Автор Тема: Регистрација и технички преглед  (Прочитано 339973 пати)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8005
  • Плинаш!!!
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #960 на: 03 Октомври 2019, 17:18:14 pm »
Каде, ПСС? Во ПСС моментално е најстегнато.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk


Присутен JezuzNoChill

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1016
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #961 на: 03 Октомври 2019, 17:19:49 pm »
Порано да само кочници проверуваа, иначе во ПСС кај скупи што е не помина.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #962 на: 04 Октомври 2019, 11:58:46 am »
Убо загрејте ги пред да идете на технички, па ако треба и малце издувајте ги на обиколница..
тешка глупост е тоа, 60 % возила се возат само во градски услови... попаметно е да се стави реална норма за  ЛАДЕН мотор... само дизели ги загревааѕ во место..
Најдобро е во град да се дозволи само на плин и акумукаторски, а треба да се проверува на старите плинаши улје од карики, едно старо Југо троши повеќе од двотактна Јамаха со 1%мешавина

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1140
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #963 на: 04 Октомври 2019, 17:20:43 pm »
Aбе не знам шо си прајте бајрам со умот, со просечна плата од 250е сакате лугето да возат мин еuro5 и да ги исфрлат од употреба колите шо мометнално ги возат?
Шо мислите дека  имаме стандард германски,швајцарски, скандинавски...

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8005
  • Плинаш!!!
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #964 на: 04 Октомври 2019, 17:45:45 pm »
Никој на технички не ти бара еуро 5. Туку бараат колата да не загадува на дозволеното. Не е битна староста на возилото. Пред мене без проблем си помина цивик од 91година.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk


Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #965 на: 04 Октомври 2019, 17:54:26 pm »
Aбе не знам шо си прајте бајрам со умот, со просечна плата од 250е сакате лугето да возат мин еuro5 и да ги исфрлат од употреба колите шо мометнално ги возат?
Шо мислите дека  имаме стандард германски,швајцарски, скандинавски...
А санки не сакаме да возиме нови коли, задња реч технологије...

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1880
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #966 на: 04 Октомври 2019, 18:18:51 pm »
Aбе не знам шо си прајте бајрам со умот, со просечна плата од 250е сакате лугето да возат мин еuro5 и да ги исфрлат од употреба колите шо мометнално ги возат?
Шо мислите дека  имаме стандард германски,швајцарски, скандинавски...

Друже мачкање очи.
Владата ако сака да се намали загадувањето, прво што ќе удри ќе биде строга контрола на фабриките за кои е јавна тајна дека испуштаат што им душа сака без никој да ги чепне (да бе сеа ќе летаа дронови и така ќе ги ловат...), втора мерка забрана за издавање на градежни дозволи за сите населени места каде што е загадено. Ама тогаш што ќе настане, ќе нема доволен број на станови за некоја година, цената на веќе постоечките ќе рипне, чифлиганец и друштвото нема да можат да градат кај ќе стигнат, ќе падне мулти милионскиот бизнис како за изведувачите така и за банките кои даваат станбени кредити со прилично неповолни каматни стапки, но многумина ги подигнуваат.

Така да, јас ништо од ова не го сфаќам за сериозно.  Ако некој сака да нема загадување, тоа се решава со детален урбанистички план со кој на долг рок ќе се реши пренаселеноста на Скопје, ќе се градат згради на 10-15 км од центарот, како што реков ќе се удри врз фабриките, и постепено ќе се обновува возниот парк. Годинава ако може уште да се увезат Еур4, догодина минимум Еур5, сите коли под Еур4 за 10 години ќе бидат исклучени од сообраќај, или нема да можат да се движат во ризичните зони. Така постепено и плански може и народот задоволен, и загадувањето максимално искоренето.

