Џандари у „сачекуша“ позиција за казнување, се све само не превентивно делување на безбедноста во сообраќајот. На автопат после Демир Капија не може ни со 80 да се вози, али нема везе, битно они да се нацртаат кај (случајно нели) забораениот знак 60 од некоја интервенција пред 3 месеци. На наплатна коа ќе се нацртаат кај знацине, ко на билетара у кино. Не ме је*и чоече, стварно се дешава некој да не застане на наплатна, ама тоа е еден во милион, нема да го спречиш тој еден со тоа што делиш казни ко конфети зошто не намалиле на 80 точно на знакот 80.
ОК е на булевари да ги има, ама не е ок во Ченто после надвожњакот да стои, кога на 30 метри има знак „автопат“, а во тие 30 метри једина закана за безбедноста се мороните што застануваат у тоа слаткарата (кој никој не ги рецка што застанале непрописно на булевар/автопат).
Селективното казнување - „јас се спасив, јас го изедов“ е најлошто нешто. Нормално дека секој макар и крив ќе се осеќа обесправен доколку некој друг (тој пред него што направил ист или полош прекршок), се спасил од казна.
И така... Свака част на тие што ги бранат сообраќајците кои очигледно имаат џоб дескрипшн „пунење буџет“ а не „зголемување на безбедноста“. Пошто и статистички и очигледно, ова второво не се случува.
BTW, може треба на 40 да намалат брзината во град, или на 30, па да се откажеме од колите, пошто побрзо пешки ќе се оди. Тогаш безбдно ќе биде.