Јас стварно не ги разбирам овие што блиндираат, а веќе ти претицуваш некој. Значи никогаш, ама НИКОГАШ не сум блиндирал на некој што претицува пред мене, макар он возел и 60 при претицувањето.
Не можам да разберам што сакаат да направам во тој момент, да се тргнам десно у тој што го претицувам? Некогаш ми се иде да го запрам некаде по автопат, да му сменам личен опис со искорнатиот прекидач за светла и да си продужам.
И јас толерирам претекнување набрзинка океј, али да го жилави пол саат у брза трака епа брат неможе тоа така, ја денес ги вртам од 300-500км низ Македонијава, сакам да дојдам дома и да одморам од глупости, а не да ме тормози некој што незнае да вози. Многу возачи незнаат да возат, секој ден сум по патишта секакви будали гледам, ме гледа дека сум убер залетан, тргнува на 3 коли дужина пред мене да претекнува некој што е поспор од него за 5км/ч и тера да пукам кочница ко будала... Не е за кочниците е*ем им матер на нив, за свеста е, нема да проценам ќе го влепнам ќе го земам со мене накај дома... Затоа рекле старите “не скокај ко прле пред магаре”, види почекај одземи гаста, види дали лета некоја будала ко јас, ако нема терај, ако има почекај, пушти ме, па претркувај после мене...
П.С: се е во рамки на дозволениот закон, до 170км/ч на автопат
Sent from my iPhone XS using Tapatalk
Aбе да, ама јас не зборам за тие што се убацуваат пред тебе од десна лента во лева (за тие треба посебен ќотек), него некој апла што претицува поспоро возило, не да вози паралелно.
Пример: има некоја колона возила (или едно) што возат по 80-90, јас ги претицувам со 130, веќе сум во таа лента и некој ми блиндира како ретардиран со 150. Епа нече мочи сине. Има да кочиш и ушите да ти пукаат. Не планирам да се притресувам (како еден куп возачи што сум ги видел како паничат во такви ситуации) за такви идиоти.
Или друг пример: возиме во лева лента со некој со слична брзина, чекам да се расчисти десна лента да се престројам, идиотот ми блиндира. Каде да одам, во банкина лево? Во возилата од десно?
Или ако толку му смета - паркирај се после некој километар да видиме кој чорап за која нога е.