Ама пак ќе речам, мачкање очи, за такви мерки треба време, пари, и соодветен кадар а не пред изборни мерки за да има што да се пише дека сме направиле.
За жал загадувањето уште долго нема да се реши, и би рекол тек полошо ќе станува.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #967 на: 04 Октомври 2019, 18:49:07 pm »
Гледам во Германија тешко им е и загадено е скроз кај што се возат коли дури и без никакви еуро стандарди.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #968 на: 04 Октомври 2019, 18:56:18 pm »
Гледам во Германија тешко им е и загадено е скроз кај што се возат коли дури и без никакви еуро стандарди.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #969 на: 04 Октомври 2019, 19:03:46 pm »
Гледам во Германија тешко им е и загадено е скроз кај што се возат коли дури и без никакви еуро стандарди.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Не се забранети стари возила.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5202
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #970 на: 04 Октомври 2019, 19:07:28 pm »
Не се забранети, ама има строги прописи каде смеат и несмеат да движат.

Присутен JezuzNoChill

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1016
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #971 на: 04 Октомври 2019, 19:12:09 pm »
Стварно не може да се жалиме. Најминимални емисии треба да исполниш за да регистрираш. Ако не поминала на технички значи стварно нешто не е во ред. Не значи дека треба нова кола да се купува.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #972 на: 04 Октомври 2019, 19:15:04 pm »
Не се забранети стари возила.

Нормално, никаде не се. Ни кај нас не се. Само во Германија соодветно скапо се оданочуваат и полека-полека им се ограничува каде можат да се движат, со што се мотивираат луѓето да купуваат нови.

Пример, Golf 4 1.9 TDI 110 има CO2 емисија од 132 грама на километар. Golf 7 1.0 TSI 115 има емисија од 99 грама CO2 по километар.

Четворката би коштала грубо околу 450 евра годишно да се оданочи (2 евра по грам ЦО2 + 9.5 евра на 100 ccm3 зафатнина). Седмицата би коштала околу 220 евра (2 евра по грам ЦО2 + 2 евра по 100 ccm3 зафатнина).

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #973 на: 04 Октомври 2019, 19:18:56 pm »
Не се забранети стари возила.

Нормално, никаде не се. Ни кај нас не се. Само во Германија соодветно скапо се оданочуваат и полека-полека им се ограничува каде можат да се движат, со што се мотивираат луѓето да купуваат нови.

Пример, Golf 4 1.9 TDI 110 има CO2 емисија од 132 грама на километар. Golf 7 1.0 TSI 115 има емисија од 99 грама CO2 по километар.

Четворката би коштала грубо околу 450 евра годишно да се оданочи (2 евра по грам ЦО2 + 9.5 евра на 100 ccm3 зафатнина). Седмицата би коштала околу 220 евра (2 евра по грам ЦО2 + 2 евра по 100 ccm3 зафатнина).

4ката кошта 2000 евра да се купи, 7цата кошта 20к да се купи. Која е поевтина за возење и покрај оданочувањето во Германија? (ако се плаќа ќеш)

 А тоа дека не се забранети кај нас е така моментално, но тука се збори за идеата во парламент да се забрануваат стари возила. Со стар дизел се има проблем на многу места во Германија, бензинците имаат малце поголема слобода.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #974 на: 04 Октомври 2019, 19:22:13 pm »
Не се забранети стари возила.

Нормално, никаде не се. Ни кај нас не се. Само во Германија соодветно скапо се оданочуваат и полека-полека им се ограничува каде можат да се движат, со што се мотивираат луѓето да купуваат нови.

Пример, Golf 4 1.9 TDI 110 има CO2 емисија од 132 грама на километар. Golf 7 1.0 TSI 115 има емисија од 99 грама CO2 по километар.

Четворката би коштала грубо околу 450 евра годишно да се оданочи (2 евра по грам ЦО2 + 9.5 евра на 100 ccm3 зафатнина). Седмицата би коштала околу 220 евра (2 евра по грам ЦО2 + 2 евра по 100 ccm3 зафатнина).
или разлика од неверојатен 1% од годишната плата на некој просечен германец.