Автор Тема: ремонт на алфа ромео 156  (Прочитано 139177 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #60 на: 18 Август 2011, 19:52:02 pm »
Ја знам дека Кизо е доктор за Алфа, другиве не ги знам шо се како се...

@leopardi: Ако сакаш, и ако не ти пуштил некој до сеа, ќе ти пуштам контакт од Кизо, па види договори се со него евентуално... Или у најмала рака бар напрај муабет, типот е стварно доктор за Алфа Ромео...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17443
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #61 на: 18 Август 2011, 19:55:58 pm »
Коска со Алфа 75 bi-Turbo... го имаме на форумов :) И он си има сервисче.
Тони е исто одличен, ефтин во работна рака и така натаму.
Кизо е АлфаМанијак, читав што им раскажувал на луѓето на еден од собирите ;D

Отсутен leopardi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 208
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #62 на: 18 Август 2011, 20:10:41 pm »
Леопард, ме интересира нешто. Пред некој ден пиша дека си сменил Варијатор, од оваа перспектива, сигурен си дека варијаторот ти бил расипан, и ако не бил тој ќе ти покрие голем дел од сумата.

ne cuore mislea deka varijatorot e,i taka mi rekoa toa bilo posle dva dena mi vikaat deka ne e varijatorot i ispadnaa ovaa sega so radilica
inace motorot e otvoren i glavata e top taka mi vikaat samo radilicata e otidena i eden klip i klinace,e sega eden mi dade sovet da zimam poarno pola motor znaci glavata da si ostane kako sto e cim e dobra i da si zimam radilica i nekoi drugi raboti,inace za majstori vo skopje sto gi spomna martin taka e se slozuvam na i zare si imase svoj servis i mi izgledase deckoto ok

Отсутен leopardi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 208
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #63 на: 18 Август 2011, 20:17:53 pm »
Ја знам дека Кизо е доктор за Алфа, другиве не ги знам шо се како се...

@leopardi: Ако сакаш, и ако не ти пуштил некој до сеа, ќе ти пуштам контакт од Кизо, па види договори се со него евентуално... Или у најмала рака бар напрај муабет, типот е стварно доктор за Алфа Ромео...

moze druze da mi pustis kontakt od kizo ako ne drugo bar da si go prasam okulo ovaa rabota pa da vidam i on sto ke me sovetuva

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #64 на: 18 Август 2011, 20:21:38 pm »
Мајсторот го воочил проблемот (нели приметливо е) и му рекол вози шибај. Тоа е проблемот.

Не е проблемот во симерингот на радилица еве ќе ти кажам еден пример пред две недели дојде една лагуна 1.9дци со прочукани лагери на радилица од неа не течеше масло на симерингот значи не би требало да прочука на лагери по оваа логика едноставно и дошол денот, кој знае претходните сопственици на колку менувале масло како се возела и ред други работи dci се исто осетливи на радилица така да џабе е да се бара кривецот во мајсторот.
 Тој и направил сервис некој возел кој знае дали пазел и тоа е тоа биднало само проблемот е кога возиме на полна гас и не проверуваме масло тогаш не размислуваме за тоа што би можело да се оштети после кога ќе се случи дефектот мајсторот е крив. Овој дефект не се случува тукутака од една смена на масло тоа во цел работен век на моторот секое турирање на ладен мотор секоја закаснета смена на масло се одразува и на крајот доаѓа до вакви исходи.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8524
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #65 на: 18 Август 2011, 20:29:26 pm »
Мајсторот го воочил проблемот (нели приметливо е) и му рекол вози шибај. Тоа е проблемот.

