Автор Тема: Регистрација и технички преглед  (Прочитано 339974 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #975 на: 04 Октомври 2019, 19:22:42 pm »
Гледам во Германија тешко им е и загадено е скроз кај што се возат коли дури и без никакви еуро стандарди.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Не се забранети стари возила.
Забранети се неисправни возила.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #976 на: 04 Октомври 2019, 19:32:21 pm »
Гледам во Германија тешко им е и загадено е скроз кај што се возат коли дури и без никакви еуро стандарди.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Не се забранети стари возила.
Забранети се неисправни возила.

Неповрзано е тоа со муабетот дека кај нас “планот“ е да се забранат сите постари возила.

Еве што вика за Германија кои возила се дозволени во сите зони.

Цитат
Eligibility for the green emissions sticker
The following vehicles are eligible for the green sticker:

Vehicles equipped with an electric engine such as the Tesla Model S.
Vehicles equipped with a petrol, LPG or hybrid engine that meet the requirements of emission standard EURO 1 (1 January 1993 and newer).
Passenger vehicles (M1) and light commercial vehicles (N1) with a diesel engine that meet emission standard EURO 4 (1 January 2006 and newer).
Trucks (N2 and N3) and buses (M2 and M3) with a diesel engine that meet emission standard EURO 4 (1 October 2006 and newer).
Vehicles equipped with a diesel engine that meet emission standard EURO 3 and are retrofitted with a diesel particulate filter (DPF).

Прилично различно од забрана на сите возила постари под стандард еуро Х.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #977 на: 04 Октомври 2019, 19:45:09 pm »
Од каде тоа дека планот бил да се забранат сите постари возила? Не сум слушнал нешто такво до сега.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #978 на: 04 Октомври 2019, 19:51:53 pm »
Од каде тоа дека планот бил да се забранат сите постари возила? Не сум слушнал нешто такво до сега.

Од неколку познаници по технички прегледи. Исто и од рандом вработени. Планови за после 2020та.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #979 на: 04 Октомври 2019, 19:52:38 pm »
Расипан телефон ;D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #980 на: 05 Октомври 2019, 19:06:32 pm »
на регистрација поминува и запрежна кола:

- пеер, се знае како треба,  како секаде во свет, не исполнува норми, кинески џенон, не работи светло на таблица, нема регистрација и чао и само казнувај

почнале конечно да работат нешто на регистрација:

- пеер, не може сега удри по колите, чадела, та преку куров ако чади, нека затвораат фабрики, луѓе немаат леб да јадат они не му ја пуштаат а6-ката од 2003 без ауспух, ја разбирам ред ама нека почне редот од друго место

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #981 на: 06 Октомври 2019, 09:53:27 am »
првата изјава е ко му било ново аудито..
На нас што останавме да се мачиме во мкд овде треба и еден куп бенифиции да нени дадат, ен уште казни закони..

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #982 на: 07 Октомври 2019, 19:04:53 pm »
Гледам во Германија тешко им е и загадено е скроз кај што се возат коли дури и без никакви еуро стандарди.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Не се забранети стари возила.
Забранети се неисправни возила.

Не е во ред методологијата, а се сеќавам по ист терк беше пред 10години во Хрватса...
Значи треба ЕДЕН критериун за загадување на технички, независен која марка  возило  !!
Второ, мора да се уведе мерење на помината километража, кој повеќе вози повеќе и загадува...
Критериум за возење во градски средини е друга работа...
Треба и ТЕХНИЧКА ИНСПЕКЦИЈА, на лице место на патишта... ете сабајле еден продуван голф дизел ја зацрни бул.Србија од раскрсница па до мост близнак, често има и бензинци продувани ќе направат магла од маслени пареи...

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #983 на: 07 Октомври 2019, 19:18:53 pm »
Да не се зезаме со разни методологии, се што е постаро од 5 години по автоматизам на отпад за старо железо.

Потоа, некому ќе му засметаат пешаците со скинати чевли па и тука ќе воведуваме правила и прописи да се избегне загадувањето на тротоарите од неиспрани чорапи.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #984 на: 07 Октомври 2019, 19:31:07 pm »
Да не се зезаме со глупости да се забранат коли во сите градови и средени сите проблеми :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #985 на: 07 Октомври 2019, 19:46:20 pm »
Кај нас од сосема други причини мора да се забранат Еуро 3, па и 4 и се испод тоа. Повеќе е заради собирање на возила од пресите низ европа.

Одамна е поминато времето да се премине кон еуро 5 увоз

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #986 на: 07 Октомври 2019, 21:49:07 pm »
Кај нас од сосема други причини мора да се забранат Еуро 3, па и 4 и се испод тоа. Повеќе е заради собирање на возила од пресите низ европа.

Одамна е поминато времето да се премине кон еуро 5 увоз

Ама еуро 5 со се на него, не ко моево, на хартија Еуро 5, а у живо ЕуроКанцер.

Ама технологијата да се собираат  честиците со ДПФ за да се исфрлат на друго место држи вида додека регенерацијата се прави само надвор од населено место, а се додека прави регенерација во град и у место тури му ....

Исто така додека не загрее не исполнува еуро 5 норма, а што правиме ако релациите се пократки од 5 км у зима. Тогаш цела зима ќе вози како еуро 3.

Затоа дизел фала многу, терај на камиони, за низ град дај хибриди и сл.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2469
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #987 на: 08 Октомври 2019, 12:09:28 pm »
Кај нас од сосема други причини мора да се забранат Еуро 3, па и 4 и се испод тоа. Повеќе е заради собирање на возила од пресите низ европа.

Одамна е поминато времето да се премине кон еуро 5 увоз

Дај вработи ме кај тебе со плата од 1400+ евра, да си купам еуро 5 како што личи.
Ако не нудиш - нема потреба од паламудење.

Фабрикиве у Скопје маме ебаваат, до автомобилите е што биле еуро 4.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #988 на: 08 Октомври 2019, 12:55:17 pm »
Кај нас од сосема други причини мора да се забранат Еуро 3, па и 4 и се испод тоа. Повеќе е заради собирање на возила од пресите низ европа.

Одамна е поминато времето да се премине кон еуро 5 увоз

Дај вработи ме кај тебе со плата од 1400+ евра, да си купам еуро 5 како што личи.
Ако не нудиш - нема потреба од паламудење.

Фабрикиве у Скопје маме ебаваат, до автомобилите е што биле еуро 4.
Така е. Загадувањето воопшто не е од колите, тоа е кристално јасно и потврдено од сите истражувања. Затоа и реков дека од сосем други причини треба да се зарани увоз на старудии. Ама малце забега со барањево за еуро 5 дека требало 1400еур плата. Мислам да не се лажеме. Или ти признаваш од А6 возила нагоре?

Еве еуро 5-6 со 6-7 години гаранција за 10000-15000 еур. За овие треба 1400еур плата? Или за А6 од 2015та?










Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2469
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #989 на: 08 Октомври 2019, 13:17:55 pm »
Се надевам дека се зезаш со коливе.
Никад, ама НИКАД со стандардов наш, просечен фамилијарен човек нема да купи кола од 10000 евра. Да не зборам каде е рата за дом, трошоци за дете - две...

14000 евра за кола, оди кажи му на некој во конфекција да си уплати. Нема да најдеш кај е излезот од погон од ќотек.