и оди буни се... за џабе...
ако е со човек фактор, можно е да имаат огромен број возила за опслужување па да баталат тие со грешка на брзина и/или тие со помал престап до +10 или +20 или +30, со оглед дека не им се исплати трудот т.е. и тие да размислуваат како трговците па да им се исплати повеќе да пишат поголема казна за над +30 отколку за под +30, а и нормално ако имаат 100 и повеќе дента за пишење заради ефикасност и нормално МРЗА за работење, само некои ќе ги процесираат -- онолку колку ќе им текни или колку ќе им е нормата за дента.

логиката за ова ми е со оглед дека лани на источниот излез од скопје кај алкалоид кај надвозник под кој обично се кријат, ме мереја а терав 70 на место кај е веројатно 50 и еднио џандар како што ги гледам му вели нешто на другиот а тој мафта шо најверојатно си велат дали да ме запри ама не им вреди времето за ситно да казнуваат т.е. бараат некој за поголема сума, а можно е и дека понатаму има знак за 70 да е спорно дали е 50 или 70.

Пушти линкови од службениот весник и правилниците ако можеш.
ме мрзи.
отвори интернет на страна на службен весник и има бесплатен пристап до изданијата.
барај бр.61 од 2011 год.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34289
  • Таков е животот... јебига
Одг: Случки со полиција, казни, судови итн
« Одговори #14144 на: 21 Септември 2025, 12:49:31 pm »
Абе еден мочан трамвај неможат да направат, 120 години се позади дури и од соседниве држави, камери ќе ставале. Нема од тоа ништо да биде, ќе видите. Само повеќе фрустрации и иселување на луѓето од државата. Тоа им е единствената цел.