Не е проблемот во симерингот на радилица еве ќе ти кажам еден пример пред две недели дојде една лагуна 1.9дци со прочукани лагери на радилица од неа не течеше масло на симерингот значи не би требало да прочука на лагери по оваа логика едноставно и дошол денот, кој знае претходните сопственици на колку менувале масло како се возела и ред други работи dci се исто осетливи на радилица така да џабе е да се бара кривецот во мајсторот.
 Тој и направил сервис некој возел кој знае дали пазел и тоа е тоа биднало само проблемот е кога возиме на полна гас и не проверуваме масло тогаш не размислуваме за тоа што би можело да се оштети после кога ќе се случи дефектот мајсторот е крив. Овој дефект не се случува тукутака од една смена на масло тоа во цел работен век на моторот секое турирање на ладен мотор секоја закаснета смена на масло се одразува и на крајот доаѓа до вакви исходи.

Сакаш да ми кажеш дека моторот ќе спие до крај додека не отиде радилицата и мајстори кои секој ден гледаат алфи нема да го приметат тоа.
Човекот вика дека предела алфата. А со ова другово што го кажуваш се сложувам.

Јас не викам мајсторот е крив, затоа нека си провери убаво човекот, он кажа дека бил кај мајстор и му кажал дека тој првичниот мајстор заебал. Искрено мене два дена да ми оставиш кола и да имам тим свашта ќе напраам.

Да го тргнеме мајсторот на страна, и јас му реков во минатите постови да не ја форсира колата некое време затоа што сигурно е стоена на плац.

Отсутен leopardi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 208
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #66 на: 18 Август 2011, 20:31:50 pm »
Мајсторот го воочил проблемот (нели приметливо е) и му рекол вози шибај. Тоа е проблемот.

Не е проблемот во симерингот на радилица еве ќе ти кажам еден пример пред две недели дојде една лагуна 1.9дци со прочукани лагери на радилица од неа не течеше масло на симерингот значи не би требало да прочука на лагери по оваа логика едноставно и дошол денот, кој знае претходните сопственици на колку менувале масло како се возела и ред други работи dci се исто осетливи на радилица така да џабе е да се бара кривецот во мајсторот.
 Тој и направил сервис некој возел кој знае дали пазел и тоа е тоа биднало само проблемот е кога возиме на полна гас и не проверуваме масло тогаш не размислуваме за тоа што би можело да се оштети после кога ќе се случи дефектот мајсторот е крив. Овој дефект не се случува тукутака од една смена на масло тоа во цел работен век на моторот секое турирање на ладен мотор секоја закаснета смена на масло се одразува и на крајот доаѓа до вакви исходи.


da da i jas se slozuvam i po muabetite i po drugi lugje sto rabotat so koli od damno i oni mi rekoa i majstorot mi objasnuvase deneske nekoi raboti taka e ovaa e poodamna sto vikas prethodni soptvenici ne menjale ulje na vreme itn.jas koga i napraviv servis i jas se cudev a i majstorot filterite za ulje za vozduh bea za nigde kako da ne gi smenil nikogas prethodniot pred mene,i jas si staviv novi i si rekov deka veka bar ke si ja vozam kolata nemam veke sto da i pravam servis edino varijatorot no toa si rekov ponatamu,no izgleda do tuka i bila na radilicata i bukvalno na mene mi ostana kolata oni ja prodale normalno pretpostavam i prethodnite soptvenici ne znaele bidejki kolata e donesena od italia socuvana e kako da e nova se primetuva deka ima realna kilometraza,no sto vikame na laden motor pa ne redovno menjane na ulje itn. i doslo do ovaa,,,
no sepak cim mi vikaat deka glavata e dobra i nema nisto togas poarno da si zemam za 350 evra pola motor so radilica i da si pominam taka
bidejki i vaka me faka negde okulu 300 evra no radilicata mora na vtora specijala da odi bidejke e za nigde i pak nema da bide kako sto treba
ili mi ostanuva vo sabota poveke vreme imam pa da pojdam vo tetovo gostivar po otpadi i ako najdam nekoj motor komplet

Отсутен leopardi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 208
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #67 на: 18 Август 2011, 20:36:34 pm »
\

