Во нашата држава е најтешко да се признае грешката... Секоја почит за Велмар што се шрофесоонални (иако беа потребни докази).
Точно е дека и двајцата се во право, НО кога се работи за правно лице продавач и физично лице купувач, бон тон во бизнисот и маркетингот е дека купувачот е секогаш во право.
@МА-ФРА
Дечки, незнам што толку се изненадивте од реакцијата на купувачот, ставете се и вие на негово место. Нарачуваш по една цена, ти наплаќаат друга.
И немаше потреба да го користите терминот "грубиот начин на искажување", не беше груб, што очекувавте фала да ви рече?
Доволно ќе беше само да одговорите
" Се извинуваме за ненамерната грешка, ќе се порави да не се случи повторно. Ти благодариме за споделувањето на информацијата, се надеваме дека вредносен ваучер од 500 ден ќе ја поправи Вашата доверба."
Се надевам дека ми ја сфативте поентата, сметам дека сте сериозна фирма, но во афектна ситуација сите на форумов знаеме малку да станеме.емотивни.
Поздрав и продолжете со успешната работа.