Сакаш да ми кажеш дека моторот ќе спие до крај додека не отиде радилицата и мајстори кои секој ден гледаат алфи нема да го приметат тоа.
Човекот вика дека предела алфата. А со ова другово што го кажуваш се сложувам.

da chlink i mene ovaa ne mi vleguva vo glava koga site prethodni majstori kako toni od singelic,dragan i eden vdrug site mi rekoa deka motorot spie kako nov raboti i posle dve nedele  bum otide motorot,toa me jade najmnogu se slozuvam so tebe i mene neka mi objasni nekoj kako ne mozele da primetat deka radilicata e i pri kraj ili gi mrazi ili....
Да го тргнеме мајсторот на страна, и јас му реков во минатите постови да не ја форсира колата некое време затоа што сигурно е стоена на плац.
[/quote]

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #68 на: 18 Август 2011, 20:41:25 pm »
Мајсторот го воочил проблемот (нели приметливо е) и му рекол вози шибај. Тоа е проблемот.

Не е проблемот во симерингот на радилица еве ќе ти кажам еден пример пред две недели дојде една лагуна 1.9дци со прочукани лагери на радилица од неа не течеше масло на симерингот значи не би требало да прочука на лагери по оваа логика едноставно и дошол денот, кој знае претходните сопственици на колку менувале масло како се возела и ред други работи dci се исто осетливи на радилица така да џабе е да се бара кривецот во мајсторот.
 Тој и направил сервис некој возел кој знае дали пазел и тоа е тоа биднало само проблемот е кога возиме на полна гас и не проверуваме масло тогаш не размислуваме за тоа што би можело да се оштети после кога ќе се случи дефектот мајсторот е крив. Овој дефект не се случува тукутака од една смена на масло тоа во цел работен век на моторот секое турирање на ладен мотор секоја закаснета смена на масло се одразува и на крајот доаѓа до вакви исходи.

Сакаш да ми кажеш дека моторот ќе спие до крај додека не отиде радилицата и мајстори кои секој ден гледаат алфи нема да го приметат тоа.
Човекот вика дека предела алфата. А со ова другово што го кажуваш се сложувам.

Јас не викам мајсторот е крив, затоа нека си провери убаво човекот, он кажа дека бил кај мајстор и му кажал дека тој првичниот мајстор заебал. Искрено мене два дена да ми оставиш кола и да имам тим свашта ќе напраам.

Да го тргнеме мајсторот на страна, и јас му реков во минатите постови да не ја форсира колата некое време затоа што сигурно е стоена на плац.

Не не сакам да ќажам дека ќе спие моторот до крај туку одпочеток ќе е само наразена радилицата и нема да тропа од кога ќе се случи тоа за кратко време ќе се направи салата, инаку јас мислам подобро е да си најде цел мотор ако е разлика во цена 100тина евра и ако гарантираат тие за моторот а ако може да го проба и да го слушне уште подобро оти тие комбинации од делови кај сегашниве возила со триста вентили по цилиндер се помалку успеваат помина она време кога ќе го направеа моторот ремонт и ќе тераше барем уште 70 проценти од како што терал нов. Јас имав искуство со 1.5 дци увидов дека кај него глава не се рамне радилица исто така не може да се егализира затоа што е со цементација кога ќе и се скине цементацијата долу е мек материјал и не тера 10 000км после тоа така да мое мислење подобро да се продадат деловите и да се купи комплетен мотор за мала разлика во цена.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #69 на: 18 Август 2011, 21:26:34 pm »
Коска со Алфа 75 bi-Turbo... го имаме на форумов :) И он си има сервисче.
Тони е исто одличен, ефтин во работна рака и така натаму.
Кизо е АлфаМанијак, читав што им раскажувал на луѓето на еден од собирите ;D

Кизо е нај Манијак !

Само он, го има истетовирано знакот на алфа на десната рака !

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #70 на: 18 Август 2011, 21:28:51 pm »
Друже,не сакам многу да се мешам,јас би ти рекол да си земеш половно моторче за алфата,и знај дека и да направиш ремонт може да не се погоди..па затоа велам половно ем поевтино ем разработено а и фабричките делови ке бидат во него така да .. ;)
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен vili

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 114
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #71 на: 18 Август 2011, 23:11:23 pm »
Маката кај старите извозени мотори на кои им се ближи крајот е ако ја пребродат првата промена на масло.

Најчеста комбинација на дилерите и препродаваците е маскирање на моторот со некое масло со градација 20/60 да пополнат колку е можно зазорите и по некое адитивче и после по првата промена на масло следи изненадување.

Сега е битно да се помине по безболно  и да не се направи грешка со наредниот мотор.

Затоа не се брзај олади ја главата, поучен од грешките знаеш дека на никој неможеш да му веруваш.

И мене пред многу години кога носев аста ф, мајсторите ми ја фалеа дека е авион (па како може да биде лоша германец ја правел и итн) на никој не му текна барем компресија да и измери.

Така да памет у глава.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #72 на: 18 Август 2011, 23:36:14 pm »
Портпаролу на Алфа Ромео во Македонија и пошироко во Универзумот,

Не постојат зборови кои можат да ја омаловажат марката повеќе одошто нејзините сериски дефекти. Ете, и овој кај човекот. На кумашинот мој, кој има Алфа 156 2.0TS 2001, му зариба моторот на неверојатни 4500km благодарение на хибридниот мотор на уље и бензин. Успеал да го потроши сето уље. Не знам дали постои друго ауто од тоа годиште чиј ганц-нов мотор може да потроши толку многу уље. Од тогаш практично уљето не го менува, туку само доточува. Да не збориме за другите заебанции ко промена на варијатор...

Еве баш денес брат ми попладне ми пренесе инфо од кај него на работа, А3 Спотбек 1.6 не стигнала до прв сервис (купена пред 4-5 месеци од Порше со нецели 6.000 км) поради празен картер и Oil Pressure лампица на шалт табла :) 
Пред еден месец одеа со колега со А3 спортбек 1.4 тфси за сараево, Аудито заврши во Белград на сервис - цркната високопритисочна пумпа за гориво, а брат ми и колегата со рент-а-кар си истераа службено патување. Аутото нема 1 година.
2 од 2 у гарантен рок кај нив на работа :)

Да го скратам муабетот, на Алфа и се десило пред 10 години, на Ауди  сега. Не напреднале многу во контрола на квалитет а?
Сепак, јас нема да се осмелам да кажам дека Ауди праи ѓубре коли. 8)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #73 на: 18 Август 2011, 23:38:16 pm »
Сепак, јас нема да се осмелам да кажам дека Ауди праи ѓубре коли. 8)

ФЕР!

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: ремонт на алфа ромео 156
« Одговори #74 на: 18 Август 2011, 23:44:56 pm »
Леопард, ме интересира нешто. Пред некој ден пиша дека си сменил Варијатор, од оваа перспектива, сигурен си дека варијаторот ти бил расипан, и ако не бил тој ќе ти покрие голем дел од сумата.

ne cuore mislea deka varijatorot e,i taka mi rekoa toa bilo posle dva dena mi vikaat deka ne e varijatorot i ispadnaa ovaa sega so radilica
inace motorot e otvoren i glavata e top taka mi vikaat samo radilicata e otidena i eden klip i klinace,e sega eden mi dade sovet da zimam poarno pola motor znaci glavata da si ostane kako sto e cim e dobra i da si zimam radilica i nekoi drugi raboti,inace za majstori vo skopje sto gi spomna martin taka e se slozuvam na i zare si imase svoj servis i mi izgledase deckoto ok

Кај ти е заменетиот варијатор. Тоа ќе отиде док си трепнал.